pernaveikko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Crusaders, Lechia
Se pitäs lähtee alkoon ja kaljakauppaan ostamaan tykötarpeita mökillä käytäviin jokavuotisiin kesäkisoihin.
Kai poliisille on tiedotettu jo etukäteen.
Se pitäs lähtee alkoon ja kaljakauppaan ostamaan tykötarpeita mökillä käytäviin jokavuotisiin kesäkisoihin.
Ei oo ku mökki on saaressa. Lainsuojaton alue, siellä pätee villin lännen lait.Kai poliisille on tiedotettu jo etukäteen.
Oho. Minutkin mainittu. Vaikka en tanssinut haudalla vaan totesin maltillisesti mitä olen aiemmin jo sanonut. Melko harvoin modeasioita kommentoin, joten tuo "luonnollisesti" on 100 % valehtelua, mikä sinänsä on normaalia ko. nimimerkille. No, tuolla on muutama mielenterveyspotilas, sallittakoon heillekin oma hiekkalaatikkonsa.Katohan, Jatkoaika puhuttaa taas ihan divaria myöten: Diblomaattisia huomioita Jatkoaika.com sivuston toiminnasta :) - Sivu 94
Tuossa ketjussa on jotenkin raskaahko fiilis.
Ei tietenkään vaan sitä, että pääsisi takaisin tehtaalle lepäämään. Se ei todellakaan ole mikään klise vaan totisinta totta.Miks ei rahat vois jo loppua. Rukoiletteko te kans usein samaa?
Miks ei rahat vois jo loppua. Rukoiletteko te kans usein samaa?
Oho. Minutkin mainittu. Vaikka en tanssinut haudalla vaan totesin maltillisesti mitä olen aiemmin jo sanonut. Melko harvoin modeasioita kommentoin, joten tuo "luonnollisesti" on 100 % valehtelua, mikä sinänsä on normaalia ko. nimimerkille. No, tuolla on muutama mielenterveyspotilas, sallittakoon heillekin oma hiekkalaatikkonsa.
Ryyppyputkissa on parasta just tää tunteilu. Mä oon muuten aika putkiaivo. Joskus pari vuotta sitten hoksasin ton sanan ja musta se on paras. Jotkuthan murehtii ja stressaa ja vaikka mitä.
Muistaksä ku sait mustakin pimeen puolen esille? Mä muistan.
Kiitti mies. Mä dokaan siksi kun mä olen alkoholisti. Ja putkiaivo.Paskat. Nynnyt dokaa, kun ei kestä maailmaa selvinpäin. Ja nynny on putkiaivo ja insinööri. Lopeta dokaaminen, oot liian hyvä mies siihen.
Muistan. Mielessäni kirjoitin jo edelliseen viestiini, että jopa mainiona tyyppinä pidettävän abianoksen kohdalla tämä tapahtui. Mutta en halunnut provosoida, niin jätin sanomatta.Muistaksä ku sait mustakin pimeen puolen esille? Mä muistan.
Pääsit kumminkin luikertelemaan tilanteesta pois? Moni ei oo päässyt.Mä melkein sain pildee QStockissa vuosia sitten
Mietin juuri tänään että kuinkahan kauan lomaelämää jaksaisi viettää... Ei se arkeen paluu niin paha asia aina ole.Ei tietenkään vaan sitä, että pääsisi takaisin tehtaalle lepäämään. Se ei todellakaan ole mikään klise vaan totisinta totta.
Pääsit kumminkin luikertelemaan tilanteesta pois? Moni ei oo päässyt.
Täällä vain makaan sohvalla ja katselen kattoa jossa oksakuviot kertoo minulle tarinaa.