Tasa-arvon vaatiminen tai sen edistäminen ei ole poliittista.
Tuo sateenkaarisatu oli kyllä kaikkineen aika naivi ja jopa lapsellinen sepustus. Mutta ihan näihin edellä oleviin kommentteihin: Tasa-arvon vaatiminen tai sen edistäminen ei ole poliittista. Tai siis jos sen näkee poliittisena niin I got some bad news for you.
Ei ole. Mutta iso osa ideologioista ei hae tasa-arvoa, vaan jotain muuta. Ja siinä vaiheessa kun joka puolelta tungettavaan ideologiaan alkavat kyllästyä myös esimerkiksi homoseksuaalit, ollaan menossa aivan väärään suuntaan. Antaa jääkiekkopalstan olla jääkiekkopalsta, jota kaikki lukevat tasa-arvoisesti ilman turhia olkiukkoja.
Montako juttua Jatkoaika on julkaissut tästä ”ideologiasta”?
Onko sillä sinänsä väliä, jos yhdenkään ei pitäisi kuulua jääkiekkouutisiin? Mutta selaamalla uutisia taaksepäin löytää jokainen vastauksen.
Tuo sateenkaarisatu oli kyllä kaikkineen aika naivi ja jopa lapsellinen sepustus. Mutta ihan näihin edellä oleviin kommentteihin: Tasa-arvon vaatiminen tai sen edistäminen ei ole poliittista. Tai siis jos sen näkee poliittisena niin I got some bad news for you.
Jääkiekossa tehdään tasa-arvon eteen töitä, on Pride-matseja jne. Miksi ihmeessä jääkiekko olisi täten muusta yhteiskunnasta erossa oleva saareke?
Tasa-arvolla ja Pridella ei ole enää aikoihin ollut tekemistä keskenään. Tämän voi kysyä vaikka siltä valtavalta seksuaalivähemmistöltä, joka ei halua pitää itsestään meteliä. Se, että joka vuosi tiettyyn aikaan suolletaan erilaisia oksennuksia eri palstoille "tasa-arvon" nimissä on nykyään enemmän negatiivista ilmapiiriä luova tekijä. Mutta tämä nyt alkaa menemään ohi ketjun aiheen.
Siis minä en ymmärtänyt tätä juttua lainkaan. Mikähän tän tarkotus oli? Joku läppä vai? Itseäni jäi ihmetyttämään, että kuka se suomalainen homo NHL tähti on. Sitä kun ei jutusta kerrottu vaikka otsikosta olisi voinut luulla muuta.Tuo sateenkaarisatu oli kyllä kaikkineen aika naivi ja jopa lapsellinen sepustus. Mutta ihan näihin edellä oleviin kommentteihin: Tasa-arvon vaatiminen tai sen edistäminen ei ole poliittista. Tai siis jos sen näkee poliittisena niin I got some bad news for you.
Pistäkää nyt jumalauta tikkua ristiin jos Jatkiksen tarjonta noin pahasti menee ihon alle ja näyttäkää itse eteen miten homma hoituu sen ainaisen valittamisen sijaan: Sinustako Jatkoajan uusi tekijä? | Jatkoaika.com - Kaikki jääkiekosta
Tasa-arvolla ja Pridella ei ole enää aikoihin ollut tekemistä keskenään. Tämän voi kysyä vaikka siltä valtavalta seksuaalivähemmistöltä, joka ei halua pitää itsestään meteliä. Se, että joka vuosi tiettyyn aikaan suolletaan erilaisia oksennuksia eri palstoille "tasa-arvon" nimissä on nykyään enemmän negatiivista ilmapiiriä luova tekijä. Mutta tämä nyt alkaa menemään ohi ketjun aiheen.
Tähän vielä haluan kommentoida kun taitaa olla saman tyylistä argumenttia käytetty myös virallisesti JA:n porukan toimesta. Onko palautteeseen yleisemminkin järkevä vastaus, että "meillä on paikkoja auki, tule näyttämään miten ne hommat tehdään".
Tai emmää tiä mitä mää näitä täällä itken. Saahan sitä toimittajat tehdä foorumistaan ihan just sellaisen kuin haluaa. Itse olen vain selkeästikin aika lailla eri mieltä teidän @Toimitus kanssa siitä, millainen kohderyhmä teidän asiakaskunta on.Siis minä en ymmärtänyt tätä juttua lainkaan. Mikähän tän tarkotus oli? Joku läppä vai? Itseäni jäi ihmetyttämään, että kuka se suomalainen homo NHL tähti on. Sitä kun ei jutusta kerrottu vaikka otsikosta olisi voinut luulla muuta.
Tää oli kyl viiminen jatkoajan juttu mitä luen. Saako noit "uutiset" piilotettua jostain asetuksista?
Hyvin kauas vasemmalle. Erehdyin lukemaan tuon sateenkaarisadun. Voi olla, että seuraavan jutun luen, jos luen noin 10 vuoden päästä. Alas on menty ja lujaa.Kauas on mennyt Jatkoaika siitä kun Heikkilä ja Liljaniemi kumppaneineen sen perustivat.
Melkoista YYA-nostalgiaa.Kauas on mennyt Jatkoaika siitä kun Heikkilä ja Liljaniemi kumppaneineen sen perustivat.