Kenttäkoostumukset kaudella 2022–2023

  • 304 206
  • 2 960

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toivottavasti ovat pistäneet Lekuri Heleniuksen sivuun ja ottaneet jonkun puskarin tilalle. Saadaan vähän parempia kokoonpanoja :)

Olipa kiva ylläri nähdä tuo kokoonpano. Kunhan nyt ovat täydessä iskussa vaan sit.
 

Incognito

Jäsen
Tämä. Mua ei haitannut se, että pelaajia puuttui.
Mua haittasi se, että joukkue näytti tulleen vaan edelliseen peliin selviytymään. Se masennus kyllä tarttui tähän katsojaan ja hirveästi uskoa ei tulevaisuuteen ole. Onneksi joukkue itsessään on usein tän todistanut usein vääräksi, mutta kyllä uskoa koetellaan tällä hetkellä.

Se pelaaminen todennäköisesti meni miettimiseksi, kun käytännössä joka viisikko uusiksi ja vielä muutama tunti ennen peliä. Lisäksi kokoonpanossa esim. Halttunen joka ei edes runkosarjassa tehnyt yhtään maalia ja fyysinen valmius ei riitä.

Kyllähän Dyk:n tämän kevään esitys esim. on näyttänyt sen, että mikä ero fysiikalla ja kokemuksella on näissä peleissä. Kellään ei oikein ollut runkosarjassa häntä ikävä ja nyt melkein pessimistisimmätkin Dyk-vastaiset kaipaavat kokoonpanoon.

Kaikki kunnia junnuille, mutta nämä ovat miesten pelejä. Toki junnut voivat pelata hyvin, mutta kokeneet kantavat. Sitä luin täältä vitutukseltani mitä pystyin vähän, että junnuthan pelasi hyvin ja kärki petti. Esim. IFK:n kevään suurimmista vahvuuksista, eli aloitustilastot meni täysin ympäri.

Jos tällä kokoonpanolla mennään, niin on mahdollisuus. Itse kaksin, että 1/3 riittää Tampereelta.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Niin yllättäen Nättinen, Koivistoinen ja Taponen lähtivät että en yllättyisi jos matsin alkaessa kokoonpano olisi ihan toinen.

Toivottavasti Jääskä ja kaikki muutkin oikeasti kunnossa ettei käy vielä niin että jonkun ura päättyy sydänlihastulehdukseen tai vastaavaan
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jotain hyvää tässä päivässä verrattuna keskiviikkoon on se kun peli alkaa jo 1700. Ei ehkä kerkeä tippua pelaajia pois tuossa ajassa.
 

Incognito

Jäsen
Oonko ainoa, jonka mielestä Hirvonen on pelannut paremmin sentterinä kuin laidassa?

Et varmaan. Mielenkiintoinen pelaaja., Joka osaa välillä kadota kuvasta. Moni pitää ehkä vähän maalintekijänä, mutta Paajasen ja Palolan kanssa otti viime kaudella suurta pelintekovastuuta. Haki alhaalta kiekkoa ja rytmitti hyökkäyksiä. Nyt sellainen on vähän kadonnut. Sentterinä varmasti sai kiekkoa enemmän alempaa.

Näkymättömän monipuolinen pelaaja, jolla ei ole mitään megaluokan vahvuuksia.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiipi ihan vain mieleeni, että näinköhän Ville oli kettu ja herätteli joukkuetta ekassa pelissä ja aloitti sen ennen peliä? Taposella ja Nättisellä en edes usko olleen mitään sairauteen viittaavaa, toisella ei vain ollut paras päivä ja toista lasisena säästeltiin ja annettiin peliaika muille. Koivistoisen poissaolollakaan ei välttämättä ole mitään tekemistä terveystilanteen kanssa, vaan jengille annettiin vähän shokkihoitoa ja ne näyttöpaikat ja pelituntuma annettiin samaan aikaan kolmospelissä.

Nyt sitten Dykiä lukuunottamatta hyökkäys on täysi, eikä kokoonpanomuutoksille lähtökohtaisesti ole enää tarvetta. Toki tämä on HIFK… Nyt kaikilla on sopiva raivo ja se eka pleijaripeli Nokia Arenassa on takana ja voidaan keskittyä olennaiseen. Pelituntumaakin on nyt käytännössä ihan kaikilla.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä on Maria Nordin tuotu koppiin muistuttamaan poikia siitä, että kuumetilat ja nivelsidevammat ovat vain mielentiloja.

Luulen kanssa, että viime pelissä alettiin säästellä tärkeitä sällejä. Tänään olisi hyvä ottaa se voitto, jolla saadaan tuotua sarja vielä ainakin Nordikselle. Toivottavasti tänään IFK tulee vahvasti peliin heti ottelun alusta ja puolustuspaketti pysyy tiiviinä. Työtä on tehtävä enemmän kuin Tappara, se ei ole taidosta vaan tahdosta kiinni; niin iso tasoero pelaajistojen välillä ei ole.
 
Viimeksi muokattu:

Incognito

Jäsen
Hiipi ihan vain mieleeni, että näinköhän Ville oli kettu ja herätteli joukkuetta ekassa pelissä ja aloitti sen ennen peliä? Taposella ja Nättisellä en edes usko olleen mitään sairauteen viittaavaa, toisella ei vain ollut paras päivä ja toista lasisena säästeltiin ja annettiin peliaika muille. Koivistoisen poissaolollakaan ei välttämättä ole mitään tekemistä terveystilanteen kanssa, vaan jengille annettiin vähän shokkihoitoa ja ne näyttöpaikat ja pelituntuma annettiin samaan aikaan kolmospelissä.

Nyt sitten Dykiä lukuunottamatta hyökkäys on täysi, eikä kokoonpanomuutoksille lähtökohtaisesti ole enää tarvetta. Toki tämä on HIFK… Nyt kaikilla on sopiva raivo ja se eka pleijaripeli Nokia Arenassa on takana ja voidaan keskittyä olennaiseen. Pelituntumaakin on nyt käytännössä ihan kaikilla.

Melkoinen salaliittoteoreetikko olet. Olisi kyllä ihan ennen näkemätöntä taktikointia. Toisaalta mikä vaiva se semmoinen on, että kaksi tuntia ennen keskiviikon peliä tiput pois ja perjantaina olet pelikunnossa?

Silti en ihan tähän usko. Tässä oli niin pitkä lepo välissä. Uskoisin ehkä jos pelattaisiin back to back.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtavaa, että Jääskäkin mukana vaikka joku julisti aiemmin "sisäpiirin tietona", ettei häntä suurella todennäköisyydellä enää tänä keväänä mukana nähdä!

Viittaat tällä varmaan muhun, joten puolustaudun nyt sillä, että mä tiedän Jääskän diagnoosin 99,9%:lla varmuudella. Jos se joskus jonkun muun toimesta paljastetaan, ymmärrätte varmasti asiaan tutustuneena, mihin minä uskomukseni perustin. Ja se perustuu ihan lääketieteellisiin ”ohjeistuksiin”. Sinänsä mä olen enemmän kuin mielelläni ollut tässä väärässä. Uskon, että HIFK ei Heleniuksen johdolla ota turhia riskejä, joten Jääskä on varmasti pelikunnossa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoinen salaliittoteoreetikko olet. Olisi kyllä ihan ennen näkemätöntä taktikointia. Toisaalta mikä vaiva se semmoinen on, että kaksi tuntia ennen keskiviikon peliä tiput pois ja perjantaina olet pelikunnossa?

Silti en ihan tähän usko. Tässä oli niin pitkä lepo välissä. Uskoisin ehkä jos pelattaisiin back to back.

Joo, kaukaa haettuahan toi on. Mutta toisaalta, Koippa oli kokoonpanossa ja sitten poistui. Tänään on taas. Tuskin on mitään vakavaa. Psykologisesti Peltosen kannattaa valmistaa joukkue siihen, että Tampereella pitää voittaa kerran. Ja se peli on kaikkein todenäköisimmin tänään. Jos tänään voitetaan, maanantaina ollaan taas askeleen lähempänä ja päästään kuitenkin kerran vielä himaan.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän Dyk:n tämän kevään esitys esim. on näyttänyt sen, että mikä ero fysiikalla ja kokemuksella on näissä peleissä. Kellään ei oikein ollut runkosarjassa häntä ikävä ja nyt melkein pessimistisimmätkin Dyk-vastaiset kaipaavat kokoonpanoon.

Kaikki kunnia junnuille, mutta nämä ovat miesten pelejä. Toki junnut voivat pelata hyvin, mutta kokeneet kantavat.

Tätähän se on keväällä. Duunariosaston merkitys nousee aina myös ihan eri tasolle ja esim. Åsten ja Tallberg ovat yhtäkkiä olleetkin tärkeitä pelaajia, vaikka varsinkin kapteeni Tallberg oli täysi turhake runkosarjassa.
 
Viimeksi muokattu:

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Voi kai sitä olla parikin vaivaa päällekkäin? Joku fyysinen vamma ja pieni räkätauti.

Ensimmäinen hoidetaan pleijareissa yleensä Lennu Petrell -11 mallisesti piikillä ja teipillä, mutta se jälkimmäinen voi just pitää poissa yhden tai kaksi peliä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Viittaat tällä varmaan muhun, joten puolustaudun nyt sillä, että mä tiedän Jääskän diagnoosin 99,9%:lla varmuudella. Jos se joskus jonkun muun toimesta paljastetaan, ymmärrätte varmasti asiaan tutustuneena, mihin minä uskomukseni perustin. Ja se perustuu ihan lääketieteellisiin ”ohjeistuksiin”. Sinänsä mä olen enemmän kuin mielelläni ollut tässä väärässä. Uskon, että HIFK ei Heleniuksen johdolla ota turhia riskejä, joten Jääskä on varmasti pelikunnossa.
En epäile tietoasi lainkaan, mutta IFK:lla näyttää olevan tietosuojan kanssa tekemistä jos työntekijöidensä arkaluonteisia terveyteen liittyviä henkilötietoja vuotaa tällä tavalla jopa diagnoositasolla kannattajien keskuuteen.

Hienoa tietenkin, että Jääskä on mukana.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
En epäile tietoasi lainkaan, mutta IFK:lla näyttää olevan tietosuojan kanssa tekemistä jos työntekijöidensä arkaluonteisia terveyteen liittyviä henkilötietoja vuotaa tällä tavalla jopa diagnoositasolla kannattajien keskuuteen.

Hienoa tietenkin, että Jääskä on mukana.

Nyt on aika pitkälle vedetty johtopäätös mielestäni. Ei se nyt ole mitenkään ennen kuulumatonta, että loukkaantumisista tihkuu huhuja ellei jopa tietoa urheilumaailmassa. Eikä sillä välttämättä ole minkäänlaista tekemistä IFK:n tietosuojan kanssa. Pelaaja itsekin on varmasti asiasta ainakin jollekin puhunut ja kenties jopa kohtuu avoimesti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Joo, kaukaa haettuahan toi on. Mutta toisaalta, Koippa oli kokoonpanossa ja sitten poistui. Tänään on taas. Tuskin on mitään vakavaa. Psykologisesti Peltosen kannattaa valmistaa joukkue siihen, että Tampereella pitää voittaa kerran. Ja se peli on kaikkein todenäköisimmin tänään. Jos tänään voitetaan, maanantaina ollaan taas askeleen lähempänä ja päästään kuitenkin kerran vielä himaan.
Eiks pidä mansessa voittaa 2 kertaa, jos finaaliin halutaan?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Nyt on aika pitkälle vedetty johtopäätös mielestäni. Ei se nyt ole mitenkään ennen kuulumatonta, että loukkaantumisista tihkuu huhuja ellei jopa tietoa urheilumaailmassa. Eikä sillä välttämättä ole minkäänlaista tekemistä IFK:n tietosuojan kanssa. Pelaaja itsekin on varmasti asiasta ainakin jollekin puhunut ja kenties jopa kohtuu avoimesti.
Ei ole ennenkuulumatonta eikä toki myöskään se, että nuo tiedot eivät ole lopulta pitäneet edes paikkaansa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Nyt on aika pitkälle vedetty johtopäätös mielestäni. Ei se nyt ole mitenkään ennen kuulumatonta, että loukkaantumisista tihkuu huhuja ellei jopa tietoa urheilumaailmassa. Eikä sillä välttämättä ole minkäänlaista tekemistä IFK:n tietosuojan kanssa. Pelaaja itsekin on varmasti asiasta ainakin jollekin puhunut ja kenties jopa kohtuu avoimesti.
Kaiketi joukkue on ohjeistanut olemaan näistä vaiti, kun haluavat pitää salassa, eivätkä edes itse saa kertoa. Terveystiedothan ovat yrityksissä salattu työn antajaltakin.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Ei ole ennenkuulumatonta eikä toki myöskään se, että nuo tiedot eivät ole lopulta pitäneet edes paikkaansa.
Etkös sä juuri sanonut, että et epäillyt tätä tietoa lainkaan? Nyt sanot että ne eivät pidäkään paikkaansa?

En epäile tietoasi lainkaan, mutta IFK:lla näyttää olevan tietosuojan kanssa tekemistä jos työntekijöidensä arkaluonteisia terveyteen liittyviä henkilötietoja vuotaa tällä tavalla jopa diagnoositasolla kannattajien keskuuteen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Etkös sä juuri sanonut, että et epäillyt tätä tietoa lainkaan? Nyt sanot että ne eivät pidäkään paikkaansa?
En sanonut, että ne eivät pidä paikkaansa vaan sanoin, että se ei olisi ennenkuulumatonta. Kokemukseen pohjaten. Mutta lähtökohtaisesti eikai minulla ole mitään syytä epäillä mitä nimimerkit keskustelupalstalla tiedokseen ilmoittavat. Jos tieto on kertojan mukaan 99,9% varma niin silloinhan se on enkä minä sitä voi kumotakaan kun minulla ei sattuneesta syystä ole pääsyä satunnaisten yritysten työntekijöiden terveystietoihin. Jääskän diagnoosinhan piti olla sellainen, mikä pitää hänet suurella todennäköisyydellä sivussa koko loppukevään tai ainakin tämän ottelusarjan, mutta nyt vain kävi näin, että tämä osa tiedosta ei pitänytkään paikkaansa, mikä on tietenkin IFK:n kannalta hyvä juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan mahtavia uutisia! Väänäsen pitkin palata, kun kakku on lusittu. Jääskän paluusta uskalsi haaveilla eilisten uutisten perusteella, mutta Koivistoista pidin varmana poissaolijana. Melartin ja Dykin puuttuminen edelleen harmittaa, mutta kyllä näillä ketjuilla pitää pystyä kaatamaan Tappara. Tietysti se vaatii Taposelta huippupeliä eli Tapsan tapauksessa perussuoritusta :)

Alkais jo!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös