Tulin kisaan kesken kaiken ja olin liikkeellä vähällä ajalla mutta kun katselen oikeiden vastausten listaa, on todettava että enempää pisteitä en olisi saanut vaikka aikaa olisi ollut enemmänkin. Tämä oli kuitenkin oikein mukavaa aivojumppaa, kiitos taikka välikiitos
@Kauko Viisas olen mukana myös jatkossa.
Ratkaisemattomista lähimmäksi pääsin paimenkoira-kysymyksessä, tähän mulla oli tarjolla Lassi Etelätalo jonka kuusi ensimmäistä kirjainta olivat ilmeisiä, sitten perään yritin sommitella kirjaimia evr taikka alf ja eihän siitä mitään tullut ja en edes tarjonnut Etelätaloa yv-vastauksessani. Paremmin kävi kysymyksen 10 kohdalla jossa pitkään ajattelin että Bachin etunimi olisi Johan ja seuraava kirjain olisi a, mietin että voisiko sittenkin olla joku Juhana mutta kohta tajusin että Bach onkin Johann ja loppu ratkesi aika helposti. Kysymyksessä 5 ajattelin ensin että tiestään tunnettu olisi Raate mutta mitään järkevää tästä ideasta ei syntynyt kunnes mieleen välähti elokuva tms Rukajärven tie ja sitten olikin helppoa. Kun muu ei auttanut, mietiskelin huippu-urheilijoidemme nimiä tyyliin Petra Olli, Kaisa Mäkäräinen, Iivo Niskanen, Lukas Hradecky, Miro Heiskanen mutta mikään ei sopinut mihinkään.
Seuraavassa osiossa tulen olemaan vaikeuksissa koska musiikki-alalta en tunne nimiä kuten urheilusta. No, katsotaan mitä tästä tulee. Menestystä ei ole luvassa ottaen huomioon se miten hyvin porukat löytävät oikeita vastauksia.