Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 346 818
  • 66 869

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Sulatus on ongelma koska solut ovat hajonneet jäätyessään. Niin minä olen tämän jutun tajunnut... Kyllä, voin olla väärässä. Koko ajatus on minusta absurdi, henkiin herätetyt ihmiset... Voi ihme!
Solut eivät taida hajota jos jäädytys on riittävän nopea. Eli veret pois ja pulahdus typpisammioon niin teoriassa pitäisi olla mahdollista herättää henkiin kunhan saa myös sulatettua nopeasti. Waltin tapauksessa tuskin on jäljellä muuta kuin päiväysvanhaa pakastelihaa sillä sen ajan tekniikka ei tainnut vielä riittävän vauhdikasta jäädytystä mahdollistaa.

Ihmisiä muuten jäädytetään osittain jo nykyisin esimerkiksi erittäin pitkäkestoisia ja vaikeita leikkauksia varten. En nyt äkkiseltään tarkemmin muista mutta joku dokkari tuli muutama vuosi sitten aiheesta. Pohtivat siinä mm. että onko potilas hengissä operaation aikana kun sydän ja aivotoiminta pysähdyksissä tunnin tms. Alussa kertoivat norjalaisesta kuka oli humpsahtanut hiihtolenkillä rotkoon ja pää vedenpinnan alle 45 minuutiksi mutta ei hukkunut kun kylmä vesi pisti aivot ja sitä myöten ruumiintoiminnot ns. jäihin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mietitteks te kans aina että miten baarin karaokessa kaikki laulaa niin hyvin? Itse kun ette jaksa edes jutella ihmisten kanssa.
Todella harvoin olen miettinyt asiaa. Yleensä provosoidun huonosta tasosta ja menen itse mölisemään mikrofoniin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt olen hiukan huolissani. Pelottaa ja mietin mitä tehdä. Alankomaissa on 11 vauvaa kuollut lääketesteissä, jossa on testattu sildenafiilin vaikutusta istukan verenkiertoon. Ja minä poloinen käytän sildenafiilia kun lähdetään vaimon kanssa kolmannelle kierrokselle. Ei pysty enää nykyään vetämään kolmatta varvia putkeen ilman sildenafiilin piristävää vaikutusta. Ja nyt sain lukea jotain noin kauheaa. Lääkeaine, joka on tuottanut iloa elämääni, onkin myrkyllistä. Suorastaan tappavaa. Elämä on valintoja täynnä ja olen saapunut näköjään jälleen yhteen tienhaaraan. Toinen polku vie kolmannelle varville, mutta myrkyttää samalla kehoani ja mahdollisesti lyhentää loppupäästä joitain vuosia. Vuosia, joita ei pidä väheksyä. Toinen polku taas eheyttää elimistöäni, mutta huonontaa seksielämääni ja rappeuttaa itsetuntoani, kun en pysty tarjoamaan sitä mitä vaimo haluaa. Teen päätökseni tässä ja nyt ja samalla todistan todeksi sen, että mies ajattelee munillaan. Aion ilmeisistä vaaroista huolimatta jatkaa sildenafiilin käyttöä ja elää elämääni riskirajoilla. Päätän tämän ajatelman sopivaan iskulauseeseen, joka kuuluu, "se ei pelaa joka pelkää". Ja minä haluan olla se joka pelaa, enkä halua joutua vaihtoon.

Jaahas kello lähenee neljää aamulla, josko menisi rakentamaan majan puuhun, kun helteet kerran jatkuu. Siellä majassa on sitten mukavan vilpoisaa nukkua tulevina öinä. Kun liikutte autolla liikenteessä, niin pitäkää se katse tiessä ja varokaa niitä eläimiä (siilejä, oravia, jne). Nyt majan tekoon.
 

Luotain

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vittu! Yhdestätoita kuolleesta vauvasta suoraan seksihassutteluun. Voisit ehkä ripustautua sinne puuhun ilman majaa...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei vittu! Yhdestätoita kuolleesta vauvasta suoraan seksihassutteluun. Voisit ehkä ripustautua sinne puuhun ilman majaa...

Niin. Siis noi 11 vauvaa ovat kaikki olleet vakavasti alikehittyneitä ja jokaisen ennuste on muutenkin ollut huono. Itse näkisin, että luonto on korjannut omansa armollisesti pois ilman suurempaa kärsimystä. Sildenafiilin piti nopeuttaa alikehittyneiden sikiöiden kasvua ja nyt ne tutkii sildenafiilin vaikutusta ilmenneisiin keuhkovikoihin. Mutta joo, ehkä aihe turhan rankka ja harkintakyky petti. Myönnetään. Noin muuten en tykkää siitä kehityksestä, että lääketiede pelastaa nykyään yhä sairaampia sikiöitä, jotka sitten elävät vakavasti sairaana sen ajan mitä elävät.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin. Siis noi 11 vauvaa ovat kaikki olleet vakavasti alikehittyneitä ja jokaisen ennuste on muutenkin ollut huono. Itse näkisin, että luonto on korjannut omansa armollisesti pois ilman suurempaa kärsimystä. Sildenafiilin piti nopeuttaa alikehittyneiden sikiöiden kasvua ja nyt ne tutkii sildenafiilin vaikutusta ilmenneisiin keuhkovikoihin. Mutta joo, ehkä aihe turhan rankka ja harkintakyky petti. Myönnetään. Noin muuten en tykkää siitä kehityksestä, että lääketiede pelastaa nykyään yhä sairaampia sikiöitä, jotka sitten elävät vakavasti sairaana sen ajan mitä elävät.
Lopeta tuollainen turhanpäiväinen pahoitteleminen. Loukkaantujat loukkaantuu joka tapauksessa, ne löytää aina jonkun syyn. Kyllä voi ja pitää synkistäkin asioista murjoa vitsejä, jos se suinkin on mahdollista. Ne jotka ei ymmärrä, niin voi mennä etsimään sitä köyttä ja oksaa, kun kauhea maailma on taas kerran osoittanut julmuutensa.

Minä vaan mietin että liekö ollut kaikki 11 poikavauvoja, vähemmästäkin se kehitys lakkaa kuin siitä jos olet jo ennen syntymääsi tatti Sildenafiili tanassa ja pelipaikoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lopeta tuollainen turhanpäiväinen pahoitteleminen. Loukkaantujat loukkaantuu joka tapauksessa, ne löytää aina jonkun syyn. Kyllä voi ja pitää synkistäkin asioista murjoa vitsejä, jos se suinkin on mahdollista. Ne jotka ei ymmärrä, niin voi mennä etsimään sitä köyttä ja oksaa, kun kauhea maailma on taas kerran osoittanut julmuutensa.

Enpä voisi olla enempää samaa mieltä. Kaikenmaailman hurskastelijat ja sievistelijät ovat kyllä maailman rasittavinta sakkia. En minäkään nyt missään nimessä lähtisi judeja ja manneja uunittamaan mutta onhan siittä nyt hauska vääntää vitsiä. Oliko se nyt Anthony Jeselnik joka sanoi jotain tyyliin "Jos minua uhkaillaan, syrjitään ja halveksutaan vitsieni takia, niin se on ihan ok. Mutta jos taas rakkaitani ja perhettäni syrjitään, halveksutaan ja uhataan väkivalla, niin aina vaan parempi!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitähän sitä nyt tekis töissä. No istun ja tuijotan eteenpäin!. 8 tuntia jo tekemättä yhtään mitään. On tää aikamoista, rahaakin tästä saa. Huomennakaan ei tarvii tehä mitään, istua ja katella ympäriinsä, sit onkii jo viikonloppu kun perjantain pidän vapaata. Life is life nannaaanaanana.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mitähän sitä nyt tekis töissä. No istun ja tuijotan eteenpäin!. 8 tuntia jo tekemättä yhtään mitään. On tää aikamoista, rahaakin tästä saa. Huomennakaan ei tarvii tehä mitään, istua ja katella ympäriinsä, sit onkii jo viikonloppu kun perjantain pidän vapaata. Life is life nannaaanaanana.

Mutta jos se valo vaihtuu punaiseksi niin joudut painamaan nappia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En joudu tekemään sitäkään kun istun pelkääjän paikalla ja valvon uutta työkokelasta ja hänen ajamistaan. So far so good
Sano saföörille että pistää nokan kohti Mansesteria! Muijallakin olis vapaapäivä. Keksitää jotai jänskää. Osaaks se sun suhari videokuvata...?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En joudu tekemään sitäkään kun istun pelkääjän paikalla ja valvon uutta työkokelasta ja hänen ajamistaan. So far so good

Sano saföörille että pistää nokan kohti Mansesteria! Muijallakin olis vapaapäivä. Keksitää jotai jänskää. Osaaks se sun suhari videokuvata...?

Näistä sitten lisää murhainfossa. Onko jollakulla sinne tunnukset? Ajankohtaista-osioon voisi jo tehdä ketjun.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaaks se sun suhari videokuvata...?
Kyllä mä luulen, on vaan sen näkönen kaveri että luultavasti me kuvailtas sen ja sun muijan touhuumista. Jäätäs niinsanotusti rannalle ruikuttamaan, nallit kalliolle. Mut ei se mitään veljeni. Ei auttas ku ottaa kumijalat alle ja pyydettäs osoitteeksi Hämeenkatu ja Tiikerihai. Aiai sitä lihan loisketta.....
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kun oon saanu ruokavalioni hyvään kuntoon ja einekset käytännössä kokonaan pois siitä, niin menin voittamaan kisan, minkä palkintona on kasa eineksiä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näistä sitten lisää murhainfossa. Onko jollakulla sinne tunnukset? Ajankohtaista-osioon voisi jo tehdä ketjun.
Mun mielestä enemmänkin jossain eroottiset novellit palstalla. Johon mulla ei tietenkää oo tunnuksia.

Murha.infoon oon koittanu kyllä saada tunnuksia mut en oo saanu. Kai siinä menee yhtpitkään ku tännekkin saada tunnukset. Eli yli 10 vuotta. Kai ne luulee sielläkin et meen pelkkii panojuttuja kertomaan.

Mut se on oma legendansa se kaveri siellä sporamaailmassa, joka kusettaa itelleen autoja, asuntoja ja mitä kaikkee vielä, huh! Tai eihän se enää siellä oo duunissa. Ei mainita hänen nimeään, koska herkästi itkee poliisikaisille, kun hänen rötöksistään puhutaan näin julkisesti. Vittu mikä mulkku.
Mä oon se kaveri. Vieläkin oon duunissa ku hommasin naamarin. Ei ne mua tunnista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Olipas komea poliisiherra tuossa Prisman kulmalla, eikä ollut edes kalju. Jotain nuorisoa siinä haastatteli. Tiedä sitten miksi. Ja mamu sillä näytti olleen parina, hän ei ollut niin komea.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulin tässä miettineeksi että oliskohan semmosen lossinkuljettajan työ tylsää? Samaa pikku pätkää edestakas, kyytiläiset vaihtuu mut muu ei. Kyllä mä voisin ehkä viihtyä, siellä vois telkkaria tuijottaa koko työpäivän. Ei niillä taida paskempi palkkakaan olla. En oo vieläkään täysin varma et mikä haluun olla isona. Näköjään lossinkuljettaja kun niin tuli mieleen!
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sildenafiili. Kaikki puhui että pikkuisen vaan vihjasi lääkärille ja jo oli resepti kourassa. Miten mulla piti kolmannen kerran kysyä ennen kuin uskoi. Kaks ekaa meni kuin kuuroille korville.

Tosin en käytä, mutta kun kaikilla muillakin oli.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ja mamu sillä näytti olleen parina, hän ei ollut niin komea.

Eikös poliisin muuten pidä olla syntyperäinen suomalainen? Saa nähdä kuinka tämäkin muuttuu, kun melkoisen monet alkaa jo olla.

Sildenafiili. Kaikki puhui että pikkuisen vaan vihjasi lääkärille ja jo oli resepti kourassa. Miten mulla piti kolmannen kerran kysyä ennen kuin uskoi. Kaks ekaa meni kuin kuuroille korville.

En tiedä, isot pojat hakee Thaimaasta. Ja varmaan Tallinnastakin saa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä, isot pojat hakee Thaimaasta
Mulle kannettiin oral jellyä laatikko tolkulla Thaimaasta, vai oliko Tallinnasta, en muista. Hyvin toimii ja käyttöäkin tulee aina viinapullon juotua! Akkakin on joskus edes tyytyväinen.

Isäukko aina sanoi että kuhan on temmi terästä ja maksa kumia niin pärjää!

Joskus svenska klubbenilla kokeiltiin poikien kesken niitä imeskellä mut ei ne tehny mitään sillon.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mulla on tunnukset vissiin vieläkin Minfoon. Tais mennä vielä ekalla läpi.

Sen palstan aiheet ei eroa kyllä Pakolaispolitiikka/tasa-arvo/väkivallanteot/monikulttuurisuus-ketjuista ollenkaan. Aluksi epäillään viidessä ensimmäisessä viestissä, että oliko tekijät ulkomaalaisia, jonka jälkeen tietyt nimimerkit kaahaavat sormia heristellen paikalle ja kertovat, kuinka kantaväestökin etc etc..

Kadonneet -osio on toistaseksi ihan luettavaa kamaa. Älkää vaan toverit sinne otsikkoon eksykö videokuvatessanne.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tulin tässä miettineeksi että oliskohan semmosen lossinkuljettajan työ tylsää? Samaa pikku pätkää edestakas, kyytiläiset vaihtuu mut muu ei. Kyllä mä voisin ehkä viihtyä, siellä vois telkkaria tuijottaa koko työpäivän. Ei niillä taida paskempi palkkakaan olla. En oo vieläkään täysin varma et mikä haluun olla isona. Näköjään lossinkuljettaja kun niin tuli mieleen!
Joskus vuosia takaperin tuli vissiin Yleltä dokkari vanhasta venäläisestä lossikuskista. Se tuli säännöllisesti ajoissa töihin. Siinä se kuunteli ratiota ja veti votkaa pitkin päivää kopissaan. Olisko ollu joku mustavalko matkatelsukin. Välillä vedettiin evästä ja huuhdeltiin se stolishnajalla alas. Siinä sitten dokkisihmiset ryhtyivät ihmettelemään että kovin vähän tota autokuntaa sun lossilles pyrkii. Missäs se ite lossi muuten on? Papparainen vaan tokas että joo ei oo isommin ajoja nykypänä kun joku jeeves meni ja pölli lossin paut 20v. sitten. Totes perään että duuniin kyllä tulee niin kauan kun palkka juaksee. Ja toistaseks on juassu. Noinkohan toveri siä viälä tänäpäivänä toimittaa virkaa, mene ja tiedä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kun oon saanu ruokavalioni hyvään kuntoon ja einekset käytännössä kokonaan pois siitä, niin menin voittamaan kisan, minkä palkintona on kasa eineksiä.

Tee päivän hyvä työ ja laita jotain kautta kiertoon. Varmasti tulisi joku köyhä iloiseksi.


Ruokahommiin liittyen, unohtaako moni usein kokkaillessaan maustaa ruokansa? Itselle tätä tuntuu käyvän viikottain. Eipä sillä niin väliä kun pääsääntöisesti itselleni kokkailen, mutta kummastuttaa kuinka se niin usein unohtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös