Ainakin kohta 10 on minulle ylivoimainen, saa nähdä moniko muista yrityksistäni kelpaa.
Heitän tähän kysymyksen, mikä lintu?
-.- nuuski
Kurkihan se on.[
Ainakin kohta 10 on minulle ylivoimainen, saa nähdä moniko muista yrityksistäni kelpaa.
Heitän tähän kysymyksen, mikä lintu?
-.- nuuski
Kiitos, jos olet pitänyt.Perun peukutuksen, ei voi olla vielä finaalikierros. Haluaa lisää, joka viikko.
Näin taisi todellakin käydä, että kohta 10 osoittautui odotetusti hankalaksi rastiksi.Viime kierroksella meitä oli viisi ketkä nappasivat 30 pojoo. Oliko meillä kaikilla muut oikein paitsi kymppi? Mulla ainakin jäi se tyhjäksi - tai toki heitin siihen jonkun ministerin hatusta ilman selityksiä, olisihan siitä kai tullut se 3p osuessaan.
Kyllähän tuo harmittaa, kun ratkaisun löytyminen oli niin lähellä, mutta kuitenkin jäi keksimättä. Varmaan väärä puolue...Viime kierroksella meitä oli viisi ketkä nappasivat 30 pojoo. Oliko meillä kaikilla muut oikein paitsi kymppi? Mulla ainakin jäi se tyhjäksi - tai toki heitin siihen jonkun ministerin hatusta ilman selityksiä, olisihan siitä kai tullut se 3p osuessaan.
Uuden tehtävän hengessä:
Pysähdy, Tapio!
Tuskinpa osuu kohdalleen, mutta koitetaanKelluva äänimerkki.
Juuei, ei ole tämä.Tuskinpa osuu kohdalleen, mutta koitetaan
Kelluva = Paatti, ääni = n, merkki = n eli joskus sanotaan en => Paattinen
Entinen kunta-teemaan
Kansallislintuamme ilman alkua seuraa elämälle tärkeä alkuaine
Jatketaan vielä samalla linjalla:
Kelluva äänimerkki.
Ei ollut hakemani, mutta yritys oli hyvä! Antamani vihje kattaa koko vastauksen.
Oletettavasti ja ilmeisesti tässä haetaanLämmittimen sisältävä