Kenttäkoostumukset kaudella 2022–2023

  • 304 025
  • 2 960

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eli Melart tippunut yön aikana. Tuskin tässä vaiheessa kautta ketään lepuutellaan?
Voihan tuo hyvinkin olla vain lepuutusta, mutta vähän tietysti huolestuttaa kun muuten lähestulkoon sama kokoonpano kuin eilen ja eilisen kahdeksan puolustajan sijaan seitsemän pakkia kehissä.

Teissalalle kiva näytönpaikka ja Kaskimäki sekä Seppälä saavat nyt huippupelaajan ketjuunsa.
 
Viimeksi muokattu:

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
IFK tänään:

Jääskä - Koivistoinen - Teissala
Luhanka - Motin

Tallberg - Paajanen - Palola
Lyytinen - Lehmus

Seppälä - Pakarinen - Kaskimäki
Larsson - Rantakari

Åsten - Väänänen - Karvinen
Luoto

Taponen
Halonen
What would we do
Without you
MSU
On se hyvä, että jaksat laittaa kokoonpanot aina tänne.
Veikkauksen sivuille en yleensä mene, kun en edes muista salasanaa. Ja Liiga on aina tunnin myöhässä.
Thanks!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kun katsoo tuota IFKn oksennusta tänään ja eilen kontra Kärppien kokoonpano ensimmäisen harjoituspeliin niin kyllä tietää pitääkö itkeä vai nauraa.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Täysin käsittämätön rosteri. Pahintahan tuossa on se, että oikeasti kovin montaa ukkoa ei puutu.

Oma ajatus Ville Peltosen palkkaamisen ympärillä oli se, että hän on valmentaja joka vaatii rautaisen kokoonpanon, hurjan kilpailutilanteen ja pomminvarman menestyksen. Nyt ollaan kaukana siitä ja tällä hetkellä pitäisi myydä haippia, kausikortteja, keskustelua ja kiinnostusta, mutta eilinen peliesitys ja ylipäätään joukkueen rakennus on hävettävällä tasolla.

Ostaisitko kausikortin hintaan 1205,00 euroa nähdäksesi tuon joukkueen jäällä 30 kertaa? Minä en.
 
Viimeksi muokattu:

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Kun katsoo tuota IFKn oksennusta tänään ja eilen kontra Kärppien kokoonpano ensimmäisen harjoituspeliin niin kyllä tietää pitääkö itkeä vai nauraa.
On kyllä huikea ero.
Kärppien hyökkäys näyttää todella tasapainoiselta ja vahvalta jo höpö-höpö harkkapeleissä.

Kyllä tässä huolestuttaa IFK:n pelaajien, valmentajan ja pelin taso eilisen perusteella. Lisäksi parhaimmat (Nättinen) ja lupaavimmat (Halttunen, Hirvonen, Salin) puuttuvat kokonaan tai sitten olivat vaan surkeita (Melart) eilen.

Tänään saamme taas lisää tietoa joukkuueen iskukyvystä. Viime kauden loppu oli vaan niin raskasta aikaa etten mitenkään jaksaisi aloittaa taas tätä kautta jollain 5-10 ottelun tappioputkella.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Lehmus saanut jo toiseen matsiin peräkkäin luottotehtävän kouluttaakseen Lyytisestä Liigatason puolustajaa.
Nyt on Veli Mojo asian ytimessä.
Toki tehtävä on vaativa, mut Lehmus hoitaa.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Olin eilen huolissani siitä, että kokoonpanosta puuttui Salin, Kotkansalo, Nättinen, Paajanen, Halttunen, Dyk ja Hede. Tämä huolestuminen tulkittiin ranteiden auki viiltämiseksi ja sain kuulla olevani sairas(!) ja muuta hullua paskapuhetta. Koska olin huolestunut, että ovatko kunnossa.

Itse myös määrittelen huolestumisen ja ranteiden auki viiltämisen aivan eri asioiksi. Olen huolestunut pelaajien terveystilanteesta, se ei saa minua heikentämään tai vaarantamaan omaa terveyttäni.

Eilisen huolestumiseni jälkeen kävi ilmi että Halttunen on loukkaantunut, Nättinen on loukkaantunut, eikä nyt Salin, Kotkansalo, Dyk eikä Hede pelaa tänäänkään. Olen yhä huolestunut. Ja silti rauhallinen.

Rauhoitu. Ei tämä näin vakavaa ole.

Helppohan sun on sanoa kun sanomisiasi ei räikeästi ja törkeästi vääristellä.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Ja kyllähän Tepsin tämän päivän nelonen on hiukkasen toista tasoa kuin meidän väsynyt vastaava.
Ainakin lähellä kaikkien aikojen kalleinta se varmaankin on.
Korpikoski saa kuulemma 200kEuroa per kausi.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
IFK tänään:

Jääskä - Koivistoinen - Teissala
Luhanka - Motin

Tallberg - Paajanen - Palola
Lyytinen - Lehmus

Seppälä - Pakarinen - Kaskimäki
Larsson - Rantakari

Åsten - Väänänen - Karvinen
Luoto

Taponen
Halonen
Melart ilmeisesti loukkasi itseään.
Lundell taisi muuten vain tippua pois. Ja muut poissaolijat Hirvosta lukuunottamatta lienevät myös sairastuvalla.
Valmennus on sentään nähnyt, että Teissalalla on pelisilmää ja että Luoto ja Luhanka eivät voi olla parina sekä että kolmea kokematonta ei voi pistää samaan ketjuun.
Vielä kun näkisivät antaa mahdollisuuden Kaskimäelle pelata keskellä.
Sitten kun kaikki ovat mukana ja terveinä, toivoisin neljää hyökkäävää, jokseenkin kädellistä ketjua. (Todella kädellisiä ei juurikaan ole).
Päivän nelonen, Seppälä, Lundell, Hede ja ehkä jopa Tallberg (jos Uroseen voi satsata) joutavat varalle.
Pakeista Lyytinen myyntiin ellei huimasti tahti pian muutu.
Ja eilisen perusteella peluuttaisin Taposta ainakin lähes 3/4 peleistä, niin epävarman oloinen oli Halonen, valitettavasti.
LISÄYS: Valitettavasti tuo ihannekokoonpano ei jätä yhtään hyviä reservejä jäljelle.
 
Viimeksi muokattu:

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin eilen huolissani siitä, että kokoonpanosta puuttui Salin, Kotkansalo, Nättinen, Paajanen, Halttunen, Dyk ja Hede. Tämä huolestuminen tulkittiin ranteiden auki viiltämiseksi ja sain kuulla olevani sairas(!) ja muuta hullua paskapuhetta. Koska olin huolestunut, että ovatko kunnossa.


Hullua paskapuhetta? Siis saitko ihan oikeasti sellaisen käsityksen, että joku täällä olettaa kenenkään oikeasti satuttavan itseään ketjukoostumuksien takia, tai että sinä olisit sairas sen takia, että joku on eri mieltä kanssasi?

Itse myös määrittelen huolestumisen ja ranteiden auki viiltämisen aivan eri asioiksi. Olen huolestunut pelaajien terveystilanteesta, se ei saa minua heikentämään tai vaarantamaan omaa terveyttäni.

Eilisen huolestumiseni jälkeen kävi ilmi että Halttunen on loukkaantunut, Nättinen on loukkaantunut, eikä nyt Salin, Kotkansalo, Dyk eikä Hede pelaa tänäänkään. Olen yhä huolestunut. Ja silti rauhallinen.

Ei täällä Jatkoajassa todellakaan ole mitkään argumentoinnin kultaiset säännöt käytössä, joidenkin käyttäjien kanssa ei vain näe joka asiaa (välillä tuntuu, ettei mitään asiaa) samalla tavalla. Kaikkia täällä joskus vituttaa toisen käytös tai kirjoitustapa. Sellaista se kommunikointi välillä vain on, kun valtava intohimon kohde on keskustelun aiheena.

Itse olen oppinut, että vaihtoehtoina on vittuilla takaisin tai olla ottamatta asioita niin henkilökohtaisesti. Tuskin täällä kukaan sinulle mitään pahaa toivoo. Ei minulla ole ainakaan tarvetta takertua lillukanvarsiin, jos joku mulkku täällä minun sanojani vääristelee. Olkoot sitten mulkku. Ja jokainen ihminen katsoo tätä maailmaa kuitenkin omien silmiensä kautta, yhtä paljon on erilaisia tulkintoja kuten niitä silmäparejakin.

Helppohan sun on sanoa kun sanomisiasi ei räikeästi ja törkeästi vääristellä.

Kyllä täällä ihan varmasti jokainen kokee samaa vääristelyä. Ihmiset ovat asioista eri mieltä välillä, ja kiihtyessään tuskin kukaan samalla pitää sataprosenttista huolta siitä, että argumentaatiovirheitä ei omista höpinöistä löydy. Hyvä on välillä myös olla vastaanottava mielipidekeskusteluissa - "Hmm. Niinkö? Tuota en tullutkaan ajatelleeksi!" ehdottomuuden sijaan. Silloin vastapuolenkin on paljon helpompi ymmärtää toisen tulokulmaa.

Jos sä koet, että suurin ongelma näiden parin sivun keskustelun sisällä on se, että sinun pitää olla todistelemassa sitä, ettet ole sairas tai oikeasti vetämässä ranteita auki, niin en tiedä mitä sanoa. Ei täällä kukaan niin ajattele, tai etenkään toivo. Minä ainakin toivon sinulle vain ja ainoastaan kaikkea hyvää elämässä.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkukauden kiinnostavin asia on nähdä, kauan kestää kunnes positiivaritkin huomaa missä mennään?

Kai suurin osa tietää missä mennään tällä erää voimasuhteiden osalta. Ongelmana on vain se, että yhtään sarjapeliä ei ole pelattu. Ollaan tällä hetkellä tasapisteissä sekä Kärppien, että Tapparan kanssa. Mun mielestä odotuksiin nähden ihan hyvä suoritus.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Odotetaan, että se kausi ensin alkaa. Sen jälkeen saat varmasti iloita täysin rinnoin, jos IFK sukeltaa.
Itseäni ei IFK:n kannattajana niinkään ilostuta joukkueen mahdollinen sukeltaminen vaan lähinnä vituttaa. Koska vitutus ei ole sellainen tunne, josta erityisesti nauttisin, niin sen takia toivoisin, että joukkueeseen oltaisiin panostettu samalla tavalla kuin kilpailijat ovat tehneet, jotta ko. tuntemukselta vältyttäisiin.
 
Viimeksi muokattu:

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Ongelmana on vain se, että yhtään sarjapeliä ei ole pelattu.
Totta. Ja sen jälkeen ollaan pelattu vasta 10 peliä, ja sitten vasta 20 peliä, ja sitten on vasta joulutauko, ja sitten huhuillaan joka toista vapailla markkinoilla olevaa pelaajaa, ja sitten markkinat onkin jo tyhjät; kunnes ollaan opittu taas jotain!
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totta. Ja sen jälkeen ollaan pelattu vasta 10 peliä, ja sitten vasta 20 peliä, ja sitten on vasta joulutauko, ja sitten huhuillaan joka toista vapailla markkinoilla olevaa pelaajaa, ja sitten markkinat onkin jo tyhjät; kunnes ollaan opittu taas jotain!

En minäkään oleta, että ollaan kolmen kärjessä jouluna. Olen mielelläni kuitenkin väärässä, sillä olen huomannut että en ole aina oikeassa.

Ja miksi minua edes kiinnostaisi mikä minua mahdollisesti jouluna vituttaa? Nyt on elokuu.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Missäs Kotkansalo on? Loukkaantunut vai pelasiko eilen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös