Tässä on nyt mennyt tuhansia vuosia ja ajan kuluessa tullut mukaan aika monia käännösvirheitä, mutta olkoon nyt näin.Kun haluat avautua niin avaudu - olen tukenasi nyt ja iänkaikkisesti kuten @Jeesus kin.
Tässä on nyt mennyt tuhansia vuosia ja ajan kuluessa tullut mukaan aika monia käännösvirheitä, mutta olkoon nyt näin.Kun haluat avautua niin avaudu - olen tukenasi nyt ja iänkaikkisesti kuten @Jeesus kin.
Viittaatko nyt omaan ikääsi, "rikkinäiseen puhelimeen" vai Google Translator -ominaisuuteen?Tässä on nyt mennyt tuhansia vuosia ja ajan kuluessa tullut mukaan aika monia käännösvirheitä, mutta olkoon nyt näin.
Tämä Ljubljana vielä ratkennut?Itsenäisen valtion pääkaupunki:
Tavara kulkee keskeytymättömästi Erkinjuntille
Ei muistaakseni ole. Ja rehellisyyden nimissä piti itsekin miettiä, mikä vastaus on. Mutta Ljubljana se ei ole.Tämä Ljubljana vielä ratkennut?
Erkinjunttihan on Ana, jotenkin jubjlin johdin jotenkin mielestäni nerokkaasti jubilee-junasta, junahan kulkee keskeytymättä ja tavara on L (en kyllä nyt enää muista, miksi).Ei muistaakseni ole. Ja rehellisyyden nimissä piti itsekin miettiä, mikä vastaus on. Mutta Ljubljana se ei ole.
Olen kyllä kiinnostunut kuinka päädyit tuohon ehdotelmaan.
Sieltäpä sekin selvisi - sanotaanko että vihdoinkin. Ja myös mainostamani "twisti" oli oivallettu ja selitetty.@Kauko Viisas
Maili "hyvää":
Minsk = Maili eli mi + ns. niin sanotusti, mikä motivoi lainausmerkit + k (kay, okay, ok, "hyvä" - internet-slangia, myös omassa käytössäni.
Mikäs hällä?. @Evil olisi kai myös tiennyt, mutta se on vielä liiterissä veistelemässä puufiguureja.
Niin lähellä ja kuitenkin lähellä.Erkinjunttihan on Ana, jotenkin jubjlin johdin jotenkin mielestäni nerokkaasti jubilee-junasta, junahan kulkee keskeytymättä ja tavara on L
Niin siis korjaan Tiranaksi. TavaraNiin lähellä ja kuitenkin lähellä.
Vastaus on aivan oikea. Selitys ei aivan nappiin mennyt.Niin siis korjaan Tiranaksi. Tavara t
=T, rautatie IR, ja ana
Itse asiassa tuon TIRin tajusin nyt, kun sanoit.... isoisäni joskus TIR-merkinnän selitti... mutta loistava vihje!Vastaus on aivan oikea. Selitys ei aivan nappiin mennyt.
Historian havinaa:
TIR eli transport international routier on rahtiliikenteessä käytetty lyhenne Ranskassa tehdystä yleissopimuksesta.
Kaikki eivät muista, mutta ennen EU:ta (?) Suomenkin liikenteessä kulki rekkoja joilla oli puskurissaan sinipohjainen kyltti, missä valkoisella kirjaimet TIR osoittamassa tästä "vapaata tavaran liikkumista".
Hieno kommentti, kiitos siitä, mutta tulipa vanha olo. Johtunee siitä, että olen aika vanha.isoisäni joskus TIR-merkinnän selitti
No isoisäni on kasvanut koiranputkea jo pitkään... mutta oon mä kuitenkin 70-luvulla syntynyt. Muistan vielä NeuvostoliitonHieno kommentti, kiitos siitä, mutta tulipa vanha olo. Johtunee siitä, että olen aika vanha.
Tämä on erittäin hyvä ja tärkeää - kunpa kaikki muistaisivat tai tietäisivät ja ymmärtäisivät.Muistan vielä Neuvostoliiton
Menee vähän turhaksi ketjun tukkimiseksi, mutta historiasta on hyvä oppia ja muistaa joitain asioita. Paljon vanhempi olin Bosnian sodan aikana, mutta sen ymmärsin vasta Sarajevossa 2019 lokakuussa käytyä ja oman ikäisteni paikallisten kanssa siitä juteltua. Nöyrä olo jäi.Tämä on erittäin hyvä ja tärkeää - kunpa kaikki muistaisivat tai tietäisivät ja ymmärtäisivät.
Varas rapakon takana hävinneenä ja tunnistettuna
Jämähdin heti ensimmäiseen mielleyhtymään eli Varas=Konna eli Petri Kontiola, mutta mikään muu ei sitten selitykään.Varas rapakon takana hävinneenä ja tunnistettuna
Niinpä. Hieno ja erikoinen paikka on Sarajevo. Olin siellä töissä reilu 20 vuotta sitten ja poikkesin uudelleen toistakymmentä vuotta myöhemmin. Vaikeaa edes kuvitella elämää siellä sodan aikana vaikka näki sen tuhon ja kuuli niitä tarinoita.ymmärsin vasta Sarajevossa 2019 lokakuussa käytyä ja oman ikäisteni paikallisten kanssa siitä juteltua. Nöyrä olo jäi.
Juu, ei ole Kontiola. Hyviä öitä.Jämähdin heti ensimmäiseen mielleyhtymään eli Varas=Konna eli Petri Kontiola, mutta mikään muu ei sitten selitykään.
Taidan nukkua yön yli ja vapauttaa tämän lukon.
Yövuorossa kun on aikaa niin @Kauko Viisas Ja @Patarouva kun läpäisivät kaikki 10 niin heille ylimääräinen knoppi jossa aihe sama.
Etu ja sukunimestä 1 kirjain vaihtaa keskenään paikkaa niin siitä tulee Kansaedustajalle käsky.