Kenen tunnetun henkilön kanssa olet jutellut?

  • 56 715
  • 339

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
...
 
Viimeksi muokattu:

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainoa edes suht tunnettu taitaa olla Larry Pounds ja olin silloin joku 5-vuotias. Pelasi aikanaan faijani kanssa samassa joukkueessa ja me pikkuskidit jouduttiin istumaan kentän laidalla esittämässä kiinnostuneita, siinä vaihdettiin muutama sana josta minen edes kovin montaa ymmärtänyt.
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No, eipä ole tullut pahemmin julkkisten kanssa jutelleeksi, eipä ole heihin törmänny sopivassa paikassa... Ainoa kenen kanssa olen jutellut on Keith "Keke" Armstrong, jonka kanssa tuli futiksesta juteltua tossa muutama vuosi sitten.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noo...ainaskin Willie Nelsonin, Nicky Crutzin, Hectorin, Marco Bjurströmin, Jari Sarasvuon, Katri-Helenan, Dallas Waynen, Erkki Toivasen, Heidi Kyrön, Timo Koivusalon...ja Teisa Räsäsen!!! :D
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jussi Markkanen lienee tunnetuin ihminen, kenen kanssa olen sanan pari vaihtanut. Kotiteollisuuden Sinkkosen kanssa olen jutellut, tai pälättänyt jotain, kun olin lapsi vielä. Eikä miekkonen tietysti vielä silloin bändissä edes soittanut, kun oli aikas nuori itsekin.

Musiikkimaailmassa suurimmat "tähdet" on Infected Mushroomin heput, joiden kanssa olen pari sanaa myöskin vaihtanut.

Aika hiljaista tuo julkkismulkkisten kanssa löpinöinti ollut, ja tulee varmaan olemaankin.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Jotkut ehkäpä tietävät Britannian kuningattaren Elisabethin?

Olen siis päässyt Hänen Kuninkaalliselle Korkeudelleen puhumaan. En kerro miksi jouduin naimisiin, mutta en myöskään Ulkoministeriön sääntöjen takia voi kertoa että miksi/miten pääsin Ellua jututtamaan - paikka oli kuitenkin Helsingin satama ja vuosi oli 1975. Tämä kaikki on vaihteeksi kuitenkin totta.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Paitselo kirjoitti:
Jotkut ehkäpä tietävät Britannian kuningattaren Elisabethin?

Olen siis päässyt Hänen Kuninkaalliselle Korkeudelleen puhumaan.
Tuollaista nyt en viitsisi edes mainita. Puhe oli kuitenkin tunnetuista henkilöistä.

Itse olen puhunut Aki Heinon kanssa Ravintola Sirkuksen lauteilla. Säädökset ja veren korkeahko alkoholipitoisuus estävät minua kertomasta, miten päädyin Akin juttusille. Joka tapauksessa juttutuokio kesti pitkään ja se sisälsi perusteltua kritiikkiä Pallokerhon silloisesta puolustajien peluutuspolitiikasta.

Ja tämä on totta kuin Tero Lehterän öljylanne.

Olen myöskin jutellut maailman vahvimman Janne Virtasen kanssa useampaan otteeseen. Olen myöskin heittänyt ko. jannun ties ja kuinka monta kertaa niskalenkillä molskiin.

Ja tämä on totta kuin Teron amisviikset.

Lisäksi olen useampaan otteeseen jutellut artisti Palefacen kanssa. Viimeksi nimenomaan Ravintola Sirkuksen lauteilla.
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Musiikin puolelta ainakin seuraavat tyypit.
Pate Mustajärvi,Olli Lindholm,Juice,Eppu Normaalin jätkät,D.J Fontana,Scotty Moore,Irwin,Mato Valtonen sliippareiden aikaan,Jussi Raittinen,Sakari Kuosmanen,Vesa jokinen...

Urheilumiehistä: Saku Koivu,Toni Sihvonen,Raimo Summanen,Marko Tuomainen,Tony Halme,Mika Kihlström,Ilikka Nummisto jne
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Joskus nuorempana tuli juteltua tai ainakin vaihdettua useammankin kerran jokunen sana joidenkin kotikaupunkini "urheilujulkimoiden" kanssa, toisten kanssa joutui tekemisiin kun treenasi viikosta toiseen samalla salilla tai samassa altaassa. Toisten kanssa muuten vaan. Tähän "urheilusuuruuksien" joukkoon joiden kanssa olen sanoja vaihdellut kuuluivat mm. Arto Bryggare, Juha Tiainen muutama SM- ja olympiatason uimari joiden nimeä en saa nyt kirveelläkään päähän.

Nykyään en sitten oikein jaksa näiden julkkisten tai urheilijoiden seuraan hakeutua vaikka heihin ravintoloissa tai ihan missä tahansa törmäisinkin. Annan heidän mielusti nauttia omasta vapaa-ajastaan ilman, että joku huomionkipeä "tavis" on seuraan pyrkyröimässä.

vlad.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jyrki Järvilehdon kanssa tuli vaihdeltua parisen sanaa, kun hän oli menossa naapurille käymään. JJ Lehto nyt ei loppupeleissä paljon mulle sano mitään ja on muutenkin aika EVVK tapaus. Näin hänen autonsa kuitenkin, minkä merkkiä en kyllä tunnistanut.
 

Mr Scarface

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks, HPK
Jari Kurri, Wayne Gretzky, Teemu Selänne, Juhani Tamminen, Erkka Westerlund, Timo Peltomaa, Brian Tutt, Petr Briza, Janne Laukkanen ja muutenkin koko 93 vuoden Kerhon hopea joukkue, Eero Kakko. Yhden missin kanssa. Angelo Peruzzi, Fernando Couto. Muutamien kymmenien Hakan pelaajien kanssa, mm. Huttunen, Popovich. Kari Suomalainen. Tony Gardemaister. Ei tule heti mieleen muita keitä muistaisin.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Marika Fingeroosin kanssa juttelin parin promillen nousukkaassa julkkispisneksestä Vaasan Gigglingissä. On se hieno nainen ja sillä on vielä hienompi mies.
 

Kaivanto

Jäsen
Jumala lienee maailmalla ja ehkä Suomessakin tunnetuin. Siitä on kyllä jo monta vuotta. Meni yksinpuheluksi, joten lopetin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Ensimmäisenä mieleeni tulee edesmennyt presidenttimme Urho Kaleva Kekkonen ja sitten seuraavaksi Don Johnson. Vaikka olenkin piinannut montaa jo tässä ketjussa mainittua henkilöä, niin kuningatar Elisabeth ei ole minua valitettavasti jutusteluetäisyydelle vielä päästänyt.

Monacon ruhtinas Albert II sen sijaan on päässyt nauttimaan kommenteistani, mutta tätäkään ei voida lukea jutteluksi koska kyseistä herraa ei ilmeisesti rahvaan kommentit juurikaan kiinnosta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kerran tulin soittaneeksi Viron puolelta HPK-valmentaja Jukka Jaloselle (tai oikeastaan sen joku tuttu soitti ja antoi luurin mulle) ja tuli annettua sitten niin maan perhanan hyvä neuvoja, joilla pärjättiinkin aina siihen saakka, kunnes Noronen tuli ryhmään.
Ja yhden kerran olin jossain bileissä, jossa oli Wilma jotain (ex H. Krause). Sinänsä saavutus, koska hänhän on sanonut ettei juttele tyhmien ihmisten kanssa..
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Minna Haapkylä, Timo Koivusalo elokuvaihmisistä. Jouni Rinne, Ismo Villa, Jarmo Kuusisto, Matti Forss, Matti Keinonen, Teppo Rastio, Esa Keskinen, Hannu Virta, Hannu Jortikka, Jari Korpisalo, Jouni Vento, Kari Takko, Veli-Pekka Ketola, Esko Nokelainen, Kari Makkonen jääkiekkopuolelta. Risto Leino, Asko Tanhuanpää toimittajia. Pirkko Työläjärvi, Olli-Pekka Heinonen, Iiro Viinanen, Sulo Aittoniemi poliitiikasta. Useat Turenkilaiset julkimot muissa puitteissa. Kaikkien kanssa olen todellakin keskustellut, ei mitään nopeaa moivaan hommaa.

edit. lisätty listaan Kari Makkonen
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Izabella Scorupco lienee tunnetuin jääkiekon ulkopuolelta (vaikka jäähallissa olikin), jos Riitta Uosukaista pitää tuntemattomampana. Ei mitään sen erikoisempaa mainittavaa.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Gianna Nannini varmasti tunnetuin.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kulttuurin ja taiteen puolelta vaikkapa Bomfunk MC:n Raymond ja Ismo, Esa-Pekka Salonen, Erik Tawastjerna (RIP), Lasse Liemola. Vicky Rostille olen yrittänyt murjaista vitsin, mutta ei vastannut..

Urheilijoista mm. Juha Mieto, Virpi Kuitunen (ihq), Hannu Manninen, Jarkko Nieminen, Kari Eloranta, Timo Susi, Seppo Repo, Allan Measures ja vaimonsa (ihq), Mika Kojonkoski. Niin ja tietysti Veli-Pekka Ketola ja Kari Makkonen.

Politiikan puolelta mm. Martti Ahtisaari pressana ollessaan, Kalevi Sorsa pääministerinä ollessaan, Harri Holkeri.
 

JanJ

Jäsen
Olkku kirjoitti:
Asko Tanhuanpää toimittajia.
Hippasen liiottelua. Askon nimittäminen toimittajaksi loukkaa toimittajien ammattikuntaa. Syvästi.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Hauskimpana ja mielenkiintoisimpana keskustelunani julkisuuden riivaaman henkilön kanssa on jäänyt mieleen Annankadun edesmenneessä Bottoms Up -pubissa Klamydian Vesku Jokisen kanssa suoritettu muutaman tunnin kännijorina-kaljoittelu, joka eteni yhteislaulun kautta aina puhelinterrorismiin (Pitkäsalo) saakka. Se putkahan oli aina aivan tupaten täynnä, joten Vesku kohteliaasti kysyi lupaa liittyä seuraan pöydän vapaan jakkaran myötä. No mikä ettei. Aluksi se oli ihan keskustelua tms. juttelua kuten otsikko vaatii, yltyi tosin myöhemmin enemmänkin huutamiseksi ja meuhkaamiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös