Kenttäkoostumukset kaudella 2022–2023

  • 304 815
  • 2 960

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Mun mielestä Roy sopii alustavasti parhaiten laituriksi, ei sillä ole väliä teetkö peliä laidasta vai keskellä. Mutta joo ei todellakaan paras mahdollinen ketju Roylle. Olisin toivonut Royta Koivistoisen rinnalle. Pakko myös vähän ihmetellä 0+1 Halttusen kiintiöpaikkaa pelaavassa kokoonpanossa ja ylivoimalla samaan aikaan, kun Palola istuu katsomossa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tämä ei taida yllättää edes Salmelaista. Mietaan varmaan kyllä yllättää.
Olet luultavasti oikeilla jäljillä...

Olen muuten istunut Mietaan vieressä riu'lla p****lla, Salmelaisen kanssa tuota ei ole tullut koettua. Eihän tää kuulu tähän ketjuun, mutta näin on näreet.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en kyllä kovin helposti osta sitä, että Palola ei mahdu kokoonpanoon. HIFK:lla ei ole mun mielestäni varaa istuttaa tervettä Palolaa katsomossa. Vähintään se 10 peliä putkeen pitäisi nyt antaa Palolalle aikaa. Eihän keneltäkään voi odottaa tulosta pidemmän loukkaantumispoissaolon jälkeen, jos pelaa yhden pelin joka toinen viikko. Tai mä en ainakaan odota. Vaikea mun on myöskään kuvitella, että sukset olisivat menneet niin pahasti ristiin, että joukkueen etu vaatisi Palolan istuttamista terveenä katsomossa. Varsinkaan, kun Halttunen-Teissala-Kaskimäki-kolmikko ei varsinaisesti ole tuottanut mitään. Palola kuitenkin tehnyt tällä kaudella kolme maalia, vaikka niistä aikaa onkin jo.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Halttunen-Teissala-Kaskimäki-
Itselleni ovat kaikki kolme olleet hienoisia pettymyksiä tuloksen suhteen.
Teissalalta en toki mitään odottanutkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tämä ei taida yllättää edes Salmelaista. Mietaan varmaan kyllä yllättää.
Niinpä, valtaosan urastaan pelannut laidassa. Enemmän olisi yllättänyt jos heti uudessa ympäristössä olisi heitetty keskelle.
Eipä IFK:n tiedotteissakaan ole puhuttu halaistua sanaa Roy'n sentteriydestä.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en kyllä kovin helposti osta sitä, että Palola ei mahdu kokoonpanoon. HIFK:lla ei ole mun mielestäni varaa istuttaa tervettä Palolaa katsomossa. Vähintään se 10 peliä putkeen pitäisi nyt antaa Palolalle aikaa. Eihän keneltäkään voi odottaa tulosta pidemmän loukkaantumispoissaolon jälkeen, jos pelaa yhden pelin joka toinen viikko. Tai mä en ainakaan odota. Vaikea mun on myöskään kuvitella, että sukset olisivat menneet niin pahasti ristiin, että joukkueen etu vaatisi Palolan istuttamista terveenä katsomossa. Varsinkaan, kun Halttunen-Teissala-Kaskimäki-kolmikko ei varsinaisesti ole tuottanut mitään. Palola kuitenkin tehnyt tällä kaudella kolme maalia, vaikka niistä aikaa onkin jo.
Se on just näin. Ei ne kemiat ketjukavereiden kanssa osu jos pelaat kerran kahteen kuukauteen...
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä veikkaan, että Ville haluaa Halttuselle onnistumisen ja katsoa räjähtääkö ketsuppipullon korkki.

En valita Royn laidassa pelaamisesta, koska laiturihan kaveri on. Ei se Innalakaan keskellä pelannut. Katsotaan illalla mikä on miehiään.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Minä luulin, että meillä oli jo riittävästi laitahyökkääjiä.
Ja olen ymmärtänyt, että monet muutkin kaipaavat senttereitä lisää.
Mutta Toope ja Ville eivät taida tätä mieltä olla.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Olen muuten istunut Mietaan vieressä riu'lla p****lla.
Tuliko Mietaalta monta ropeellista? Ihan kaverin puolesta kyselen.

Toivotaan, että Royta vain ajetaan yhden matsin verran sisään tuossa kentässä. Puukäsi ja tehoton raakile eivät ole ihan parasta mahdollista seuraa tuloskenttien miehelle.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
En valita Royn laidassa pelaamisesta, koska laiturihan kaveri on. Ei se Innalakaan keskellä pelannut. Katsotaan illalla mikä on miehiään.
Toivottavasti Roy tuo sitä paljon kaivattua pelintekotaitoa laiturin tontilla Innalan tapaan, mutta kyllähän tuolla muuten edelleen on se sentterivajekin olemassa, koska ei meidän keskikaista vaan kestä ainuttakaan loukkaantumista. Onneksi Jääskä on ottanut roolia, joten se helpottaa hieman tilannetta.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tuliko Mietaalta monta ropeellista? Ihan kaverin puolesta kyselen.
En kiinnittänyt määrään huomiota, mutta pääsiäisenä olisi varmaan tullut enemmän...

Joku äijä siinä kysyi Jussilta: Tulooko? Jussi vastasi vankalla äänellä: No, kyllä tuloo.

Sori OT:stä. Palataan ketjun aiheeseen.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
IFK tänään:

Vesalainen - Jääskä - Pakarinen
Melart - Rantakari

Hirvonen - Koivistoinen - Nättinen
Berglund - Motin

Roy - Paajanen - Halttunen
Larsson - Salin

Tallberg - Seppälä - Teissala
Kåsastul

Taponen
Halonen
En taaskaan ymmärrä kokoonpanoja. No, se on kaiketi sitä sisäänajoa.
Itse olisin laittanut näin:
Nättinen-Koivistoinen-Halttunen
Hirvonen-Jääskä-Pakarinen
Teissala-Roy-Vesalainen
Kaskimäki/(Tallberg)-Paajanen-Seppälä
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jääskä on pelannut erittäin kokonaisvaltaista sentteripeliä, joten ymmärrän, ettei keskikaistaan ole tarve juuri nyt kajota. Varsinkin jos/kun tuota hyvin toiminutta ykköskenttää ei haluta rikkoa. Itse olisin vaihtanut Hirvosen ja Royn paikkoja, mutta ymmärrän myös sen, että laajuutta tarvitaan. Kentällisiä ehditään kyllä myös viilata vaikka jo ottelun aikana jos tarvetta ilmenee.

Mitä tulee Palolaan, niin hän on antanut näyttöjä tällä kaudella jo 21 ottelussa ollen ensimmäistä lukuunottamatta jokaisessa niistä aivan surkea. Halttunen sentään näyttää siltä, että hän yrittää vaikka onkin ollut tehoton ja lisäksi hänen peluuttamisensa on myös rahan laittamista pankkiin ensi kautta silmällä pitäen. Varsinkin siinä vaiheessa kun Dyk palaa kokoonpanoon, niin en näe Palolalle tarvetta edes rotaatiossa. Täysin yliarvostettu pörrääjä myös silloin kun teki pisteitä.
 
Viimeksi muokattu:

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselleni ovat kaikki kolme olleet hienoisia pettymyksiä tuloksen suhteen.
Teissalalta en toki mitään odottanutkaan.
"Hienoinen" on aikamoinen understatement, ottaen huomioon että kolmikon yhteenlasketut tehot 55 ottelussa ovat 0+5.

No Halttunen ja Kaskimäki ovat supertalentteja joilta odottaisi tulosta tulevan ensi kaudella.

Teissala, vaikka onkin näennäisestä näppäryydestään johtuen jostain syystä monella täysin arvostelun yläpuolella, ei ol enää junnu, toista kautta meillä ja yksi maali tehtynä, joten mukana roikottaminen ei oikein palvele ketään.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Roy on näköjään meidän uusi laituri.

Tämä ei taida yllättää edes Salmelaista. Mietaan varmaan kyllä yllättää.

Turhahan tuosta tosiaan on yllättyä, laituri ollut koko uransa.

En taaskaan ymmärrä kokoonpanoja. No, se on kaiketi sitä sisäänajoa.
Itse olisin laittanut näin:
Nättinen-Koivistoinen-Halttunen
Hirvonen-Jääskä-Pakarinen
Teissala-Roy-Vesalainen
Kaskimäki/(Tallberg)-Paajanen-Seppälä

Olisit siis lyönyt koko uransa Pohjois-Amerikassa ja laiturina pelanneen Royn kylmiltään sentteriksi uudessa sarjassa ja maassa? Toivotko miehen epäonnistumista? :D

No Halttunen ja Kaskimäki ovat supertalentteja joilta odottaisi tulosta tulevan ensi kaudella.
Kaskimäkeä olen ihmetellyt. Mikä ihme hänestä tekee supertalentin? Keskinkertainen lupaus.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kaskimäkeä olen ihmetellyt. Mikä ihme hänestä tekee supertalentin? Keskinkertainen lupaus.
Ihan lupaava pelaaja hän on 3. kierroksen varauksineen, mutta superlupaus-puheet ovat minunkin mielestä hieman överejä. Luistelussa ja kamppailupelaamisessa vielä melkoisesti kehitettävää. Tämä näkyi myös U20-kisoissa. Vaatii kovaa treeniä ensi kesänä jos mielii aloittaa ensi kauden ns. vakiokokoonpanossa.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
"Hienoinen" on aikamoinen understatement, ottaen huomioon että kolmikon yhteenlasketut tehot 55 ottelussa ovat 0+5.

No Halttunen ja Kaskimäki ovat supertalentteja joilta odottaisi tulosta tulevan ensi kaudella.

Teissala, vaikka onkin näennäisestä näppäryydestään johtuen jostain syystä monella täysin arvostelun yläpuolella, ei ol enää junnu, toista kautta meillä ja yksi maali tehtynä, joten mukana roikottaminen ei oikein palvele ketään.
Oletko katsonut montako peliä näille, myös Teissalalle on suotu hyvien pelaajien - ei puukäsien - kanssa?
Monen mielestä kesän treenien jälkeen juniorin pitäisi pystyä heti tekemään tulosta.
Miksi Tallberg, Åsten, Palola ja Paajanen eivät tee?
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko saatanan dinopataljoona täällä taas nurisemassa kun Ruá ei heti ole ygösen senana Kibe ja Tony Salmelainen laidoillaan :D ei helvetti…

Halttunen voisi painaa hatun tänään Keken tarjoilusta.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eihän Halttunen ole varmaan kenenkään mielestä esittänyt sellaisia otteita mitä yleisesti odotettiin, mutta hänen kohdallaan täytyy ottaa huomioon todella rikkonainen alkukausi useastakin eri syystä johtuen. Mun mielestä on kuitenkin parantanut ja kyllähän se potentiaali näkyy, joten mielestäni on ihan perusteltua antaa hänelle nyt vaan peliaikaa tasaisesti eikä alkaa heittelemään edarin, Kollien ja poppareiden välillä. Sittenhän se nähdään mihin kehitys hänen kohdallaan johtaa eikä menestys tule tän jengin kohdalla yhteen Halttuseen kaatumaan, vaan kyllä ne isommat ongelmat ovat jossain ihan muualla. Nyt täytyy vaan toivoa onnistumisia niin Halttuselle kuin koko joukkueellekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös