Ruuttun haastattelu oli mielenkiintoinen, kiitokset siitä: Christian Ruuttu tehoili Liiga- ja NHL-legendojen rinnalla ja sanoi vastaan jopa Scotty Bowmanille – “Koskaan ei ollut tunnetta, etten pärjäisi NHL:ssä”
En edes aio klikata tuota juttua auki, mutta onpahan tosiaan erikoinen otsikko. En ole nähnyt kenenkään pelaajan juovan alkoholia ottelun aikana kaukalossa. Kummelissa valmentaja veti viinaa omasta pullostaan vaihtoaitioissa, siinä ehkä lähin tilanne.
Mestaruusjuhlissa voi ottaa alkoholia jos maistuu.
Tuo juttu on enemmänkin linkki Jatkoajan podcastiin jossa asiaa käsiteltäisiin. Ei siinä mitään ihmeempää tekstiä ole, pohditaan ilmeisesti reilun 6 minuutin ajan kun vilkaisee tuota jaottelua että mistä puhutaan.En edes aio klikata tuota juttua auki, mutta onpahan tosiaan erikoinen otsikko. En ole nähnyt kenenkään pelaajan juovan alkoholia ottelun aikana kaukalossa. Kummelissa valmentaja veti viinaa omasta pullostaan vaihtoaitioissa, siinä ehkä lähin tilanne.
Mestaruusjuhlissa voi ottaa alkoholia jos maistuu.
Yllätyin positiivisesti tästä jutusta. Olin aivan varma otsikon nähdessäni, että kyseessä on erään kaikkien tunteman kultamussukan aikaansaannos. Mutta ei ollutkaan. Tosin tuosta verbaalisesta oksennuksesta päätellen kyseessä on pakko olla hänen oppilapsensa.Pitäisikö Jatkojan toimituksessa pyrkiä siirtämään henkilökohtaiset antipatiat syrjään, niin ehkä tällaisilta purkauksilta säästyttäisiin jatkossa? Kuinka paljon Tappara lentää versus pelatut vierasottelut kauden aikana? Mielenkiintoinen ajattelumalli, että parin pleijarirundin lentelyt tekisivät seurasta pröystäilijän. Koko jutun kruunaa tuo lopun itkuraivari "ostojoukkueesta" ja siinäpä se koko jutun pihvi taitaa ollakin.
On kyllä varmaan merkillistä, että seura haluaa minimoida matkarasituksen kiivastahtisessa pudotuspelisarjassa.
Tapparan pröystäilevä lentomatkustaminen osoittaa, kuinka merkityksettömiä sen arvot ja lupaukset ovat
Liigan ja seurojen on turha julistaa itseään vastuullisiksi, jos lyhyet ottelumatkat matkustetaan lentäen ja rivien välistä paistaa viherpesu.www.jatkoaika.com
@Toimitus Voisiko päätoimittaja kommentoida, että miten tällainen hengentuote on jälleen kerran päässyt pöydältäsi eteenpäin?
Artikkelin kirjoittaja on ilmeisesti sitä mieltä, että huippu-urheilussa ei tule kääntää jokaista kiveä urheilullisen menestyksen maksimoimiseksi. Peräkkäisien päivien peleissä tuolla säästyneellä ajalla on ihan merkittävä rooli. Olisin toki pärjännyt pienemmälläkin määrällä twiittejä tuosta lentokoneen käyttämisestä.
Mä oon kanssa samaa mieltä tästä, että kolumin aihe oli jopa hyvä, joskin tapa jolla sitä käsiteltiin, oli vähän heikko. Tosin kolumnithan ovat enemmän luonteeltaan enemmän pintaraapaisuja. Tässä olisi erinomainen aihe vähän syvällisemmän perkauksen aiheeksi.Idea on hyvä eli tarkastella miten hienolta kalskahtavat linjaukset nettisivuilla kohtaavat tekojen kanssa. Toteutus jäi puolitiehen.
Niin ja sitä paitsi tämä ei ollut edes kolumni vaan "mielipide", jonka luonne on vielä kolumniakin kevyempi. Ja samaa mieltä, että ihan aiheesta kirjoitettu ja tässä olisi hyvä aihe tarkemmallekin tutkimukselle. Saa toimittaa!Mä oon kanssa samaa mieltä tästä, että kolumin aihe oli jopa hyvä, joskin tapa jolla sitä käsiteltiin, oli vähän heikko. Tosin kolumnithan ovat enemmän luonteeltaan enemmän pintaraapaisuja. Tässä olisi erinomainen aihe vähän syvällisemmän perkauksen aiheeksi.
Omasta mielestäni Suomen suosituimman urheilulajin ja seuratuimman Liigan seurojen pitää olla keskivertoa enemmän vastuullisia. Tämä on vain nykyaikaa yritysmaailmassa, eikä urheilubisnes siitä eroa - pikemminkin siellä aiheen kanssa ollaan suurennuslasin alla.