Keskustele täällä kuin hörhö

  • 16 058
  • 292

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei somali kauda toissa, ei. Vievat meidan naiset ja rahat!! Eivät edes kieltä opettele. Rasisti en oo oonhan pannu niin Afrikkalaisia kuin Aasialaisia muijia kakkoseen höhöö!

Suomi Suomalaisille! Tätä maata ei myydä ei vuorkata olin intissä alikersantti ja sotilasvalassa vannoin puolustavani tätä maata. En tarkoitanut vihervasemmistolaisia feminatseja. Alkaa kohta pyssyt paukkuun jos ei asiat muutu. Tai ei näistä vitun lampaista oo mihkään:-DD

vittu jäbä on asiassa !! jengill ei oo silmä auki ja luulee kaikkee . Pizsagate noin esmerkkinä että mihin deep state pystyy ja sanon että silmät auki ja pää ylös !!

Nato optio on deep statel a vaan fyrkat mielessä !!!!!!!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rokotteista voi hyvinkin olla myrkkyjä ja kansanmurhakin voi olla kyseessä,vuosikymmenten päästä nykyisiin rokotustoiminpiteisiin suhtaudutaan kuten holokaustiin ja ihmetellään, miten hirveydet tapahtuivat..
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Rokotteista voi hyvinkin olla myrkkyjä ja kansanmurhakin voi olla kyseessä,vuosikymmenten päästä nykyisiin rokotustoiminpiteisiin suhtaudutaan kuten holokaustiin ja ihmetellään, miten hirveydet tapahtuivat..

no vittu JUST NÄIN ! miettikää jenki! sitte paskat housuis ja itketään !!!!!!! Oon lukentu kymmenii satoi tunteija deep statest ja sen lonkeroistaaa !! se tarkota liskoja ihan lapselita väitää se on illum niatti tuol jonka päätää !! avatkaa silmänne se näkyy !! Bildeegerg on pintaa ja sit vapaa muurarit on kaiki käsi gtakin sisäs !!!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
tiesittekö.etä.ennenaikaan.Suomenkieli.olitärkeä opetele.että.pääsi.koulusta.läpi.-nykyää.tuntuu.etei.twrtte.enään.opetel.oikeikirjotusta.koulusa.

olen.lukenut..totuuustietoa.oottekste.lukenee.blogrjea.siit.kuinka.avaruuwsoliot.hallitsevta.mediaa?!?!?Siis.ihmiswiiin.pisteyään.myrkkypiikkeja-ja.ihmiksiä.laitetaan.leireille..Australiassa. NWA.hallits.ee. maailmaaa.ja.kaikki.mun. .vanhat,tutut.vaan.elää.tajuamtta.mitään.mistäö.onoikeesti.kyse.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
tiesittekö.etä.ennenaikaan.Suomenkieli.olitärkeä opetele.että.pääsi.koulusta.läpi.-nykyää.tuntuu.etei.twrtte.enään.opetel.oikeikirjotusta.koulusa.
Ja sen lisäksi kouluisa puhutiiin asoista niitten oikeilla nimilä; eikä ollu tämmöstä ihmeelistä " sukupuolineutraaliutta " ja " poliittista korrektiutta " kaikkialla vaan miehet oli miehiä ja naiset naisia ja homoja ei ollut kylillä ja nuoriso ei vaan tuijotellut niitä pelikoneitansa päivät pitkät !! Ja rasisimikaan ei olutt mikään ongelma !!
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät; lentosuukko KooKoolle
kaikenlaist voi sattuu... iha kauheet, kertoisin jos pystysin mut lupasin etten... ja mä en koskaa petä mun lupauksii... mut tietäsitte vaa mitä voi tapahtuu... liittyy ihmisii jokka moni varmaa tuntee... huhuhhuh... turha yrittää udel lisää vaikenen ku muuri... mut tietäjät tietää...
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tunnustan olevani liskoihminen. Vietän yöt liskomuodossani viemärissä rottia syöden ja aamulla palaan ihmismuotooni huijaamaan hyväuskoisia hölmöjä ja valloittaakseni maailman liskoihmisille!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tunnustan olevani liskoihminen. Vietän yöt liskomuodossani viemärissä rottia syöden ja aamulla palaan ihmismuotooni huijaamaan hyväuskoisia hölmöjä ja valloittaakseni maailman liskoihmisille!
Täsä se nyt nähtiin !! Liskoihmiset on TOTTA!! Ja valtamedia varmaan tapansa mukaan vaikenee tunnustusten edessä! !!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Täsä se nyt nähtiin !! Liskoihmiset on TOTTA!! Ja valtamedia varmaan tapansa mukaan vaikenee tunnustusten edessä! !!

Valtamedia on hallussamme! Kaikki YLE:n ja maikkarin toimittajat ovat oikeasti liskoihmisiä! (mutta älkää kertoko tätä kenellekkään VKK:laiselle).
 

MegaForce

Jäsen
Rokotteista voi hyvinkin olla myrkkyjä ja kansanmurhakin voi olla kyseessä,vuosikymmenten päästä nykyisiin rokotustoiminpiteisiin suhtaudutaan kuten holokaustiin ja ihmetellään, miten hirveydet tapahtuivat..
Voitte unohtaa liigan yms. Nykymuotoisen urheilun, konsertit ,kaiken. Kaikki nykyinen loppuu kun matkaamme kohti YK Agenda30. KÄYTÄ Maskia ja alistu.
Ohessa ensi vuoden kuviot. Saa ottaa talteen!
Ranskan valtiolta vuotanut dokumentti. Aiemmin Kanadan pääministeri puhellut samat asiat.....

Tältä se näyttää:
Marraskuu 2020 – lokakuu 2021: Liikkumisen asteittainen ja jatkuva rajoittaminen
Marraskuu 2020: Kevyt lockdown
Joulukuu 2020 – tammikuu 2021: Positiivisten tapausten lisääntyminen
Tammi–lokakuu 2021: Eristysleirien hankinnan (tai rakentamisen) nopeuttaminen jokaisella hallintoalueella (région) ja departementissa (département)
Tammi–maaliskuu 2021: Täydellinen lockdown (paljon tiukempi kuin rajoitusten ensimmäinen ja toinen vaihe)
Tammi–maaliskuu 2021: Työttömyysohjelman jatkaminen ja uudistaminen – kohti yleistä perustuloa
Helmi–lokakuu 2021: Covid-19:n suunniteltu mutaatio ja toissijainen virus Covid-21
Tammi–heinäkuu 2021: Covid-19 ja Covid-21:n hoitokapasiteetin ylitys
Huhti–kesäkuu 2021: Talouden epävakaus – toimitusketjun suunniteltuja katkeamisia – varastopulaa
Huhti–heinäkuu 2021: Uusia rajoituksia – kolmas lockdown
Huhti–lokakuu 2021: Perustulo-ohjelman asettaminen
Heinä–lokakuu 2021: Armeijan käyttöönotto liikkumisen kontrolloimiseksi
Tämän aikataululappusen sanotaan kuuluvan François Bayroulle, jonka presidentti Emmanuel Macron on syyskuussa nimittänyt suunnitelman ylikomissaariksi, le Haut comissaire au Plan. Bayroun tehtävänä on valmistella Ranskaa vuoden 2030 muutoksiin, mikä viitannee YK:n Agenda 2030:een. Komea titteli puolestaan kumpuaa vastaavasta, vuosina 1946–2006 toimineesta tehtävästä (Commissariat général du Plan).
Vuodetun suunnitelman on julkaissut italialaistoimittaja Cesare Sacchetti blogissaan (juttu englanniksi), ja hän toteaa sen olevan hyvin samansuuntainen kuin minkä kanadalaispilliinpuhaltaja on aiemmin tuonut esiin. Hän sanoo joidenkin valtamedioiden, kuten AFP:n, kiistäneen dokumentin autenttisuuden, mutta kertoo Ranskan hallitusta lähellä olevien lähteiden vahvistaneen sen hänelle oikeaksi. Suuntana on siis Great Reset, suuri nollaus tai suuri resetointi, miksi sitä halutaankaan nimittää.
Sacchetti kirjoittaa jutussaan, että globalistien eliitti on jakanut tämän aikataulun maailman hallituksille ja pääministerit ja presidentit ympäri maailmaa vain toteuttavat saamansa määräykset. Nii’in, mukaan lukien meidän pääministerimme ja presidenttimme, ja kun näitä lukee, on vaikea nähdä pääministerimme ja presidenttimme todellakaan toimivan toisin. Aika näyttää, miten taidokkaasti he tanssiaskeleensa asettelevat.
Myös Sacchetin mainitsemat eristysleirit ovat jo monissa maissa jo kulman takana, niistä on puhunut ääneen mm. Kanadan pääministeri (nämä sitten aina kiistetään, kunnes ne tuodaan valmiina esiin), Australiassahan niitä jo on: MTV kertoi suomalaisen Essin käyttäneen kallista ja salaperäistä eristysleiriä päästäkseen matkustamaan maassa vapaasti. Näin niitä siis aletaan myymään.
”Samaan aikaan kun uusi aalto käynnistyy, hallituksille annetaan tehtäväksi rakentaa Covid-laitoksia, lähinnä keskitysleirejä, joihin testauksista kieltäytyneet ihmiset passitetaan ilman heidän suostumustaan”, Sacchetti kirjoittaa.
Meillä Suomessahan on jo heitelty ilmaan koronarokotteesta kieltäytyjien siirtämistä Seilin saarelle, se lienee ollut toistaiseksi lähinnä Kunnon Kansalaisten fantasiaa, mutta kun tällaisia ajatuksia aletaan ääneen lausua miltä suunnalta tahansa, ollaan aika vaarallisilla vesillä.
Sacchettin juttu kannattaa lukea kokonaan, samoin hänen aiempi juttunsa suuresta nollauksesta ja uuden maailmanjärjestyksen asettamisesta.
Aika pitkälti joka tapauksessa suunnitelma näyttäisi noudattavan monessa eri lähteessä esillä olleita asioita (viruksen mutaatio, keskitysleirit, nälänhätä, kolmas lockdown, sotilaat kaduille, perustulo… talouden nollaus), joten nähtäväksi jää, mennäänkö tämän mukaan, vai saako ihmisten herääminen historian muuttamaan kurssiaan. Siksihän sitä kaduilla ollaan, kaikkialla! Eli… silmät auki, korvat auki, tämä on pysäytettävä. Sillä se mikä on Ranskan suunta, on myös maailman ja Suomen suunta, emme me missään lintukodossa elä.
Tilannehan kun tosiaan koko ajan elää. Nyt koronarokotetta kiirehditään jo joulukuulle, mikä saattaa liittyä jälleen Yhdysvaltain presidentin vaaleihin; nehän eivät suinkaan ole ohi, vaikka media väittääkin Bidenin voittaneen. Tässä voi tapahtua vielä vaikka mitä, ja ehkäpä juuri siksi se klikki siellä taustalla yrittää nyt epätoivoissaan kiirehtiä rokotesuunnitelmaansa eteenpäin. Me elämme sotaa, niin oudolta kuin se voikin kuulostaa.
Kyllä jämpti on näin!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Valtamedia on hallussamme! Kaikki YLE:n ja maikkarin toimittajat ovat oikeasti liskoihmisiä! (mutta älkää kertoko tätä kenellekkään VKK:laiselle).
Tuossa saattaakin piillä juoniesi Akilleen kantapää,, oi ovela liskomies & k:nit !! VKK nimittäin vaikuttaa juuri sellaiselta liikkeeltä; joka tämän mittavan salaliiton päälle ymmärtää ja on valmis toimimaan! !!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tuossa saattaakin piillä juoniesi Akilleen kantapää,, oi ovela liskomies & k:nit !! VKK nimittäin vaikuttaa juuri sellaiselta liikkeeltä; joka tämän mittavan salaliiton päälle ymmärtää ja on valmis toimimaan! !!

Onneksi meillä on pakosuunnitelma valmiina!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mulla on varmaa ne aitsi ja immonentti mitä niist rokotteist tulee... En kyll tiiä mitä noi on mutt KVG! SAATANA NE TAPPAA MUN!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Niinku tavallaan sillee niinku tiätsä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Moi taas!

Käytiin kundien kanssa parin viikon safarimatkalla Kongossa ja juotiin ja syötiin paikallisten kanssa. Se kraanavesi oli lähes yhtä hyvää kuin täällä meillä, paitsi vähän ruskeeta ja yllättävän lämmintä. Meidän käskettiin ennen reissua hoitaa rokotukset kuntoon, mutta mehän perkele ei sellaisia oteta. Me ollaan pärjätty ilman rokotteita ja lääkkeitä jo yli 50 vuotta ja pärjätään jatkossakin.

Rene vähän naureskeli jo toisena päivänä reissussa, kun sille tuli samanlaisia rakkuloita kuin lapsena kun se sairasti vesirokon. Ei ne pahalta näyttäny ja vaikka se ripuloi seuraavat viis päivää putkeen, niin sehän on ihan normaalia, kun ollaan pitkästä aikaa ulkomailla. Paikallinen lääkäri vaati, että Rene ottais piikin, mutta "ei!" sano Rene. Rene meni reissulle 130 kilosena ja palas 70 kilosena. Helvetin tehokas dieetti.

Meikäläinen puolestaan oli palailemassa puolivälissä reissua takaisin kämpille oltuani yöjuoksulla ja päätin oikaista aamuvarhaisella semmoisen nätin hylätyn ratapihan kautta. Siellä oli helvetisti vanhoja komeita englantilaisia junia sekä pari venäläistä. Jostain sinne oli saatu raahattua jopa pari Aatun aikaista vaunua. Kuumahan sellaisessa paikassa tulee, kun aurinko porottaa suoraan päältä, joten mä menin sitten sisälle semmoiseen isoon hangaariin viilentää itteeni. Sen vieressä oli semmoinen kiva pikku puro, josta huomasin paikallisten rakkienkin ja vuohien juovan, joten mäkin otin siitä pienet huikat eikä tuntunu missään. Se puro luikerteli ilmeisesti jonkun hökkelikylän läpi, mutta onneks mä join pari kilometriä sen alajuoksusta (pitää olla älliä kato).

Joka tapauksessa mä astuin niitä junia ihaillessa pariin semmoiseen ruostuneeseen naulaan, joista toinen meni komeesti jalkapöydän läpi (kato näitä kuvia hehehe) ja toinen viilsi tän viidentoista sentin railon tohon mun pohkeeseen. Mä olin niin väsyny sen kävelyn jälkeen, että kävin vaan nopeesti suihkussa ja menin nukkuun. Vaimo käski mun mennä näyttää vammat lekurille, mutta mäpä sanoin että ei! Meikäläistä ei mitkään saatanan puoskarit ronki. Eikä noi vammatkaan näytä nyt niin hirveen pahalta. Vähän mustaa tossa jalassa enkä mä niillä parilla varpaalla oikeastaan mitään tehnykkään. Toi kylki puolestaan herättää naurua täällä meidän kylillä, koska siitä tunkee jotain visvaa. Pojat halus laittaa sitä leivän päälle (aika velikultia).

Meidän mukana oli vielä naapurin Pete-Pyry tai tupla-P kuten me sitä kutsutaan. Tupla-P ihastui paikalliseen naiseen ja varsinkin sen koiraan. Emmä tiiä, mikä sen piskin rotu oli. Neljä jalkaa sillä oli sekä korvat. Se oli vähän erikoinen se koira, sillä ekana päivänä se oli mitä ystävällisin koira, mutta pari päivää myöhemmin se kuolas, riehui ja vaahtos ihan hulluna. Tupla-P, joka tykkää hirveesti koirista, yritti rauhottaa sitä koiraa - se oli antanu sille nimeksi Ilves ihan piruuttaan, se kun on Tapparan mies - mutta se koira raivostu ja raateli Tupla-Peen aika pahasti jonka jälkeen se karkasi naapurissa olevan lammasparven kimppuun. Tupla-P oli helvetin verinen ja purtu, mutta se on samanlainen häiskä kuin mä ja päätti että aika parantaa.
Nyt se makaa kotona eikä ole pystyny tekemään mitään. Mä epäilen, että sillä on lentsu, koska se yleensä menee tollaiseks lentsun takia. Korona se ei ainakaan oo, koska kaikkihan tietää että sitä ei oo olemassa.

Seuraavalle reissulle mä otan mukaan vielä juoppo-Yrjön tuolta puistosta. Se on suunnitellu menevänsä Pohjois-Koreaan ja se kuulostaa aika jännältä paikalta. Ruoka on helvetin hyvää eikä mitään rokotteita vaadita.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vittu ensin oli kaks rokotetta nyt vittu miljoona. Herätkää nyt vittu oikeesti tähän kusetukseen!!!

Jengiu vittuilee Truplle vaikka se tiesi mistä on kyse ja uhu ASIAA PIZZAGATE LI KILTONIN JA JÄRJESTÄMÄNÄ JUTTU prinssi Andrew kuninkaalliset ja kaikki vapaa muura rit kelatkaa silmät auki 1!! Ano tietää mistä puhuu ja koitetaan vaientaa ja NWA on tosi juttu
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
VKK sai aluevaaleissa Pohjois-Karjalassa yhteensä 666 ääntä! Tämä selvästi todistaa sen, että VKK:laiset ovat paholaisen asialla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös