Pitää, mutta näistä kahdesta riittää se yksi voitto.Eiks pidä mansessa voittaa 2 kertaa, jos finaaliin halutaan?
Pitää, mutta näistä kahdesta riittää se yksi voitto.Eiks pidä mansessa voittaa 2 kertaa, jos finaaliin halutaan?
Kahdesta on PAKKO voittaa vähintään yksi jos meinaa vielä Nordiksella pelaa. Saa tietysti voittaa vaikka molemmatPitää, mutta näistä kahdesta riittää se yksi voitto.
Mun mielestä oli aika hyvä keskellä. Mutta kun meillä on tunkua siihen, niin joutuu nyt pelailemaan laidalla.Oonko ainoa, jonka mielestä Hirvonen on pelannut paremmin sentterinä kuin laidassa?
En epäile tietoasi lainkaan, mutta IFK:lla näyttää olevan tietosuojan kanssa tekemistä jos työntekijöidensä arkaluonteisia terveyteen liittyviä henkilötietoja vuotaa tällä tavalla jopa diagnoositasolla kannattajien keskuuteen.
Hienoa tietenkin, että Jääskä on mukana.
Kuten myöhemmin kirjoitin, niin jos joku nimimerkki keskustelupalstalla kertoo omaavansa 99,9 prosenttisen varmaa tietoa IFK-pelaajan diagnoosista, niin mikäpä minä olen sitä kiistämään, koska minulla ei ole pääsyä IFK:n työntekijöiden terveystietoihin eikä kyseinen pelaaja satu myöskään kuulumaan lähipiiriini. Minun puolestani siis voidaan aivan hyvin päätyä siihen lopputulemaan, että sinulla on ihan oikeaa tietoa vaikka Jääskä vastoin odotuksia pelasikin tänään.Mä en todellakin ole saanut tietojani HIFK:sta, vaan ihan muualta. Se, että joku tänne kirjoittava nimimerkki luulee tietävänsä musta tai mun tietolähteistä jotain, ei tee väitteistä faktaa. Ja näin on tälläkin kertaa. Sen verran luotettava lähde kuitenkin on ja kaikki kerrottu ”makes sense”, ettei ole syytä epäillä. Alkuperäinen lähde taitaa kuitenkin olla pelaaja itse. Tai näin kuvittelisin, koska tuskin se lääkärikään on ollut, eikä kukaan seurasta oikein muuten istu tähän lähdekuvioon. Mutta korostan nyt vielä, en ole saanut tietojani HIFK:sta, joten tällaiset spekuloinnit voi unohtaa kokonaan.
Et sä BOL mitään tiedä Jääskän terveydentilasta niin älä viitsi tänne palstalle levitellä tollasta "tiiän mutten kerro mut jos kuulette ni ymmärrätte et se mitä tiesin oli just toi"Mä en todellakin ole saanut tietojani HIFK:sta, vaan ihan muualta. Se, että joku tänne kirjoittava nimimerkki luulee tietävänsä musta tai mun tietolähteistä jotain, ei tee väitteistä faktaa. Ja näin on tälläkin kertaa. Sen verran luotettava lähde kuitenkin on ja kaikki kerrottu ”makes sense”, ettei ole syytä epäillä. Alkuperäinen lähde taitaa kuitenkin olla pelaaja itse. Tai näin kuvittelisin, koska tuskin se lääkärikään on ollut, eikä kukaan seurasta oikein muuten istu tähän lähdekuvioon. Mutta korostan nyt vielä, en ole saanut tietojani HIFK:sta, joten tällaiset spekuloinnit voi unohtaa kokonaan.
Et sä BOL mitään tiedä Jääskän terveydentilasta niin älä viitsi tänne palstalle levitellä tollasta "tiiän mutten kerro mut jos kuulette ni ymmärrätte et se mitä tiesin oli just toi"
Kuten myöhemmin kirjoitin, niin jos joku nimimerkki keskustelupalstalla kertoo omaavansa 99,9 prosenttisen varmaa tietoa IFK-pelaajan diagnoosista, niin mikäpä minä olen sitä kiistämään, koska minulla ei ole pääsyä IFK:n työntekijöiden terveystietoihin eikä kyseinen pelaaja satu myöskään kuulumaan lähipiiriini. Minun puolestani siis voidaan aivan hyvin päätyä siihen lopputulemaan, että sinulla on ihan oikeaa tietoa vaikka Jääskä vastoin odotuksia pelasikin tänään.
Onkohan siellä jotain tautia liikkeellä kun Salin ja Luhanka myös poissa ja kuudella pakilla mennään..?Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Kaskimäki - Paajanen - Teissala
Tallberg - Väänänen - Åsten
Dyk
Melart - Rantakari
Kåsastul - Motin
Larsson - Salin
Taponen
Halonen
Onkohan siellä jotain tautia liikkeellä kun Salin ja Luhanka myös poissa ja kuudella pakilla mennään..?
Puolustus ei kyllä riitä mitenkään päin katsottuna vaikka Melart palaa kokoonpanoon.
Toisaalta olisihan kiva yllättyä ja saada vielä yksi matsi Helsinkiin. Ei näyttäisi tuloksenkaan valossa niin rumalta mutta aika kova tasonnosto pitäisi tänään saada kahteen edelliseen matsiin verrattuna.
Näyttää siltä että hyvältä näyttää, tänään kairataan voitto niin että voitto tärähtää!Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Kaskimäki - Paajanen - Teissala
Tallberg - Väänänen - Åsten
Dyk
Melart - Rantakari
Kåsastul - Motin
Larsson - Salin
Taponen
Halonen
Siltä kyllä vaikuttaa. Ihan oikein all-in veitsi kurkulla pelissä. Tuo 6 pakin peluuttaminen arveluttaa, koska se on kussut niin monesti jaloille tällä kaudella.Dyk kun ylimääräinen hyökkääjä niin onkohan jotain loukkia ja käy vetää yv:ssä tms?
Mikähän lienee herrojen Melart ja Dyk pelikunto? onko nyt raavittu väkisin äijät laatikkoon?? saadaan ainakin rosteri näyttämään uskottavalta. Porkkanoilta poissa Rauhala ja Levtchi. Pate Virta uutena sisään. Veikkaus tarjoaa herkullista 4,95 kerrointa vierasvoitolle. GO HIFK...
Ainakin se, että ennemmin tai myöhemmin HIFK tulee voittamaan vierasottelun Nokia-Areenalla.Niin kauan, kuin on aikaa, on myös toivoa. Omia kannustetaan loppuun saakka. Nothing is over! Paksu leidi ei ole vielä laulanut. Mitähän muita latteita sanontoja tähän tilanteeseen sopisi?
Hups. En tiedä mihin hukkasin sen.Eikö tuolla Salin ole?
Jos Dyk olisi ollut vahvistus muutenkin kuin muutamassa hajapelissä, sopimus voisi jatkuakin. Hejppa.Itseäni harmittaa jotenkin erityisen paljon, että Dykin aikakausi meillä päättyi niihin muutamiin hajavaihtoihin vikassa Tappara-pelissä. Mutta minkäs teet, sådant är livet.