Ite oon kans miättiny että onkohan niillä krooninen nuha? Vai johtuuko se siitä paskanhajusta joka on ks. maan ominaisuustuoksu? Ai doud nou. Diid aa verrri diffculd kwettönd forra forrridna.Minkä takia intialaisten aksenttia on niin hankala ymmärtää?
Minkä takia intialaisten aksenttia on niin hankala ymmärtää?
Tästä tuleekin mieleen, kun oltiin kavereiden kanssa laivalla. Siellä sitten jossain kohtia turistiin jonkun äiti-tytär kaksikon kanssa ja pyysi arvaamaan äidin iän. Kaveri veikkasi jotain 57 ja itse pelimiehenä reilusti alakanttiin 43....45 taisi olla. Ihan hottis tytär edelleen vokotteli kaveria ja seurasin kateellisena vierestä itkien tuoppiini. Myöhemmin tyydyin kääntämään pääni, kun äiti koitti kisutella.Arvaa minkä ikäinen mä oon? Siis ei saatana. Kuka lähtee tohon jos joku nainen kysyy.
Tästä tuleekin mieleen, kun oltiin kavereiden kanssa laivalla. Siellä sitten jossain kohtia turistiin jonkun äiti-tytär kaksikon kanssa ja pyysi arvaamaan äidin iän. Kaveri veikkasi jotain 57 ja itse pelimiehenä reilusti alakanttiin 43....45 taisi olla. Ihan hottis tytär edelleen vokotteli kaveria ja seurasin kateellisena vierestä itkien tuoppiini. Myöhemmin tyydyin kääntämään pääni, kun äiti koitti kisutella.
43 on mun perusvastaus tommosiin kysymyksiin, kerran osuin jopa oikeaan. Sehän oli sitten perässä mutten innostunut yhtään. Se oli kai vuotta 2004. Ei musta oo koskaan hottikset ollu kiinnostunut. "Mä lähenkin nyt ton kanssa" on tullut kuultua liian usein.
Kyllä toi omalla pistejärjestelmällä lasketaan jo saamiseksi.Miksi käännät veistä haavassa. Olisin pienenä saanut 42-vuotiaalta blondilta, mutta sammuin hänen alleen. Nykyään hän olisi jo viisikymppinen. Kyllä, haluaisin vieläkin.
Mölkyn MM-skabat lähenee. Onko täältä sakkia osallistumassa karkeloihin?
Taitaa siellä aika paljon olla eri maista tiimejä. Omakin joukkue rekisteröity, enää ei puutu kuin majoituspaikka.Valmistuin sieltä koulusta jo viime vuosikymmenellä. Sinänsä voisi kyllä olla hyvät juhlat, tuleeko paljon ulkomaalaisia porukoita.
Nukahdin ennen kuin ehdin kertoa tarinoita. Mutta löytyy tuolta ainakin koiran takaa-ajama orava ja häkistä karannut kala.Mutta kerro meille kattosi tarinoita, sillä mieleni ei voi ajatella omia ajatuksiaan nyt,
Niin paljon kun hävettääkin niin mun on pakko tunnustaa että olen syntyjäni Suomen kommareimmasta pitäjästä eli Nokialta. En tosin ole asunut sielä n.25 vuoteen. Mutta tiedän sielä olevan viihtymiskeskus nimeltään Iisoppi. Ei kai teillä, parahin @Iisoppi , ole mitään siteitä tuohon Jumalan hylkäämään haureuden pesään...?
Ei siinä ole mitään hävettävää. Enemmän häpeäisin Tappara-fanitusta. Itse olen Nokialta myöskin, mutta onneksi sivistynyt eli vältin Tapparan.Niin paljon kun hävettääkin niin mun on pakko tunnustaa että olen syntyjäni Suomen kommareimmasta pitäjästä eli Nokialta.
Ei mitään siteitä ko. mestaan. Kuulin kyllä siitä kun jossain ohjelmassa pariskunta oli tavannut Iisopissa.Mutta tiedän sielä olevan viihtymiskeskus nimeltään Iisoppi. Ei kai teillä, parahin @Iisoppi , ole mitään siteitä tuohon Jumalan hylkäämään haureuden pesään...?
Siivousurakka on saatu päätökseen ja loppulaskelma näyttää tältä, jäljellä olevat valuutat:
RUB 200
NOK 45
EUR 6,72
Monilla lentokentillä on pisteitä minne voi jättää kaikki maailman valuutat johonkin hyvään tekemiseen. Sitähän nyt luonnollisesti ei ole kerrottu mihin kuluihin ne päätyy.
Kävitkö sä kans Oslossa keikalla, muistelinkin. Saako tolla Norjan valuutan määrällä edes huulirasvaa. Ei varmaan.
Lauantai, sauna, sek... parisuhde. Onnellisen parisuhteen merkkejä, ihan asiantuntijoidenkin mielestä. Pidätkö seksiä lauantaisin saunan jälkeen tylsyyden huipentumana? Ei kannattaisi, sillä se kielii pikemminkin hyvästä parisuhteesta, sanoo seksuaaliterapeutti - Hyvinvointi | HS.fi (linkki hesariin)Jotenkin alkaa jo ihan niinkuin väsyttämään. Eilenkin kävin nukkumaan ennen yhtätoista. En edes kuunpimennystä varten viitsinyt valvoa. Jotain kirjaa tässä voisi lukea vielä vähän mutta väsyttää. En viitsinyt tänään edes saunaa lämmittää (vaikka oli saunapäivä) Jotenkin vaan vetämätön olo ollut. Olenkohan tulossa sairaaksi?
No hyvä että selvisi tämäkin. Sinä siis vitutat naisia.Minä v*ttu teitä naisia oikein vaivaa?