Eihän Johnny siihen porukkaan kuulu, joka aktiivisesti kännihöpinöi, ainakin sellainen mielikuva on.
Huolestuttavaa, jos näin on.
Eihän Johnny siihen porukkaan kuulu, joka aktiivisesti kännihöpinöi, ainakin sellainen mielikuva on.
No eipä ole kuule minunkaan tekstit tarkoitettu luettavaksi sanasta sanaan ja vaikeuksiin olen välillä siitä palstalla joutunut. Toki ymmärrän sen, kun ihmiset ovat erilaisia ja aina se sanaton huumori ei kohtaa, etenkään palstalla minne kirjoitetaan eikä näe toisen elekieltä.Joo, jutut on juttuja. Harvapa, tai ainakaan itse en kaikkea tarkoita sellaisena, kuin se täällä lukee. Värikynä voi tuoda lisää väriä elämään.
Perseettömyyteen niin, selitin jo, että kyseessä oli tarjoilija, jolla oli sellaiset ylisuuret "wanhat räp"housut. Siinä tyhjä perse roikkui polvitaipeissa.
Introvertti varoo kontakteja, mutta ok, lupaan joskus halata, jos kohdataan. Siis jos niin haluat. Lohduttaakos..?
Corollaa pitää varoa halatessa. Mulla on ollut kaksikin corollaa joskus.
Juu.No eipä ole kuule minunkaan tekstit tarkoitettu luettavaksi sanasta sanaan ja vaikeuksiin olen välillä siitä palstalla joutunut. Toki ymmärrän sen, kun ihmiset ovat erilaisia ja aina se sanaton huumori ei kohtaa, etenkään palstalla minne kirjoitetaan eikä näe toisen elekieltä.
Vastaus kysymykseesi, en kaipaa lohtuhalauksia, niissä ei ole lämpöä.
Nou nou. Selvänä ET ole symppis. Lisää viinaa siis - silmät liikkuu. Voikka ja huikka vaan kaikille kantapeikoille. Mä vedän nyt kalsarit ja kunnolla!Järki sanoo että älä tee sitä, mutta milloinkas mä sitä oisin kuunnellut?
Ja kysymys illan ketjulaisille. Miksi "Jeppe" juo? Ole sinä jeppe, ja kerro hieman syitäsi..?
No tuo on vain yksi selitys. Toki huumoriakin tuossa.[MEDIA=youtube]oKhHmp-iWzA[/MEDIA]
Siis lisää kaljaa kaupasta.Nyt pari bisseä juonut kaapista ja yksi jäljellä. Ollaan siis suurten kysymysten äärellä. Mitä seuraavaksi?
Niin. Hyvä kun "syitä löytyy".Alkoholin juominen on vain kivaa. En minä muuta selitystä keksi. Maailma näyttää paremmalta: taka-alalle painuvat väännöt ex-avovaimon kanssa, korona, Malminkartanon epäviihtyisyys, huoli KooKoon seuraavasta kaudesta jne. Kännissä on myös aina helvetin rikas, rahaa riittää kyllä viinaan, kalliiseenkin viinaan. Lähes ainoa huono puoli on se, että autolla ei voi ajaa.
Ota sateenvarjo mukaan.Röyh. Pittää vissiin hakia vielä muutama lonkero lisää.
Nykypäivänä sekä tanssiminen sekä julkinen laulaminen edes kohtuullisessa porossa ovat ehdoton nounou.
Onko näin? Ihan juuri nyt en usko empiriaasi.Miten niin nykypäivänä, ainakin viimeiset 45 vuotta jo ollut?
Onko näin? Ihan juuri nyt en usko empiriaasi.
On. Miehen ei pidä tanssia.
No sen verran tarkennetaan, että nyt puhutaan vain yökerhotoiminnasta.