Jaahans. Tarkoitus olisi lähteä Frankfurttiin reissunpäälle ja Ryanairilla olisi tarkoitus lentää. Muuta "ongelmaa" ei oikeastaan ole, mutta mitenkä kannattaa tuo maksupuoli hoitaa, että selviää mahdollisimman vähillä kuluilla?
Lentääkös tuo Ryanski Mainille vai pelkästän Hahnille? Ihan kehottaisin miettimään kahteen kertaan että haluaako maksaa Hahn-Frankfurt-välin matkustamisesta sitten vielä extraa? Ja nähdä vaivaa?
Tämä menee pelkäksi arvailuksi, mutta mahtaneekohan tuolla Hahnin kentällä missään kyltissä lukeakaan, että se olisi nimeltään Frankfurt?
Ihan mielenkiinnosta, oletko tsekannut Lufthansalta heidän lentojensa hinnat? Ainakin itse saan vähintään kerran kuukaudessa Lufthansalta tarjousmailin jossa myydään Helsinki-Frankfurt-Helsinki lentoa 99€ ja tuolla lennolla pääset suoraan Frankfurtiin, et sinne metsään mistä kestää lähes 2 tuntia Frankfurtiin.
Vai pääsetkö Tampereelle edullisemmin? Jos näin, niin ymmärrän halun käyttää Ryanairia.
Olen toki käynyt läpi melkeimpä kaikki mahdolliset lennot, niin joka tapauksessa Ryanair on halvin. Ja Tampere on minulle paras lähtöpaikka. Tuo Frankfurt-Hahn tosiaan sijaitsee tosiaan jossai helevetin kuusessa, mutta matkaseurallani asuu tuttu jossain Frankfurt Hahnin lähellä, joten kyyti järjestyy hänen kauttaa mainiosti, pääsee sitten vähän autobaanaakin fiilistelemään.
Tänään saapui Finnairille uusi Airbus A340-lentokone ja tulipa erilaisessa värityksessä. Onko tässä Finnairin uusi komea look vai ollaanko Finnairilla oltu ovelia ja maalautettu uusi kone noihin väreihin vain hämäyksenä. Ilmeisesti tulevana maanantaina pitäisi olla tuo uuden lookin paljastus.
Jaahans. Tarkoitus olisi lähteä Frankfurttiin reissunpäälle ja Ryanairilla olisi tarkoitus lentää. Muuta "ongelmaa" ei oikeastaan ole, mutta mitenkä kannattaa tuo maksupuoli hoitaa, että selviää mahdollisimman vähillä kuluilla? Visa Electron vai normaali Visa? Luin tuossa matkakuume.infosta, että Visa Electronilla kannattaisi maksaa, jolloin lisäkuluja tulee 0€, kuntaas toisella sivulla lukee, että myös Electronista tulee lisäkuluja 5€/suunta/henkilö.
Valoittakaa minua edes vähän, mikä on nykyinen tilanne.
Mitäköhän sitä odotetaan lentokoneiden kylkimaalauksilta? 3d dimensions? Ihan siistihän tuo on. Asia käy selväksi ja nimi näkyy huonompinäköisellekin.Ihmettelen jos se on tuo, rumahan toi on.
Maanantainahan tosiaan uusi ilme paljasetaan. Ihmettelen jos se on tuo, rumahan toi on. Uusin 330-sarjalainen oli tullessaan nykyistä logotekstiä vaille valkoinen, huhut kertovat että siihen tulisi ensimmäinen uuden brändin mukainen maalaus. Toivotaan näin. Kunhan ei olisi tuo kuvassa oleva.
Olisihan tuo aika erikoinen ratkaisu. Kieltämättä, kun pari kertaa tuota katsoo ja totuttelee, niin ei se niin paha ole. Mutta ihmetystä herättää kolme eri logoa. Teksti, moottoreissa ikivanha logo ja pyrstössä "nykyinen" logo.
Huomenna sitten nähdään rakkaan kansallisen lentoyhtiömme uusi ilme.
Maalaisivat nyt edes muutaman koneen pyrstöön jotain uniikkia suomalaista.
En tiennytkään, että New Yorkista Torontoon pääsee A380:llä? Ei kuulosta ihan järkevältä touhulta. Tarkoitiko New Yorkista Pariisiin, ehkä? Joo, maailman suurin matkustajakonemalli se kylläkin on.Airbus 380 on ilmeisesti maailman isoin matkustajakone? Sillä tuli lennettyä New Yorkista Torontoon viime viikolla, ja vasta koneeseen astuessa tajusin, että tämähän on kaksikerroksinen.
Oliko itselläsi sitten joku spesiaaliluokka, koska käsittääkseni menit toiseen kerrokseen ja siellä ei ymmärtääkseni tavallisen turistiluokan istuimia ole?Kyllähän se kone on iso. Varsinkin moottorit ovat aivan järkyttävän kokoiset. Käveltiin omille mestoillemme ekan luokan läpi ja aika kivalta näytti.
Vai että jossain Irakin kentällä saakka kävit vaihtamassa? Vai tarkoititko taas vain Pariisin kenttää, CDG:tä?Gellner kirjoitti:SDG:llä tehdystä koneenvaihdosta huolimatta matkatavarat löysivät Helsinki-Vantaalle.
En tiennytkään, että New Yorkista Torontoon pääsee A380:llä? Ei kuulosta ihan järkevältä touhulta. Tarkoitiko New Yorkista Pariisiin, ehkä? Joo, maailman suurin matkustajakonemalli se kylläkin on.
Ihan oli turistiluokan lippu ja upper deck lukeepi tässä lipussa. Toisen kerroksen etuosassa on ykkösluokka ja takaosassa sitten turistiluokka. Sitä en tiedä mitä ekassa kerroksessa on.Oliko itselläsi sitten joku spesiaaliluokka, koska käsittääkseni menit toiseen kerrokseen ja siellä ei ymmärtääkseni tavallisen turistiluokan istuimia ole?
Milläköhän koneella Finnair lentää HEL-BKK -lennot? Finskin sivuilta en äkkiseltään löytänyt tietoa.