Kenen tunnetun henkilön kanssa olet jutellut?

  • 56 724
  • 339

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Raimo Lintuniemi ja Gianna Nannini.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Freukkareiden Myllykoski ja Pajukallio kanssa hallissa ja keikalla. Andy McCoyn kanssa pankissa. Kalevi Sorsan ja IC Björklundin kanssa duuneihin liittyen kauan sitten. Lasse Lehtisen kanssa lähes päivittäin, kun sillä on konttoritilat naapurissa. Tommi Läntisen kanssa vierekkäin istuen Stadikalla maajoukkuepelissä. Melrosen poppoon kanssa backstagella Ruotsissa korttia pelaten ja niiden viskiä juoden.

Ei yhtään naista? Eipä tule mieleen.
 

SgtMarkov

Jäsen
Veljeni kanssa juttelen viikoittain.

Lisäksi Iron Maidenin ex-solisti Blaze Bayleyta olen taputtanut selkään ja kiittänyt hienosta keikasta. Sehän on juttelua, eikö..?
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen ihan varmasti asialla keulinut ennenkin, mutta omista tapaamisista tunnettujen henkilöiden kanssa yksi on ylitse muiden, nimittäin Sorsakosken Topi. Eipä siinä kyllä mitään sen kummemmin ehditty juttelemaan, mutta tuoppeja kilistettiin ja Topi raapaisi nimmarinkin jonkin kuitin taakse sillä ehdolla, etten kerro kenellekään nähneeni hänet siinä kuosissa. Melkoisen jurrissa olikin, kuten myös allekirjoittanut.

Mestarin mentyä jo vuosia sitten manan majoille uskallan tämän jutun nyt kertoa. Nimmarissa luki muuten Kaverisi Topi Sorsakoski.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Matti Klinge, Teemu Selänne ja Spede Pasanen ovat olleet letkeimmät! Tainojaa, Klinge ei kyllä ole letkeä, joten otetaan sen verran takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tänään Eppu Salmisen kanssa.

Maria Jungner (Upea muija.) ja Samia Hyypiä tulee ensimmäisinä mieleen. Rantasen Jallu ei taida olla kovin tunnettu muuten kuin futispiireissä, mutta siinä on yksi asiallisimmista jätkistä mitä olen koskaan saanut tuntenut.
 

Rocco

Jäsen
Ihan näin jääkiekon ulkopuolelta:

Ice Cube
Eppu Normaali, pl. Martti Syrjä
Maria Lund
Aki Palsanmäki
John Cena
Desmond Howard
Aki Riihilahti
Simo Valakari
Jari Litmanen
Petri Pasanen
Joonas Kolkka
Stig
Mauno Koivisto
Sauli Niinistö
Ben Zyskowicz
Arvi LInd
Lauri Törhönen
Armi Aavikko
Tiina Lillak
Jukka ja Jarppi
Maria Guzenina
Saija Lentonen
Simo Salminen
Tommi Evilä
Mikaela Ingberg
Vesku JokinenKlamydia
Janina Frostell
Jasmin Mäntylä
Marika Fingerbang
Samuli Edelmann
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aina olen ihmetellyt, että missä porukka oikein pyörii kun edes törmäilee näihin Selänteisiin ja Normaaleihin niin taajaan. Ehkä vielä enemmän olen ihmetellyt sitä, että miksi niin moni tunkee niiden kanssa juttelemaan. Jos mä nyt vaikkapa tuossa läheisellä Lohjan ABC:llä näkisin Salaman tankkaamassa jotain Corvetteaan, ei ensimmäisenä tulisi mieleeni mennä häiritsemään jannua läpänheitolla. Ehkä, jos taustalla olisi jokin erityinen tapahtuma, esim. Sotsin olympiapronssin jälkeen olisin voinut onnittelut heittää tms. Tai sitten lapset jos olisi mukana, voisin pyytää kuvan heidän kanssaan, mutta siis ihan noin niin kuin aikuisena häiritä toisen vapaa-aikaa... liian hapokasta. Mikä teitä vaivaa? Mua vituttaisi suunnattomasti lähteä hakemaan maitolitraa Alepasta, kun tietäisi varmuudella, että joku Reiska tulee siihen viereen taputtelemaan selkään. Kysytään nyt vielä, että onko tullut ns. pakkeja kellekään vai onko nuo julkimot automaattisesti kovin joviaaleja jannuja?

Edit. Vai tapahtuuko nämä kaikki ns. työn puolesta?
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mestarin mentyä jo vuosia sitten manan majoille uskallan tämän jutun nyt kertoa. Nimmarissa luki muuten Kaverisi Topi Sorsakoski.

Eri rikoksilla on eri vanhenemisajat. Tämä menee nyt tutkintaan ja syyttäjä sitten aikanaan kertoo päätöksensä.

Kysytään nyt vielä, että onko tullut ns. pakkeja kellekään vai onko nuo julkimot automaattisesti kovin joviaaleja jannuja?

Tämä kiinnostaa minuakin. Ja se kuinka usein noita tavataan selvinpäin.
 

Glove

Jäsen
Itse ainakin tapaan näitä ihmisiä lähinnä työni puolesta. Vähemmän ihan muuten vaan ja enimmäkseen varmaankin siitä syystä, että en niitä tunne.

Politiikan saralta tulee mieleen kansanedustajat Hanna Halmeenpää ja Risto Kalliorinne (ex kansandustaja)
Viihteen saralta M.A. Numminen ja Pedro Hietanen, Popedan porukka, Marco Hietala ja muut Tarotin jätkät,
Jääkiekosta ja irheilun puolelta sitten on enemmänkin julkkiskohtaamisia kun niissä piireissä tuli aikanaan pyörittyä. Tami, Reksa, Pappa, Kapaset, Niinimaa, MG#64 (taisi olla 8 v. Kun juteltiin)
Ja Laura Ruohola, mihin kategoriaan sen nyt sitten laittaisi...

Ois kai niitä muitakin, jos jaksais miettiä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@sampio
Klingen kanssa käytiin lounaalla ja haastattelin sitä siinä samalla. Olisi ollut tosi outoa jos ei oltaisi juteltu. Samoin ollaan juteltu luentojen jälkeen jne.

Speden kanssa höpötin jotain jonninjoutavaa sen työhuoneessa joka oli mutsin huoneen alapuolella MTV:n Pöllölaaksossa. Tästä on aikaa varmaan reilut parikymmentä vuotta. Spedessä mua kiehtoi tuolloin se, että se oli TV:stä tuttu. Speden spelit oli dorkalla tavalla vänkä ohjelma, sellaisia ei enää ole ollenkaan eikä Kymppitonnia.

Selänteen olen tavannut muutamankin kerran, ekan kerran taaperona, jolloin en vielä osannut jutella. Myöhemmin olen tavannut sen esim. kaupassa, jolloin se jutteli mulle enemmän kuin mä sille ja viimeisin kerta oli elokuvateatterissa jossa puhuttiin mm. Winnipeg Jetsistä.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Aika monen, ammatin puolesta. Jyrki Kataisesta Esa Tikkaseen ja Janina Frostellista Risto Siilasmaahan.

Mutta lasketaanko asiakaskontakteja, pitkähköjäkään?
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdoton helmi on Rauno Korpi, jonka kanssa juteltiin saunan lauteilla Wienin MM-kisoista 1987. Itse en ollut edes siittiöinä faijan kasseissa kisojen aikaan, mutta hienoja tarinoita Rane kertoi. Munasillaan. Silmälasit päässä.

Saunana toimi Tallinkin Baltic Prinsess, jossa Rane oli juhlimassa anopin synttäreitä. Myös Kiira oli mukana, mutta ei ikävä kyllä tullut samalle saunavuorolle.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen pienenä istunut Ritari Ässän KITT-autossa, kun auto oli Suomessa esillä vuonna nolla. Tämän lasken ehdottomasti kovimmaksi julkkistapaamiseksi.

Eri töiden, harrastusten ja naapurisuhteiden puitteissa olen tavannut kaikenlaista kansaa muusikoista kirjailijoihin, runoilijoihin ja maajoukkuetason urheilijoihin. Ihan normaaleita ihmisiähän he ovat siinä missä muutkin.

Ilman mitään erityistä syytä en ole koskaan mennyt kenellekään "julkkikselle" mitään selittämään tai muutenkaan avautumaan, haluavat varmasti olla rauhassa ja miettiä omia asioitaan. Niin minäkin haluaisin jos olisin jostain syystä joutunut julkisuuteen. Vitut jakaisin kenellekään ainakaan mitään nimmaria. Tervehtiä voisin kuten normaaleihin tapoihin nyt muutenkin kuuluu tervehtiä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
No aika monen, itse en kyllä yleensä tuppaa juttusille. Toisinaan käy niinkin, että julkkis tulee minun juttusilleni "hei ootko sä". Minä siihen "yeah I might be, bitch".
 

Pekkis

Jäsen
Lahtelaisessa yökerhossa istuttiin talvella 1989 vierekkäin "Jällivaaran leijan" ja Mikael Martinssonin kanssa. Niitä näitä juteltiin ja olut virtasi. Leijailusta ei tietoakaan.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Patrick Sharp on varmaan isoin nimi. On myös ainoita nimiä, koska kunnioitan julkkistenkin yksityisyyttä.

Sharpia jututin kaupassa Helsingin mm-kisojen aikaan 2012. On kaiken lisäksi aivan saa-tanan mukava jätkä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Työn puolesta on tullut heitettyä juttua aika monen suomalaisen ja ulkomaalaisen Stadin yössä vierailleen julkimon kanssa. Osasta on jopa tullut ihan kavereitakin.

Pari eksoottisempaa mainitakseni, ovat varmasti Ilya Kovaltshuk ja Panos Emporion perustaja Panos Papadopoulos.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onhan niitä useampiakin joiden kanssa olen sanoja vaihtanut, mutta itselleni merkittäviä keskusteluja olen käynyt kolmen henkilön kanssa.

Eero Hyyppä - muusikko yhtyeestä Juliet Jonesin Sydän. Pitkät keskustelut semifinalissa ennen erästä bändin Tavastian keikkaa. Nykyään Eero sairastaa ja on pyörätuolissa. Bändi teki "comebackin" ilman Eeroa, mitä en välttämättä itse hyväksynyt, sillä mulle Eero oli JJS.

Pauli Hanhiniemi - muusikko. Perunateatterin aikoihin olin kaverilleni kuskina ja mentiin Vesivehmaan Jenkkapirtille kuuntelemaan ja katselemaan Perunateatteria. Meitä oli katsojia ehkä noin kuusi kappaletta, mutta hyvän keikan ne vetivät silti ja keikan jälkeen Pauli tuli kohti minua ja kaveriani ja kehotti tekemään tilaa mennäkseen ostamaan grillimakkaran. Tuon jälkeen palasi juttelemaan meidän kanssa ja muisti meidät jopa aiemmalta Tavastian keikalta, koska siellä riitti erilaisia tapahtumia. Mukava mies.

Juha Veijonen - näyttelijä. Juha vietti aikaa entisen naispuolisen työkaverini kanssa. He kävivät kerran pelaamassa sählyä työporukkamme sählyvuorolla ja sen jälkeisessä saunaillassa tuli "Veksin" kanssa saunottua ja juteltua enemmänkin. Veksi-lempinimi on kuulemma Kari-Pekka Toivosen aikoinaan keksimä. Veijonen on käynyt tässä minun nykyisessä asunnossa ja istunut tuossa vieressäni olevassa nojatuolissa. Veksi on myöskin lainannut minun jo vuosia käyttämääni joulupukinasua entisen työpaikkani pikkujouluihin.

Varmaan oon jutellut muidenkin tunnettujen henkilöiden kanssa, mutta nuo kolme ovat ne itselleni mieleenpainuvimmat.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Työn puolesta tullut juteltua useamman kanssa, mutta ne jääköön sanomatta.

Vapaa-ajalla Jyrki Louhi yksi kovimmista kavereista, oli hieno keskustelu vielä. Toinen sitten Jone Nikula, joka oli vielä pahemmin kassalla kuin minä kyseisessä tilanteessa ja baarissa rupattelin kerran Kari Peitsamon kanssa. Peitsamon kanssa oli hyvä, lyhyt keskustelu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös