Vaikka toimitus voi kokea, että jos otsikossa kerrotaan oleellinen, niin sitä ei avattaisi siksi, kun tiedetään jo asian ydin. Voi voi, minulla se on ainakin toisin päin. En tule avaamaan enää Jatkoaika.com sivuston yhtään uutista jossa klikkihuorataan, suosittelen tätä myös muille, joita kiinostaa saada tämä media takaisin toimivaksi.
Jos taas otsikko on hyvä, kuten "NHL kokemustakin omaava Lasse Pirjetä Hermekseen apuvalmentajaksi", tai ihan vaan "Lasse Pirjetä Hermekseen apuvalmentajaksi". Niin avaan sen aivan varmasti, yksi syy on se, että se on palkinto jutun tekijälle, toinen taas se että siinä jutussa voi olla jotain muutakin.
Jatkoajan tulisi ymmärtää, että ette ole ainut lätkämedia Suomessa. Kun minä selaan facebook seinääni, nään monelta eri urheilusivuilta ne otsikot, mitkä myös Jatkoajassa on. Voitte arvata jos minulla on kaksi uutista tähän Pirjetään liittyen, toinen on jommankumman esimerkkini tapainen, ja toinen on teidän klikkiotsikko, niin kumman avaan?
Jos olette muutenkin yhtään tutustunut asiaan, niin tiedostatte Suomalaisten halun rehellisyyteen, ja siihen että otsikoiden tulisi olla suoria. Uskon, että menestyisitte "koko kansan lätkäsivuna" paljon paremmin, jos tuotanto olisi lähelläkään A.Wn tasoa, otsikoissa ja sisällössä.
@Toimitus lukekaa näitä ihan oman parhaankin takia.