Kenttäkoostumukset kaudella 2022–2023

  • 304 207
  • 2 960

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ei nyt nähdyillä poissaoloilla ole oikeaa mahdollisuutta. Ei vaan ole. Oltiin takamatkalla ennestäänkin, mutta se oli kurottvissa umpeen.
Toivottavasti pelaajat eivät ajattele tuolla tavalla ja eivät varmasti niin teekään. Turhahan näitä matseja olisi edes pelata, jos tulokset voitaisiin päättää etukäteen paperilla.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Toivottavasti pelaajat eivät ajattele tuolla tavalla ja eivät varmasti niin teekään. Turhahan näitä matseja olisi edes pelata, jos tulokset voitaisiin päättää etukäteen paperilla.
Kyllä se edellisessä kohtaamisessa juuri siltä näytti että ajateltiin. Ainakin ensimmäinen puolisko kunnes Tappara hölläsi.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä itse ihmettelen Koivistoisen kohdalla sitä, että jos kyse on flunssasta/viruksesta, pl. vatsatauti, miten hän on kuitenkin ollut kokoonpanoon alunperin kirjattu? Sehän tarkoittaa myös sitä, että oli ollut joukkueen mukana koko päivän. Kyllä sitä yleensä heti aamusta tietää, onko ”tulossa kipeäksi” vai ei. Enkä tarkoita sitä, etteikö voi tulla nuhaa tms. myöhemminkin, mutta jotain oireitahan hänellä on ollut jo pakko olla heti aamusta. Harvoin mikään tauti alkaa suoraan kuumeella ilman muita oireita. Ellei sitten ole tehty koronatestejä ja siitä napsahtanut positiivinen tulos. Muuten en viruksen kohdalla usko siihen, että oireet alkaa ihan täysin yhtäkkiä ja koko päivän on ollut ihan kokonaan normaali olo. Se on sitten toinen juttu, jos jotain oloja on ollut, mutta Koivistoinen ei vain ole niistä kertonut. Silloin hän on itse mennyt riskillä. Jotenkin näin.

Jääskän kuvio on monimutkainen. Kertomatta diagnoosia ei voi enempää avata.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Mulla selviää n. 12.00 se, että jaksanko tänä keväänä enää innostua lainkaan. Olin positiivisella mielellä ennen Tappara-sarjaa ja tappiokaan ei olisi ollut ongelma. Se että taas ollaan tässä tilanteessa tappaa kyllä mielenkiinnon kiekkoon kokonaan. Loukkaantumiset ovat normaaleja ja kuuluvat lajiin, mutta nämä eivät ole normaaleja.

Tämä. Mua ei haitannut se, että pelaajia puuttui.
Mua haittasi se, että joukkue näytti tulleen vaan edelliseen peliin selviytymään. Se masennus kyllä tarttui tähän katsojaan ja hirveästi uskoa ei tulevaisuuteen ole. Onneksi joukkue itsessään on usein tän todistanut usein vääräksi, mutta kyllä uskoa koetellaan tällä hetkellä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mä itse ihmettelen Koivistoisen kohdalla sitä, että jos kyse on flunssasta/viruksesta, pl. vatsatauti, miten hän on kuitenkin ollut kokoonpanoon alunperin kirjattu? Sehän tarkoittaa myös sitä, että oli ollut joukkueen mukana koko päivän. Kyllä sitä yleensä heti aamusta tietää, onko ”tulossa kipeäksi” vai ei. Enkä tarkoita sitä, etteikö voi tulla nuhaa tms. myöhemminkin, mutta jotain oireitahan hänellä on ollut jo pakko olla heti aamusta. Harvoin mikään tauti alkaa suoraan kuumeella ilman muita oireita. Ellei sitten ole tehty koronatestejä ja siitä napsahtanut positiivinen tulos. Muuten en viruksen kohdalla usko siihen, että oireet alkaa ihan täysin yhtäkkiä ja koko päivän on ollut ihan kokonaan normaali olo. Se on sitten toinen juttu, jos jotain oloja on ollut, mutta Koivistoinen ei vain ole niistä kertonut. Silloin hän on itse mennyt riskillä. Jotenkin näin.

Jääskän kuvio on monimutkainen. Kertomatta diagnoosia ei voi enempää avata.
Todennäköisesti vastasit itse omaan pohdintaasi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Kaskimäki - Paajanen - Teissala
Tallberg - Väänänen - Åsten

Berglund - Rantakari
Kåsastul - Motin
Larsson - Salin
Luhanka

Taponen
Halonen
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todennäköisesti vastasit itse omaan pohdintaasi.

Kyllä :)! Parhaat keskustelut käynkin aina itseni kanssa :D.

Loistavaa, että senttereitä on nyt niin, että tyrät rytkyy. Alkais jo!
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Kaskimäki - Paajanen - Teissala
Tallberg - Väänänen - Åsten

Berglund - Rantakari
Kåsastul - Motin
Larsson - Salin
Luhanka

Taponen
Halonen
Mitä ihmettä?!? Ompahan positiivinen ylläri. LFG!!
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
6 kerrointa vielä näyttää olevan tarjolla. Pakko laittaa pieni betsi sisään
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Todellakin positiivinen yllätys, kai tässä joutuu nipistää itseään et herää.

Eikö puutu enää ku Ilu ja Dyk, vau!!!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Kaskimäki - Paajanen - Teissala
Tallberg - Väänänen - Åsten

Berglund - Rantakari
Kåsastul - Motin
Larsson - Salin
Luhanka

Taponen
Halonen
On saatana ihanaa olla väärässä! Aivan parasta!

Muutama puuttuu mutta vain muutama. Hanaa!
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Näillä voidaan jo mennä. Vielä Hirvonen varacentterinä. Toivottavasti ovat pelikuntoisia myös. Olisi pitänyt niistää kunnolla tapparan neniä, jos sielläkin alkaisi räkä valumaan…
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huhhuh. Vois sanoa että säikähdyksellä selvittiin.

Älkää vielä nuolasko. Tämä on klo 12 rosteri, se ehtii vielä muuttua, kuten keskiviikkona nähtiin. Mutta kieltämättä näyttää aika hyvältä. Jos kaikki ovat aidosti kunnossa, niin tuolla joukkueella se yksi vierasvoitto nyt sitten pitäisi ottaa, jotta saadaan vielä kerran pelata nordiksella ja sitä kautta lähteä haastamaan Tapparaa seiskapeliin. Ja jos kaadutaan ja tuo on meidän kokoonpano niin ei jää ainakaan minua harmittamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös