Kalsarikänniketju

  • 5 210 495
  • 66 655
K

Kiekkokatsoja

Ehkäpä lääketeollisuus, on uusi juttu viinan ja huumeiden jälkeen.
Katon juuri telkusta, sen jutun ideaa.
Mulle riittää alkoholi, en oo koskaan sekaantunut muuhun.
 
K

Kiekkokatsoja

Ohan täälläkii tyypejä höpisemässä, mutta ite kai oon illan viimein, ja yleensäkin palstan aktiivinen höpijä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kaliaa koneeseen. Kyllä se siitä.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Onhan tämä ihan perkeleen vapauttavaa aina viikonloppuisin , joi sitten 5 vai 15. Kun on ne muutama tuntia kun ei stressaa laskuista, elämän muista vastuista, voi vaan olla. Aamulla kun taas herää niin siellähän sitä ollaan, mutta ne tunnit joilla päästään irti tästä, ai että.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
1 dl last mangoa
0.5 dl viinaa
2 dl fantaa

Tästä on rakenettu mun kalsarikännit.


Jos tuo Last Mango on mitä luulen...hyi shuatanna. Mutta en tuomitse. Olen Unicumilla kiskaissut jurrit, enkä halua kokea sitä uudelleen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Linc

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas muutama olut mennyt. Jaloviina toimii muuten hyvin ginger alen kanssa. Tämä selvisi tänään.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Kyllä sitä aina aikaisemmin kuvitteli olevansa hyvä äijä. Mutta ei kai siinä, edelleen täällä juodaan ja pystyssä ollaan. Onnistuneet kalsarit, ehkä.
 

Linc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Mun ongelma on usein se, että paljon juotavaa, mut juojia vähän.
Hitto päihtyyhän siinä. Ei se oo mun syy.

Oma ongelma on se että kaverit joita oli nuoruudesta asti, löysi miehiä ja naisia ja nyt tässä lähempänä kolmeakymmentä alkaa olemaan yksin sinkkuelämässä. Duunia, kalsarikännejä. Ei vittu. Ennen juotiin aina näiden muutaman kaverin kannsa, ei enää. Nyt se on vain kaukainen muisto ja se kääntyy kalsareiden puolelle. Saatana.
 
K

Kiekkokatsoja

Kettu joo. Rahaa e
Oma ongelma on se että kaverit joita oli nuoruudesta asti, löysi miehiä ja naisia ja nyt tässä lähempänä kolmeakymmentä alkaa olemaan yksin sinkkuelämässä. Duunia, kalsarikännejä. Ei vittu. Ennen juotiin aina näiden muutaman kaverin kannsa, ei enää. Nyt se on vain kaukainen muisto ja se kääntyy kalsareiden puolelle. Saatana.
Kiitos kommentistasi.
Kyllä hyvät kalsarit auttaa.. ja minkä niille muuttuneille tilanteille kukaan voi..?
Ja paskat, maailman kuulut kalsarit jalkaan, ja Jutin sanoin.. eteenpäin.
 
K

Kiekkokatsoja

Ite oon onnellinen, ku lapset maailmalla. No huutaa ne joskus rahaa joo mutta, muuten arki itekseen.
No kettu pitäs nukahtaa, mut ei väsytä
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Heräsin eteisen lattialta, oon taittanu jalkani jotenkin alle. Vittu että vituttaa. Kestää hikiseen askelta. Onneks on kaljaa

Edit; Nilkka siis. On muuten oikeasti kipeä voi vitun vittu
 
Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Eka kertaa yritin laittaa tänne kuvan. Ei onnistunut. Jäätyneestä kaljatölkistä.
Ei hätää. Ja teksti, se on liian iso, eikä mahdu, lämmitti mieltäni.
 

redpecka

Jäsen
Eka kertaa yritin laittaa tänne kuvan. Ei onnistunut. Jäätyneestä kaljatölkistä.
Ei hätää. Ja teksti, se on liian iso, eikä mahdu, lämmitti mieltäni.
Iso jäätynyt kalja joka lämmittää. Oh, ökei.

Tätä seuraavaa on vähän vaikea sanoa, mutta jotenkin ei tämä kalja uppoa. Joudun heittämään ehkä 1/4 - 1/5 -osan tölkin sisällöstä viemäriin kun se on jo niin lämmintä ja tuottaa ygärefleksiä. Sitten otan lasin viiniä ja taas yritän urheesti joko uppoisi kalja, mutta taas sama juttu. Saa nähdä mihin tämä limboilu vielä päättyy vai päättyykö.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös