Kenen tunnetun henkilön kanssa olet jutellut?

  • 56 716
  • 339

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Olen Juhani Tammisen veli, hänen mukaansa. Ketju lukkoon.

On noita jokusia tullut kohdattua, mieleenpainuvimpana:

Martti Ahtisaari

Jouduin tekemään armeijassa pressalle ilmoituksen ja Mara pisti siinä ihan kivan kysymyksen: "Jaaha, onkos varusmiestä kohdeltu hyvin palvelusaikana?" Takana seisoi koko saatanan sotakonklaavi aina Hägglundin Gussesta lähtien... Vastaus oli: "Hyvin, herra presidentti."

Jotain muutakin siinä höpöteltiin, mutta en muista mitä. Ja siinä kun seisot paska jäykkänä kaikkien töllättävänä, niin ei se nyt mitään letkeää small talkia ainakaan minun osaltani ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Märkä-Simon ja Esa Tikkasen kanssa viime keväänä Pieksämäellä. Pietarinkadun Oilers oli käymässä hyväntekeväisyysottelussa ja illan jälkipeleillä tuli juteltua näiden(kin) kanssa. Olihan siellä muitakin, mutta Märkä ja Tiki jäi parhaiten mieleen.

Märkä-Simon kanssa keskustelimme tuosta viime kevään "Gipsy" -välikohtauksesta, niin Simo totesi vain "mustalainen on mustalainen".
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kiekon puolelta mainitsemisen arvoisia ovat Gordie Howe ja Steve Yzerman, musiikista Lemmy ja Cavaleran Max. Yhden kaikista mieleenpainuvimman illan olen viettänyt samassa seurueessa Tomas Haaken kanssa. Erittäin mielenkiintoisen erilainen persoona, niin hyvässä kuin pahassakin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen puhunut Sara La Fountainin kanssa. Tämä on totisinta totta.

Olen myös puhunut Pelle Miljoonan kanssa. Tämä on aivan totista totta.

Myöskin olen jutellut Barack Obaman kanssa, suomen kielellä, Barack oli ihan kännissä ja ammuskeli ympäriinsä minigunilla. Tämä on ihan totaalista paskapuhetta, älkää nyt tämmöstä jumalatonta skeidaa menkö uskomaan!

Mutta Simo Santapukin kanssa olen jutellut. Tästä on totta joka sana.

Kerran puhuin myös Usain Boltin kanssa, ruotsin kielellä, Usain oli selvinpäin mutta ammuskeli siitä huolimatta ympäriinsä minigunilla. No eihän tästä nyt ole totta mikään, julmettua paskapuhetta koko lause!

Olen jutskaillut Arvi Lindin kanssa. Tämä on totuus, vaikka polttaisi tulessa se ei palaisi.

Olen myös jutellut Jani Toivolan kanssa, norjan kielellä, Jani oli deliriumin kourissa ja ammuskeli sen takia ympäriinsä minigunilla. No ei jumalauta menitpä helppoon, eihän tää nyt oo saatana totta nähnytkään HAHAHAHHA!

Tarinan opetus: En oo juuri julkkiksien kaa puhunut, ja jos väitän että oon puhunu kuuluisan neekerin kanssa ni se on paskapuhetta.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Olen nähnyt Jani Toivolan Ikeassa. En jutellut, mutta välillämme oli selvä telepaattinen yhteys. Tämä kai lasketaan? Mainittakoon vielä että Jani, vanha kunnon afroamericcalainen, ammuskeli minigunilla. Kännissä. Ja koska kyse oli telepatiasta niin tapahtui ns. Mind Blown. En tiedä mitä muuta Jani "blowaa" eli puhaltaa, enkä välttämättä haluakkaan. Tai en tiedä tiedänkö haluavani, kysykää vladilta.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Jani Kiviharju, Saku ja Mikko Koivu, Aki Berg ja Matti Aho.

Treeneissä tullut höpöteltyä Tom Niinimäen, Harri Nivan, Sauli Heilimön ja muutaman muun ukon kanssa. Tony Halmeen kanssa juttelin pari kertaa kun se oli antamassa nimmareita kirjaansa.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Mitä nyt nopeesti mieleen tulee...
- Topi Sorsakoski
- Tommi Mäkinen
- Sami Kapanen
- Marco Hietala (+ muu Tarotin porukka)
- Aleksi Laiho
- Kauko Röyhkä
- Pekka Myllykoski
- Arto Pajukallio
- Joey Demaio (Täys kusipää)
- Aake Kalliala
- Heikki Vihinen
- Seppo Kääriäinen
... on ainakin tunnettuja henkilöitä joiden kans oon jutellu enemmän kun muutaman sanan.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Onhan noita vaikka kuinka paljon töiden kautta. Eniten mielikuva on muuttunut juttelun jälkeen Martti Syrjästä. Paras ja lajitietoisin keskustelu oli ehdottomasti Tuomas Virkkusen kanssa...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
- Pekka Myllykoski
- Arto Pajukallio

No nämä iloiset veljekset unohtuivat listaltani. Kävivät joskus aktiivisesti Jokereiden matsissa ja istuivat fanipubissa. Olin joskus kymmenen vuotta sitten Freukkareiden keikalla, jossa Pajukallio piti jöötä Myllykoskelle dokaamisen takia. Salakuljetin hänelle ennen keikkaa tuoppeja pöytään ja paskaa tuli jauhettua. Keikka meni hyvin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jaahans, ei näin äkkiseltään tule mieleeni kuin Toni Söderholm, ja hänetkin puhelimitse olen jututtanut. Oli hajottanut autonsa joskus vaille 10 vuotta sitten näille kulmille ja kyselin tiedot puhelimessa sijaisautoa varten. Siinä se. Tai lisätään vielä Viktor Klimenko, tunnetumpi se on tämän palstan ulkopuolella kuin Söderholm.

Noin yleensä en kyllä jaksa edes harkita julkimoiden jututtamista ja häiritsemistä, ellei tilanne ole jostain kumman syystä erityisen luonteva. Mulle se sitä harvemmin on, kun en enää edes asiakaspalveluhommiakaan tee.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Lasketaanko jutteluksi "hello sir" ja "nice to meet you" molemmin puolisen sanailun? Jos lasketaan, niin siinä tapauksessa merkittävin juttukumppanini on ollut Mutassim Gaddafi

Linkki Wikipediaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Itse en kovasti juttele heille mutta Jeesus ja Jumala juttelevat mulle harva se päivä.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Itse en kovasti juttele heille mutta Jeesus ja Jumala juttelevat mulle harva se päivä.
Tilanne on vielä korjattavissa, jos yhteydenpito on yksisuuntaista. Kannattaa hakea apua ennenkuin alat juttelemaan takaisin. Eheytys on vielä mahdollista.

Sampio näyttää näiltä(kin) osin olevan menetetty tapaus.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Nopeasti muistettuna olen jutellut seuraavien henkilöiden kanssa:

-Timo Jutila
-Vincent Manngard
-Antti Mäkinen
-Seppo Hiitelä (vahingossa törmäsin häneen Hakametsän käytävällä ja sanoi nopeasti anteeksi)
-Lisäksi lukematon määrä Ilveksen pelaajia.
-Lisäksi vielä lukematon määrä Hakan pelaajia. (Tunnetuin Popovits)
 

Sambody

Jäsen
Lyhyt lista:

- Pekka Jormakka
- Sami Vatanen
- Jasse Ikonen
- Sami Hedberg
- Jari Kauppila
- Leo Hakanen(Niin kukako. Haloo Helsingin kitaristi)

Muutama sana on tullut varmaan joidenkin muidenkin kanssa vaihdettua.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Jaa-a. Mietin tuossa, että mitäpä näitä listaamaan. Mutta kun on tullut kierrettyä muutakin kuin tahkoa, niin on matkan varrelle mahtunut kaikenlaista.
Poliitikoistakin on tullut jutskattua kahden kesken vaikka kenen kanssa, vähän isommista nimistä Paavo Väyrynen, Kari ja Jyri Häkämies (erikerroilla), Ville Itälä, kun oli puheenjohtaja ja Tarja Halonen, tosin adjutantit olivat paikalla. Ulkomaalaisista tulee heti mieleen Xi Jinping, mies jota kukaan ei tiedä, vaikka onkin Kiinan presidentti (ei ollut vielä kun heitettiin läppää), kaikkia Kiinan vapääministereitä ym ei jaksa muistaakaan.
Viihteen nimistä Kaurismäen veljekset, erikseen toki. Martti Suosalo hieno näyttelijä - mökkinsä on tuossa lähellä, onhan noita. Emmerdale ohjelman näyttelijätkin tapasin kerran, kun olivat Lapissa joulua ihmettelmässä, muutaman kanssa juttelin. Ja on siellä joku Lady Gagan kenkien suunnitelija Parikan Minnakin - kaunis nainen. Iso osa kenraalikunnasta Suomessa ja aika monta ulkomaalaista. Itävalta-Unkarin keisariperijä Otto von Habsburg vainaa. Pablo Picasson poika Claude sattui tunturirallin aikaan samaan pöytään aamiaiselle, vaikka hän tosin taitaa olla kuuluisa vaan siitä, että elää isänsä rahoilla - Tunturirallissakin oli komialla vanhalla klassikko Mersulla. Kaikki ihan tavallisia ihmisiä, monet olen tavannut ihan turisteina täällä nurkissa pyörimästä, osan bongannut maailmalla. Kai mulla sitten on ollut rikas elämä, vaikken vanha vielä olekaan. Raha vaan on kiertänyt meikäläisen, mutta samapa tuo.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Nykyisen presidentin kanssa vaihdoin kauan sitten pari sanaa Savonlinnan Oopperajuhlilla, hän taisi olla silloin jossain EU-pankissa hommissa. Samuli Putrolta olen kerran joutunut pyytämään tulta junan röökivaunussa, kun oma sytkärini antoi periksi. Pari sanaa taidettiin vaihtaa siitä, kun yhteys oli raakasti myöhässä.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eija Vilpas asui naapurissa Kilossa. Kävi Alepasta hakemassa harmaata Belmontia aika usein ja kerran kassalla lainasin 10 senttiä tulitikkuihin. Takaisin ei koskaan maksanut ja sieltä ollaan jo pois muutettu, joten en viitsi käydä oven takana asiasta muistuttamassa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei ole mitenkään mullistava lista:

Esapekka Lappi
Kari Rajamäki
Reijo Paananen
Hanna Kosonen
Tepa Reinikainen
Tarja Ylitalo
Jouko Mäki-Lohiluoma
Harri Istvanmäki
Sami Heiskanen
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Eipä ihmeitä ole.

Työkuvioissa olen jutellut Hans Välimäen ja Janne Pekkalan kanssa. Sukuloimassa tullut käytyä monesti Tuukka Mäntylällä.

Noin muuten:
Teemu Selänne
Eric Perrin, Sami Vatanen, Pekka Jormakka (ja toki monien JYPiläisten kanssa tullut juteltua tai vähintään ylävitosia annettu, mutta jätetään listaamatta muut)
Timo Kotipelto
Asa
Ville Nieminen (ihan hemmetin mukava ukko)
Justin Azevedo
Seppo Mäkelä
Reijo Ringbom
Jyri Rönn
Heikki Kinnunen
Matti Vanhanen
Danny (aivan mulkku)
Aleksi Sariola (riittääkö listalle?)
Mikko Kivinen

Oiskohan siinä, kiekkoilijoita löytyisi listalle kyllä reilusti lisää, mutta jätetään nyt filipriskat listaamatta.

Edit. Muuten jonkun 2000-luvun alun blondin missin kanssa tuli joskus teininä juteltuna. Nimestä ei sitten niin mitään hajua.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pääsin mestaruusjuhlissa 1998 pääkallon paikalle ja tulihan siellä juteltua vaikka kenen sankarin kanssa.

Pekka Myllykoski, koska hän on niin lupsakka mies, että aina riittää aikaa meille pitkän linjan faneille tai kenelle tahansa.

Onhan sitä moikkailtu ja vaihdettu nopeasti pari sanaa esimerkiksi Hannu Kapasen ja Antero Mertarannan kanssa, mutta jos nyt ihan oikeita keskusteluja, niin ei niitä oikein ole. Jos jonkun jossain näkee, niin pääsääntöisesti jättää ne rauhaan.

Tunnen yhden erittäin kuuluisan suomalaisen viihdealan miehen ex-vaimon, mutta sitä ei ehkä lasketa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös