Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 440 553
  • 67 257

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ruokahommiin liittyen, unohtaako moni usein kokkaillessaan maustaa ruokansa?
En tiiä tästä mut en oo ikinä lisänny suolaa mihinkään ruokaan mitä oon tehny. En vaan maista mitään eroa onko jossakin suolaa vai ei.

Laitan myös jauhelihan kylmälle pannulle, kananmunat kylmään veteen ja ruuan uuniin samaan aikaan kun laitan uunin päälle, enkä odota mitään veden kiehumisia ennenkun lisään jotain sinne. Oon äijä isolla jiillä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Joskus vuosia takaperin tuli vissiin Yleltä dokkari vanhasta venäläisestä lossikuskista. Se tuli säännöllisesti ajoissa töihin. Siinä se kuunteli ratiota ja veti votkaa pitkin päivää kopissaan. Olisko ollu joku mustavalko matkatelsukin. Välillä vedettiin evästä ja huuhdeltiin se stolishnajalla alas. Siinä sitten dokkisihmiset ryhtyivät ihmettelemään että kovin vähän tota autokuntaa sun lossilles pyrkii. Missäs se ite lossi muuten on? Papparainen vaan tokas että joo ei oo isommin ajoja nykypänä kun joku jeeves meni ja pölli lossin paut 20v. sitten. Totes perään että duuniin kyllä tulee niin kauan kun palkka juaksee. Ja toistaseks on juassu. Noinkohan toveri siä viälä tänäpäivänä toimittaa virkaa, mene ja tiedä.
Karpolla oli asiaa ja (Neuvosto-)Viro. Joskus löytyi ainakin youtubesta koko pätkä ja 20v myöhemmin --uttu missä kävivät katsomassa olisiko lossia näkynyt.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aaah, vihdoin kotiuduttu. Mukavaa oli piereskellessä ja katella "oppilaan" ilmeitä, huomenna sit uus reissu. Voi olla tietenkin että aamulla kaveria ei näykkään työmaalla. En toisaalta ihmettelis, oli sillä aikamoinen päivä. Muhahah.

Perhana, kiirehin tupahan et näkisin HJK:n mestareiden liigan karsintapelin mut eihän tota näy mistään. Edellinen tuli ruudusta. No, pitää sit keksii muuta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mikäs tää tämmönen kiekkopesä on, en oo kuullukkaan. Onks tuolla kaikki ei hyväksytyt tänne vai?

Se on vähän semmonen just tommonen mutta myös muunlainen. On samojakin nimimerkkejä. Olen pyrkinyt siihen, että minut mainittaisiin tuossa ketjussa, mutta ei ole mainittu, vittu. Melkein heitin eilen asian tiimoilta rapalan, mutten heittänyt.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äsken muuten kieltäydyin seksistä väsymykseen(Jatkoaika) vedoten. Antakaa anteeksi, lupaan huomenna vetää niin että tanner tärisee.

Mikähän se sketsi oli missä jotain ukkoo (olikohan Vesa Vierikko) haastateltiin, olikohan se hiihtäjä tai joku. Mut puhu kumminkii ku "oikeen ottaa eteen nii siinä on pallitkii tanassa" . Tai sitte "ku oikeen aletaan nussimaan nii siinä on munatkii tiellä" tai jotain tommosta. Perkele ku ei muistu mieleen eikä löydy mistään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Se on vähän semmonen just tommonen mutta myös muunlainen. On samojakin nimimerkkejä. Olen pyrkinyt siihen, että minut mainittaisiin tuossa ketjussa, mutta ei ole mainittu, vittu. Melkein heitin eilen asian tiimoilta rapalan, mutten heittänyt.
No mut haukuttiin siellä idiootiksi, niin kai tämä on sitten saavutus. Sun pitäisi nyt tehdä invaasio tuonne vapaalle osiolle, alat vaan tarttumaan jokaiseen väärin laitettuun sanaan lauseissa ja jos joku haukkuu vaikka Trumppia niin käyt hakemassa jonkun vedonlyöntisivuston kertoimet sinne. Johan sen jälkeen kiekkopesä susta puhuu kuin Kirjoittelijasta ikään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Menen huomenna Hämeenlinnaan ystäväni luokse. Tarkoitus olisi kiertää ensin vähän museoita vaikka linna, vankilamuseo ja tykistömuseo (museo militaria). Linja-autolla olen menossa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Menen huomenna Hämeenlinnaan ystäväni luokse. Tarkoitus olisi kiertää ensin vähän museoita vaikka linna, vankilamuseo ja tykistömuseo (museo militaria).
Jos noin paljon kiinnostaa museot, niin ehdottomasti panssarimuseoon Hattulan puolelle! Siellä pää bongauskohteeksi Japanissa hurjan suosion saavuttanut BT-42. Oikeasti hieno museo muutoinkin, Vilho Nenosen ja tykistömuseon jälkeen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kyllä, jos aikoo, niin kannattaa käydä äkkiä kaikki museot ja merkittävät nähtävyydet läpi. Tässä alkaa olemaan sellaisia merkkejä ilmassa, että joku on suututtanut jumalat. Kreikassa tappaa tuli, Japanissa helle ja Suomessa on kohta vihaisia ampiaisia ilman kuningatarta (vaikea sana oli toi) sankoin joukoin ahdistelemassa helteen takia puolialastomia kansalaisia. Näin ainakin uutisten mukaan. Tätä menoa jos jatkuu, niin Quasimodo, tuo sympaattinen koukkuselkä, pääsee kohta soittamaan tuomiopäivän kelloja kun eikös se joku kellonsoittaja ammatiltaan ollut. Tähän päälle vielä kun lyödään noi kolme muskettisoturia, eli Trump, Putin ja P-Korean Kim, hääräämässä suurvaltapolitiikkaa, niin ei hyvää päivää. Itse ainakin aion mennä ihan lähipäivänä saaristokierrokselle Helsingissä ja samalla syödä pehmiksen kauppatorilla. Vielä kun ehdin.
 

Nick Neim

Jäsen
Tänään pääsee juntteilemaan. Ihanaa.

Rikot äijäkoodii mitä oikein teet?!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jos noin paljon kiinnostaa museot, niin ehdottomasti panssarimuseoon Hattulan puolelle!
Museot ja historia kyllä kiinnostaa ja sain porukoilta pari vuotta sitten lahjaksi museokortin jonka he aina uusii nimipäivälahjaksi. Sillä pääsee niin moniin museoihin että ei tarvi enää harmitella sisäänpääsymaksuja. Se asia, jota voikin sitten harmitella, on ettei saa aikaseksi lähdettyä kaikkiin mielenkiintoisiin paikkoihin. Tänään en Hattulaan kykene kun olen liikkeellä julkisilla mutta ehkä joskus myöhemmin ja otan miehenkin mukaan.

Kävin jo tuossa vankilamuseossa, aika karu paikka. Nyt odottelen opastetun kierroksen alkamista linnassa. Kylläpä täällä on porukkaa mutta nythän on kesä ja lomat joillain kohdillaan. Lämminkin meinaa olla, nyt kyllä istun varjossa penkillä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin. Jos se sanonta tai kansanviisaus ellei jopa perimätieto pitää kutinsa eli paikkansa, että ampiainen kuolee pistettyään, niin olen tänään tappanut kaksi ampiaista. Ja itkenyt kaksi kertaa. Molemmat pistot tuli nurmikkoa leikatessa. Jostain syystä perkeleet lentävät nyt alhaalla, ni ei niitä nää ja osaa juosta lujaa karkuun. Ja jos joku ihmettelee miksi leikkaan päivän kuumimpaan aikaan nurtsin, niin siksi, että illalla kun on viileämpää, voin vaan olla ja nauttia viilenevästä illasta keinussa keinuen hiljalleen ees ja taas. Ees ja taas. Hiljalleen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ryyppyputkessa ei useinkaan ole energiaa kantaa posteja eteisen lattialta, mutta siitä tietää että nyt on taas hetki mennyt kun siinä kasassa on kaks kerran viikossa ilmestyvää Lidlin mainosta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Odottelen täällä Hämeenlinnan torilla ystävääni (joka on kuten yleensä myöhässä) ja söin pehmistä (tai siis softista kun oli Igmannin tuote) joka maksoi neljä euroa. Menisi melkein ihmettely ketjuun... Siis neljä euroa pehmytjäätelöstö... Ihan rapea hinta. Mutta eikö se sanonta ole että hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa? Eikä se Lahdessakaan montaa kymmentä senttiä ole halvempaa.

Kävin museo militeriassa lounaalla syömässä lihapullia. Ulkonäyttelyalueella kiertelin ja katselin että tykki, tykki, kas tykki, ai tuollahan on tykki... No onhan kyseessä kuitenkin tykistömuseo joten tykkien paljous ei ole ihmettelyn aihe ollenkaan. Tietenkin Myllyrinteen Väiski piti etsiä, on siinä kyllä pitkä mies. Tai siis kuolluthan hän on ja museossa on siis vaan iso nukke jolla Myllyrinteen sotilasvaatteet... Palanderin talossa kävin kierroksella. Oli kyllä kiva tassutella paljain jaloin... No joo, kohta haen jotain kylmää juotavaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No niin. Jos se sanonta tai kansanviisaus ellei jopa perimätieto pitää kutinsa eli paikkansa, että ampiainen kuolee pistettyään, niin olen tänään tappanut kaksi ampiaista. Ja itkenyt kaksi kertaa. Molemmat pistot tuli nurmikkoa leikatessa. Jostain syystä perkeleet lentävät nyt alhaalla, ni ei niitä nää ja osaa juosta lujaa karkuun. Ja jos joku ihmettelee miksi leikkaan päivän kuumimpaan aikaan nurtsin, niin siksi, että illalla kun on viileämpää, voin vaan olla ja nauttia viilenevästä illasta keinussa keinuen hiljalleen ees ja taas. Ees ja taas. Hiljalleen.
Nurtsi kannattaa muutenkin leikata joko heti aamukasteen jälkeen, tai keskellä päivää. Todennäköisimmin se silloin palaa ja pääsee siitäkin vaivasta ketkiseksi. Toki sen voi leikata myös aamukasteen aikaan, mutta sillon sotkee itsensä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mulla meni eilen amppari pyöräilykypärän sisään lenkillä. No pistihän se. Kaljua polttaa vieläkin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto pitäiskö leikata joku törkeä kampaus tai siis sanoa parturille. Muutama tullut tossa vastaan. Mitenhän sitä parikymppisenä kehtasi kulkea se ponnari keskellä päätä. Joltain tytöltä vaan jäi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hitto pitäiskö leikata joku törkeä kampaus tai siis sanoa parturille.
Mä kävin tänään parturissa, ei tullu törkeää kampausta mut hieman häiritsi kun sattui hieman vanhempi ja kookas nainen siihen saksien kaa. Sen tissit hinkkas jatkuvaan mun olkapäitä ja selkää vasten. Hyvä yrittää lukee seiskaa siinä kun akka tönii koko ajan jumalattomilla daisareilla. Niitä ei kai häiritse, mua saattas häiritä jos hinkkaisin munaani jokaiseen asiakkaaseen työpäivän aikana.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näin päiväunilla unta et vaihoin työpaikkaa. Noh, herättyäni soitto yhdelle urakoitsijalle että oisko vakiduunii, no sattui olemaan. Soitto nykyiseen paikkaan ja irtisanouduin. Siinä ei pitkään nokka tuhise kun päätökset syntyy! Lyheneepäs työmatka 40kilometrillä. Sekin aika minkä siinä säästää on rahaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös