Makis kirjoitti:
No kun juurikin ei. Tuollaisen hallin pyörittäminen on yllättävän kallista hommaa.
No olisi pitänyt puhua kassavirrasta tuossa. Sen nyt saanee helposti positiiviseksi. Voitollisuuteen siitä on toki vielä matkaa.
Yhtä kaikki kyllähän se merkittävästi parantaisi katsojien olosuhteita. Tahtoo nuo levennetyt käytävätkin käydä nykyisessä ahtaaksi, kun porukka jonottaa miten sattuu ja jäävät syömään keskelle käytävää. Pitkillä sivuilla pelin seuraaminen ja wc:t (varsinkin verrattuna edellisiin) toimivat hyvin. Naposteltavaa saa jos on nopea, tai ottaa ennakkoa. Ja valita pitää joko kioski tai WC, molemmat onnistuvat vain kun on vähän katsojia.
L-katsomo vierasfaneille kyllä paras mahdollinen ratkaisu (max 5 kertaa kun suurella joukolla kaudessa vaivautuvat paikanpäälle)
Kun nyt näyttä olevan vähän joka ketjussa näitä "teidän pitää modernisoida kannatusta" "kannatatte väärin" ym muuta paskaa niin vastaan tänne. Jokainen kannattakoon omaa joukkuettaan miten parhaaksi asian näkee. Jokerien kannattajille täytyy antaa tunnustusta, ovat mielestäni parhaimmistoa Suomessa, kun puhutaan näistä positiivisista asioista, laulut ym. äänenpito ja "askartelu"
E-F:stä kun 1. finaalia katsoin niin täytyy kyllä sanoa että EtäKärpät ovat toinen asiansa osaava ryhmä. Hieno fiilis oli siellä, kiitos heidän, nostavat hyvin tunnelmaa. Se viereisen kulman porukka tulee sitten hieman perässä, johtuen osin ikärakenteesta.
Itse olen siinä mielessä tylsä kannattaja että peleissä tärkeintä minulle on pelin seuraaminen. En kovin paljoa osallistu itse äänentuottoon (TOPIlle on kyllä tullut huudettua tsempit jos toisetkin), siksipä paikkani ei ole fanikatsomossa. Ei ole minun oikeuteni sanoa miten jonkun pitää kannustaa, enkä kyllä halua että joku minuakaan alkaa neuvomaan asiassa. Kuitenkin koen että voinen kehua jos on kehumisen aihetta.