Pari viikkoa sitten kyllä.Etkös sää tossa hiljattain sanonut samaa? Kumma kun ei ilmanen viina kelpaa. Mulle kelpais mut en pääse just nyte.
Aivan käsittämätön tilanne taas päällä. Ennen ryyppy kaverin löysi parilla puhelulla. Nyt olen yrittänyt saada seuraa, eikä kukaan pääse. Ollaan töissä, taikka mökillä. Joku myös kertoi, ettei enään juo?
Parasta tässä, että mie olen lupautunut tarjoamaan lappeen satamassa juomat.
Tää on niin tätä, kun ollaan nelikymppisiä. On perhe ja työ. Monet myös muuttaneet paikkakunnalta.Etkös sää tossa hiljattain sanonut samaa? Kumma kun ei ilmanen viina kelpaa. Mulle kelpais mut en pääse just nyte.
Mikäli en kerkeä käyttää näitä mahti henksu etuja sitä ennen.Ole huoleti, sitten kun minä olen siellä, niin saat tarjota kaikkien muidenkin edestä.
Mikäli en kerkeä käyttää näitä mahti henksu etuja sitä ennen.
Huvittavaa, että olen parin viime vuoden aikana käynyt useammin Porilaisissa baareissa, kuin lappeelaisissa. Winstonit, Heidisit ja tulli baarit tullut tutuksi.Juu totta. Nelikymppisenähän se elämä vasta alkaa, sanotaan. Ite karvan päälle tuon maagisen rajan. Sitte ku täytetään viiskyt niin joku vanhempi tuttava tulee sanomaan taas ton saman "nythän se elämä vasta alkaa" typeryyden.
Pori on kyllä hieno kaupunki miun mielestä. Mikäli miun olisi pakko muuttaa jonnekin pois lappeesta suomen rajojen sisälle, niin Pori olisi miun valinta.Nyt on pakko tunnustaa, että en ole Porissa asustanut piiitkän aikaan. Sen perusteella, mitä palstaveli @Punamusta on tällä palstalla kertonut, niin muutin pois Suomen parhaasta kaupungista vuosia ennenkuin punamusta oli syntynyt. Takaisin en ole muuttamassa, mutta vierailu aina silloin tällöin saa tipan linssiin. On se Pori. Hieno.
Suosittelen. Tuu kesällä!Lappeenranassa en ole vielä käynyt, mutta aivan varmasti vierailen!
Ei tää täältä häviä. Ellei idässä muuta päätetä. Hymiöitä sitten tähän.Joo tää ois tarkotus. Mut ei varmaan tänä vuonna.
Vieläkö Oulu linjoilla?Ärkele, ei taida Oulusta ehtiä nauttimaan näistä.
On joo, Uleåborg kuulee hyvin.Vieläkö Oulu linjoilla?
Mitäs musiikkia siellä? Humalan taso?On joo, Uleåborg kuulee hyvin.
Sentencediä! (tietenkin) Down- levy soi paraikaa. Humalan taso on lievä, tämä nousee vielä. Mites sielläpäin?Mitäs musiikkia siellä? Humalan taso?
Aivan käsittämätön tilanne taas päällä. Ennen ryyppy kaverin löysi parilla puhelulla. Nyt olen yrittänyt saada seuraa, eikä kukaan pääse. Ollaan töissä, taikka mökillä. Joku myös kertoi, ettei enään juo?
Parasta tässä, että mie olen lupautunut tarjoamaan lappeen satamassa juomat.
Aerosmith tällä hetkellä, humalan taso hiprakan ja humalan välissä.Sentencediä! (tietenkin) Down- levy soi paraikaa. Humalan taso on lievä, tämä nousee vielä. Mites sielläpäin?
Rolling Stones on seuraavana soittolistalla kun tämä levy loppuu. Tämän jälkeen ei mitään hajua mihin päätyy. Ehkä Eppu Normaalia, ehkä Weezeriä, tai jotain muuta.Aerosmith tällä hetkellä, humalan taso hiprakan ja humalan välissä.
Hiukka vielä arvon lähteekö satamaan. Vaikka muita kavereita ei nyt saa lähtemään, niin työkavereita sieltä kyllä löytää ryyppyseuraksi kyllä, se on varma. Tehosekoitin ja pikkusisko, toimiiSentencediä! (tietenkin) Down- levy soi paraikaa. Humalan taso on lievä, tämä nousee vielä. Mites sielläpäin?