Kenttäkoostumukset kaudella 2022–2023

  • 303 681
  • 2 960

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Pitää, mutta näistä kahdesta riittää se yksi voitto.
Kahdesta on PAKKO voittaa vähintään yksi jos meinaa vielä Nordiksella pelaa. Saa tietysti voittaa vaikka molemmat
 

Jazzhands

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpa hyvä, että ollaan saatu lisää ukkoja remmiin. Olin vähän skeptinen omien tietojen valossa, mutta hyvä näin. Nyt vaan rähinä päälle ja Tappara nurin!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En epäile tietoasi lainkaan, mutta IFK:lla näyttää olevan tietosuojan kanssa tekemistä jos työntekijöidensä arkaluonteisia terveyteen liittyviä henkilötietoja vuotaa tällä tavalla jopa diagnoositasolla kannattajien keskuuteen.

Hienoa tietenkin, että Jääskä on mukana.

Mä en todellakin ole saanut tietojani HIFK:sta, vaan ihan muualta. Se, että joku tänne kirjoittava nimimerkki luulee tietävänsä musta tai mun tietolähteistä jotain, ei tee väitteistä faktaa. Ja näin on tälläkin kertaa. Sen verran luotettava lähde kuitenkin on ja kaikki kerrottu ”makes sense”, ettei ole syytä epäillä. Alkuperäinen lähde taitaa kuitenkin olla pelaaja itse. Tai näin kuvittelisin, koska tuskin se lääkärikään on ollut, eikä kukaan seurasta oikein muuten istu tähän lähdekuvioon. Mutta korostan nyt vielä, en ole saanut tietojani HIFK:sta, joten tällaiset spekuloinnit voi unohtaa kokonaan.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä en todellakin ole saanut tietojani HIFK:sta, vaan ihan muualta. Se, että joku tänne kirjoittava nimimerkki luulee tietävänsä musta tai mun tietolähteistä jotain, ei tee väitteistä faktaa. Ja näin on tälläkin kertaa. Sen verran luotettava lähde kuitenkin on ja kaikki kerrottu ”makes sense”, ettei ole syytä epäillä. Alkuperäinen lähde taitaa kuitenkin olla pelaaja itse. Tai näin kuvittelisin, koska tuskin se lääkärikään on ollut, eikä kukaan seurasta oikein muuten istu tähän lähdekuvioon. Mutta korostan nyt vielä, en ole saanut tietojani HIFK:sta, joten tällaiset spekuloinnit voi unohtaa kokonaan.
Kuten myöhemmin kirjoitin, niin jos joku nimimerkki keskustelupalstalla kertoo omaavansa 99,9 prosenttisen varmaa tietoa IFK-pelaajan diagnoosista, niin mikäpä minä olen sitä kiistämään, koska minulla ei ole pääsyä IFK:n työntekijöiden terveystietoihin eikä kyseinen pelaaja satu myöskään kuulumaan lähipiiriini. Minun puolestani siis voidaan aivan hyvin päätyä siihen lopputulemaan, että sinulla on ihan oikeaa tietoa vaikka Jääskä vastoin odotuksia pelasikin tänään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

RedBeast

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en todellakin ole saanut tietojani HIFK:sta, vaan ihan muualta. Se, että joku tänne kirjoittava nimimerkki luulee tietävänsä musta tai mun tietolähteistä jotain, ei tee väitteistä faktaa. Ja näin on tälläkin kertaa. Sen verran luotettava lähde kuitenkin on ja kaikki kerrottu ”makes sense”, ettei ole syytä epäillä. Alkuperäinen lähde taitaa kuitenkin olla pelaaja itse. Tai näin kuvittelisin, koska tuskin se lääkärikään on ollut, eikä kukaan seurasta oikein muuten istu tähän lähdekuvioon. Mutta korostan nyt vielä, en ole saanut tietojani HIFK:sta, joten tällaiset spekuloinnit voi unohtaa kokonaan.
Et sä BOL mitään tiedä Jääskän terveydentilasta niin älä viitsi tänne palstalle levitellä tollasta "tiiän mutten kerro mut jos kuulette ni ymmärrätte et se mitä tiesin oli just toi"
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten myöhemmin kirjoitin, niin jos joku nimimerkki keskustelupalstalla kertoo omaavansa 99,9 prosenttisen varmaa tietoa IFK-pelaajan diagnoosista, niin mikäpä minä olen sitä kiistämään, koska minulla ei ole pääsyä IFK:n työntekijöiden terveystietoihin eikä kyseinen pelaaja satu myöskään kuulumaan lähipiiriini. Minun puolestani siis voidaan aivan hyvin päätyä siihen lopputulemaan, että sinulla on ihan oikeaa tietoa vaikka Jääskä vastoin odotuksia pelasikin tänään.

Se mun pointti ei ole missään vaiheessa kuitenkaan leijua, että ”mullapa on tietoa”, vaan se, ettei jengi turhaan odota Jääskän paluuta ja pety joka peliin uudelleen ja uudelleen. Mutta mä olin siinä mielessä väärässä, että Jääskä teki paluun tänään ja tätä en itse uskaltanut odottaa. Mun tarjoitusperät olivat hyvät. Jos ei olisi, olisin voinut läväyttää mun saamani tiedot eetteriin. Mutta se olisi ollut väärin, enkä halua tietoisesti toimia niin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Kaskimäki - Paajanen - Teissala
Tallberg - Väänänen - Åsten
Dyk

Melart - Rantakari
Kåsastul - Motin
Larsson - Salin

Taponen
Halonen
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Kaskimäki - Paajanen - Teissala
Tallberg - Väänänen - Åsten
Dyk

Melart - Rantakari
Kåsastul - Motin
Larsson - Salin

Taponen
Halonen
Onkohan siellä jotain tautia liikkeellä kun Salin ja Luhanka myös poissa ja kuudella pakilla mennään..?

Puolustus ei kyllä riitä mitenkään päin katsottuna vaikka Melart palaa kokoonpanoon.

Toisaalta olisihan kiva yllättyä ja saada vielä yksi matsi Helsinkiin. Ei näyttäisi tuloksenkaan valossa niin rumalta mutta aika kova tasonnosto pitäisi tänään saada kahteen edelliseen matsiin verrattuna.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Onkohan siellä jotain tautia liikkeellä kun Salin ja Luhanka myös poissa ja kuudella pakilla mennään..?

Puolustus ei kyllä riitä mitenkään päin katsottuna vaikka Melart palaa kokoonpanoon.

Toisaalta olisihan kiva yllättyä ja saada vielä yksi matsi Helsinkiin. Ei näyttäisi tuloksenkaan valossa niin rumalta mutta aika kova tasonnosto pitäisi tänään saada kahteen edelliseen matsiin verrattuna.

Eikö tuolla Salin ole?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Dyk kun ylimääräinen hyökkääjä niin onkohan jotain loukkia ja käy vetää yv:ssä tms?
Siltä kyllä vaikuttaa. Ihan oikein all-in veitsi kurkulla pelissä. Tuo 6 pakin peluuttaminen arveluttaa, koska se on kussut niin monesti jaloille tällä kaudella.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Mikähän lienee herrojen Melart ja Dyk pelikunto? onko nyt raavittu väkisin äijät laatikkoon?? saadaan ainakin rosteri näyttämään uskottavalta. Porkkanoilta poissa Rauhala ja Levtchi. Pate Virta uutena sisään. Veikkaus tarjoaa herkullista 4,95 kerrointa vierasvoitolle. GO HIFK...
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mikähän lienee herrojen Melart ja Dyk pelikunto? onko nyt raavittu väkisin äijät laatikkoon?? saadaan ainakin rosteri näyttämään uskottavalta. Porkkanoilta poissa Rauhala ja Levtchi. Pate Virta uutena sisään. Veikkaus tarjoaa herkullista 4,95 kerrointa vierasvoitolle. GO HIFK...

Eiköhän siellä ole joko teipeillä tai piikeillä kundit kehissä ja odotukset pelikunnosta on aika alhaiset. Mutta ehkä se luo toivoa meidän muille jäbille.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä, että saatiin nyt Melart ja Dyk takaisin. Tosin Dyk ylimääräisenä hyökkääjänä tarkoittanee noin minuutin peliaikaa, ellei valmennus ihan tosissaan laita nyt all in. Vaikea Sebbelle on paikkaa löytää, ilman suurempaa ketjulottoa, jos meinataan repiä hänestä maksimit irti, koska Dykin paikka on Nättisen kanssa samassa ketjussa. Mä varmaan peluuttaisin 74-33-54 yhdessä joitakin vaihtoja, jolloin Koivistoiselle saattaisi jäädä enemmän energiaa esim. av:lle. Toki sekin on täysin mahdollista, että Dykin maksimit on istua penkin päässä. Ei voi tietää, kun ei tiedetä, miksi oli poissa.

Joka tapauksessa, se on hyvin yksinkertaisesti tulos tai ulos. Jäähyjä pitää välttää ja maaleja pitää pystyä nyt tekemään.

Itselläni on aika raskas fiilis just nyt, kun en ole luovuttaja ja haluan uskoa jengiin loppuun asti, mutta näen edessä siintävän vuoren niin isona, että tarvitaan melkein ihmettä, että tämä nyt klaarataan. Mulla on ihan fyysisesti paha olo, kun jännittää niin paljon. Usein se on ollut hyvä merkki, muttei todellakaan aina. Katson, että kyllä mä nyt olen tolle jengille ”velkaa” sen, että uskon viimeiseen hengenvetoon asti. Sen verran jännittävän ja erikoisen kauden ovat mulle tarjonneet, että nyt ei ole hyvä hetki munkaan olla hiiri. Luonnetta ja sitkeyttä on näytetty ennenkin, joten miksei se onnistuisi tänäänkin?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin kauan, kuin on aikaa, on myös toivoa. Omia kannustetaan loppuun saakka. Nothing is over! Paksu leidi ei ole vielä laulanut. Mitähän muita latteita sanontoja tähän tilanteeseen sopisi?

Joukkue on nyt todella kovan paikan edessä. Kauden tähän asti tärkein matsi alkaa muutaman tunnin päästä ja edessä häämöttävä vuori, jonka yli pitäisi kiivetä, on luokkaa Kilimanjaro. Se ei kuitenkaan ole Mount Everest, joten urakka on inhimillinen. Lädän ja Dykin paluu on hyvä uutinen, mutta herrojen pelikunto on arvoitus. Toivottavasti kunto on niin hyvä, että miehet pystyvät omalla panoksellaan auttamaan joukkuetta voittamaan ja jatkamaan sarjaa. Itsekin kyllä veikkaan, että marraskuiseen runkosarjahöntsään heitä ei olisi nostettu.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Niin kauan, kuin on aikaa, on myös toivoa. Omia kannustetaan loppuun saakka. Nothing is over! Paksu leidi ei ole vielä laulanut. Mitähän muita latteita sanontoja tähän tilanteeseen sopisi?
Ainakin se, että ennemmin tai myöhemmin HIFK tulee voittamaan vierasottelun Nokia-Areenalla.

Tänään ei sitten tarvitse säästellä, kaikki peliin ja kiekkoa ja äijää maalille. Pelataan yksinkertaisesti ja palataan siihen perusasiaan, että vetopaikoissa ei pidä syötellä vaan vetää ja lopetetaan se oman äijän hakeminen takatolpalta. Heljangolle meni perjantaina kaksi, kun vedettiin kohti maalia.

Perjantain pelissä meillä oli pari hyvää paikkaa ylivoimalla 0-0-tilanteessa ja siitä kun oltaisiin tehty 0-1, niin olisiko peli mennyt toisella tavoin. Tappara teki sitten ensimmäisestä ylivoimasta sen 1-0 juuri erän loppuun ja sai hengen päälle. Perjantaina pyörittiin paljon kulmissa ja möyrittiin, mutta sieltä ei maaleja tehdä eikä Tapparan tasoista jengiä voiteta. Hirvosen ja Nättisen pitäisi myös herätä siihen, että nyt pelataan jo välieriä, Lukko-sarja on kaukainen muisto.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK tänään:

Vesalainen- Jääskä -Pakarinen
Melart- Rantakari

Nättinen - Koivistoinen - Teissala
Kåsastul - Motin

Kaskimäki - Lundell Kasper - Seppälä
Larsson - Salin

Tallberg - Väänänen - Åsten
Luhanka

Taponen
Halonen

Paajanen ilmeisesti faijahommissa (onnittelut heille!) ja Berglund ja Dyk loukkaantuneita.

Itseäni harmittaa jotenkin erityisen paljon, että Dykin aikakausi meillä päättyi niihin muutamiin hajavaihtoihin vikassa Tappara-pelissä. Mutta minkäs teet, sådant är livet.

Tänään voisi ottaa sen maailman ensimmäisen voiton Nokia Areenassa. Ja pilata Kontiolan juhlat. Mitä en kyllä sinänsä haluaisi, mutta tässä pitää nyt puolensa valita, niin HIFK:n etu menee edelle.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Itseäni harmittaa jotenkin erityisen paljon, että Dykin aikakausi meillä päättyi niihin muutamiin hajavaihtoihin vikassa Tappara-pelissä. Mutta minkäs teet, sådant är livet.
Jos Dyk olisi ollut vahvistus muutenkin kuin muutamassa hajapelissä, sopimus voisi jatkuakin. Hejppa.
Niille joita pronssipeli kiinnostaa, hauskaa peli-iltaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös