hammer lynx
Jäsen
Ulkomaisista tunnetuimmat omalla kohdalla lienevät Dennis Rodman, Bill Gates ja Bill Clinton.
Olen erittäinen kateellinen.Janni Hussi.
Kaikkonen oli mun futisvalmentaja joskus.Antti Kaikkosen kanssa useampaan kertaan töiden lomassa.
Juhani Tammisen, kehui kovasti minua.
Tuohon listaan voinee lisätä urheilun puolelta Malisen Juhan ja politiikan puolelta nykyisen pääministerimme. Tosin, puolustuksekseni on todettava, ettei Sipilä aina ole ollut politiikassa mukana.Jaahas... että tämmöinen ketju...
No, onhan tuota tullut juteltua yhden jos toisenkin nk. julkkiksen kanssa, mutta enimmäkseen tuolta urheilun ja politiikan puolelta.
En viitsi luetella erikseen esim. nykyisiä tai entisiä kiekkopelaajia, kun en heitä edes julkiksina pidäkään, mutta vino pino niitä on - no ehkä eräs kannattaa mainita, nimittäin maailmanmestaruuksia CCCP:n porukoissa voittanut Viktor Polupanov.
Valmentajista ainakin Tami, Nokka, Ara, Heikkilä, Kade (Suikkanen), Hannes Kapanen ja Jutin voisi lukea tähän joukkueenjohtajan ominaisuudessa - Jalosen Kari mm. kävi samaa koulua kanssani, jolloin häneen tutustuin.
Valmentajista puheenollen, olenpa muuten istunut sarjapelin aikana legendaarisen kuopiolaisen jalkapallovalmentajan, Martti Räsäsen, kanssa heidän vaihtopenkillään keskustellen heidän seuraavan vastustajansa Porin Jazzin heikkouksista ja vahvuuksista - KuPS voitti sitten Jazzin ;-)
Poliitikoista voisi mainita, että kerran vasten tahtoani jouduin istumaan samaan pöytään ja keskustelemaan Ahteen Matin kanssa - hän oli silloin TUL:n toiminnassa vahvasti mukana.
Ensitapaaminen Rajalan Lylyn kanssa taasen oli hupaisa: minä melkein tyrmäsin hänet legendaarisessa ravintola Albertissa Oulussa. Hän käveli ohitseni juuri kun selitin kaverilleni, miten kiertäjäkalvosintreeniä tehdään kumiliinalla ja pamautin Lylyä kyynärvarrellani suoraan otsaan. Olemme sittemmin keskustelleet muutenkin eikä hän ole muistanut koko asiaa ;-)
Minusta kansanedustajat eivät sinällään ole julkkiksia, jos eivät ole joko ennen olleet tai sitten olleet esim. ministereitä, joten en luettele heitä tässä erikseen, kun evvk...
Kulttuurin puolelta kirjailijoista ainakin Turusen Heikki, Joni Skiftesvik, Anna-Liisa Härkönen - esittävistä taiteilijoista ei ole niin lukua...
Ehkä yksi ajankohtaisimmista poliittisista henkilöistä voisi mainita Etyjin erityisedustaja Heikki Talvitien, joka tällä hetkellä toimii ymmärtääkseni Georgiassa. Olen tehnyt hänen taannoisen työnantajansa (WB) rahoittamassa projektissa töitä CIS-maissa ja ollut mm. kunnia illastaa hänen kanssaan privatisti Bukarestissa.