Kalsarikänniketju

• 5 308 431
  • 66 757
Mie olen Jatkoaika. Olen kuningas täällä! @Moderaattorit pelkää sitä että vien heidän paikkansa valtaistuimella. Totuus on että mie olen Jatkoaika. Jos saan potkut, tääl ei oo mitään! Modet antaa kenkää. Se on elämää. Heittäkää pihalle, paska paikka mut tulipa nähtyä näköjään. Vetäkää kaljaa kun teette päätökset. Osallistukaa työkin joskus kiekkokeskusteluun. Ei oo vaikeeta, kiekkopelit jatkuu kohta tuol maailmalla.

npc

Jäsen
Mie olen Jatkoaika. Olen kuningas täällä! @Moderaattorit pelkää sitä että vien heidän paikkansa valtaistuimella. Totuus on että mie olen Jatkoaika. Jos saan potkut, tääl ei oo mitään! Modet antaa kenkää. Se on elämää. Heittäkää pihalle, paska paikka mut tulipa nähtyä näköjään. Vetäkää kaljaa kun teette päätökset. Osallistukaa työkin joskus kiekkokeskusteluun. Ei oo vaikeeta, kiekkopelit jatkuu kohta tuol maailmalla.
No voivoi. Ikävä että sinulla menee nyt noin. Lähde joskus minun kanssa seuraamaan espanjan paikallisia. Porkkeno?

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Kalsarikännien legendaarinen iso-G pelastui!
"Kunhan ei vaan lopeteta meidän rakasta rubiininpunaista juomaa", Gambina-yhdistyksen Rantala sanoo.
Loistavaa!

Nyt ei lasissa ole tuota herkkua vaan oluella mennään.

npc

Jäsen
Nyt alkaa olemaan kyllä semmoisissa kalsarikänneissä ettei ole tullut ennen koettua (no on mutta ei ihan näin).

Tulin golfaamasta joskus 2130 eilen, pistin saunan päälle. Kävin jossain välissä saunassa ja vieläkin kylpytakki päällä tässä kirjoittelen tänne, kuuntelen musaa ja juon Latviasta ostamaani jekkua.
No mutta kai olet ollut lomalla joskus aikaisemminkin? Mikä tekee tästä lomasta niin jekun? Uteliaisuuttani kysyn.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En mä kyl tulis koskaan baariin ilman että tilaan vähintään sen yhen juoman. Tämä niinkun ihan sillä periaatteella että jos haluun vaan hengata, voin hengata ja hengaan missä vain muualla kuin baarissa.

Laivan karaokebaarit on oikeastaan se ainut poikkeus tässä mulle.

npc

Jäsen
Yritän tässä rekrytä vielä uutta henkilöä mukaan tuohon tämän viikon yhden uuden jatkislaisen tapaamiseen. Sitten tulisi samalla kertaa kaksi.
Tämä on kyllä jännää ja kaikesta päätellen olet reilu ja sosiaalinen kaveri. Itsekin joskus voisin uskaltautua sinua ja teikäläisiä näkemään, mutta varaan sellasen 10-vuoden puskurin tähän. Ahdistun myös helposti, sillä oma erakoitumiseni on myös omatahtoista ja valittua. Mutta jos olette hengissä vielä huomennakin niin katotaan.

Suosikkijoukkue
Ahdistun myös helposti, sillä oma erakoitumiseni on myös omatahtoista ja valittua.
Jep jep, sama. Jos mut saa lähtee baariin niin se on multa uhraus koska todennäköisesti olisin mieluummin jossain muualla :D Baareissa mua inhottaa ihmispaljous ja kaikki se ylimääränen hälinä. Paljon mieluummin mä etenki näin kesäsin pussikaljottelen liikkuen luonnossa etenki jos ilmat sattuu suosimaan, kuten ne on suosineet meitä tänä kesänä.

Mut siis sit kun se kesärinki aka. isompi jatkismiitti saa tuulta alleen, oon kyllä mukana ku peräpukama. Taisin sen luvatakin jo aiemmin.

Edit: Tai olkoon vaikka sitten syysrinki, ei mua sillai haittaisi. Yhteisöllisyydestä diggaan ja sen takia juuri tuollaset tapahtumat kiinnostaa.

Viimeksi muokattu:

npc

Jäsen
Jep jep, sama. Jos mut saa lähtee baariin niin se on multa uhraus koska todennäköisesti olisin mieluummin jossain muualla :D Baareissa mua inhottaa ihmispaljous ja kaikki se ylimääränen hälinä. Paljon mieluummin mä etenki näin kesäsin pussikaljottelen liikkuen luonnossa etenki jos ilmat sattuu suosimaan, kuten ne on suosineet meitä tänä kesänä.
Ihan samasta asiasta ei kai tässä puhuttu tai miten sinä mun viestin ymmärsitkään. Luonto on ykkönen joka tapauksessa, siinä pesaan.

Suosikkijoukkue
Ihan samasta asiasta ei kai tässä puhuttu tai miten sinä mun viestin ymmärsitkään. Luonto on ykkönen joka tapauksessa, siinä pesaan.
Niin siis mä ainakin tarkoitin että jään itsekin monesti täysin omasta päätöksestäni viettämään iltaa itekseni kavereiden kovista yrityksistä huolimatta saada mua lähtemään messiin baariin. Oikeastaan kaksi parasta frendiä jotka oon tuntenut lapsesta saakka on ainoot keiden kanssa lähtisin vaikka laskuvarjohyppäämään :D Mutta siis yleisesti ottaen vierastan tuntemattomia ihmisporukoita ja tunkkaisia baariympäristöjä ellei messissä ole mulle tuttu ihminen.

Riippuu tietysti baaristakin. Tuolla Kantsun Britanniasssa ei esimerkiksi ole melkein koskaan aivan täyttä ja se on tilava ravintolabaari, niin siellä jaksan istua pitempäänkin ilman että tulee epämukava fiilis, vaikka menisin yksikseni.

Edit: Ja viittasin nimenomaan ensimmäisessä lainauksessani siihen faktaan että minäkin ahdistun helposti. Toki syyt meillä saattaa tähän olla varsin eri. Vaikka kyllähän mäkin olen jossain määrin enemmän sellainen yksinäinen luonne joka ei kovin helposti viihdy isoissa seurueissa, mitä nyt musta on saattanut kirjoitusteni perusteella saada ihan toisen kuvan.

Viimeksi muokattu:

npc

Jäsen
Niin siis mä ainakin tarkoitin että jään itsekin monesti täysin omasta päätöksestäni viettämään iltaa itekseni kavereiden kovista yrityksistä huolimatta saada mua lähtemään messiin baariin. Oikeastaan kaksi parasta frendiä jotka oon tuntenut lapsesta saakka on ainoot keiden kanssa lähtisin vaikka laskuvarjohyppäämään :D Mutta siis yleisesti ottaen vierastan tuntemattomia ihmisporukoita ja tunkkaisia baariympäristöjä ellei messissä ole useampi mulle tuttu ihminen.

Riippuu tietysti baaristakin. Tuolla Kantsun Britanniasssa ei esimerkiksi ole melkein koskaan aivan täyttä ja se on tilava ravintolabaari, niin siellä jaksan istua pitempäänkin ilman että tulee epämukava fiilis, vaikka menisin yksikseni.

Joo. olen ymmärtänyt, ettet ole baariguru. Kuka niissä viihttyy. No minä viihdyin ja viihdyn edelleen jonkun yksittäisen frendin kanssa: mikä sen mukavampaa kuin juopotella ja filosofoida.

Mutta tuohon, miksi epäröin lähtiskö joskus jatkislaisten kanssa baanalle niin siinä iskee oma erakoituminen ja antisosiaalisuus kylkeen. Onneksi olen asemassa missä ei kellekään tarvii luvata mitään ja täten itselleen paineita luoda.

Suosikkijoukkue
Joo. olen ymmärtänyt, ettet ole baariguru. Kuka niissä viihttyy. No minä viihdyin ja viihdyn edelleen jonkun yksittäisen frendin kanssa: mikä sen mukavampaa kuin juopotella ja filosofoida.

Mutta tuohon, miksi epäröin lähtiskö joskus jatkislaisten kanssa baanalle niin siinä iskee oma erakoituminen ja antisosiaalisuus kylkeen. Onneksi olen asemassa missä ei kellekään tarvii luvata mitään ja täten itselleen paineita luoda.
Mulla se baariin lähteminen vaatii yleensä erittäin hyvän syyn, kenties jopa jonkin houkuttimen. Sanoin tossa jo Czesckullekin, että oon tänä vuonna ollut peräti kaksi kertaa baarissa ja toisella kerrallakin se oli ns. sivutoimi keikan yhteydessä (On The Rocks on sekä konserttipaikka että baari). Talven jälkeen ei ole tullut käytyä.

Kyllä mäkin viihdyn kaverin tai kavereiden kanssa baarissa sillon tällöin mutta oonkohan mä tänäkin vuonna luvannut jo ainakin kolmesti meneväni baariin silleen että oonki jäänyt lopulta himaan. Ja mähän inhoan tyhjien lupausten antamista joten mun baariin lähtemiset tapahtuu lähes poikkeuksesta sen hetkisen fiiliksen mukaan. Ja jos mua ei huvita, niin silloin mun päätä on todella vaikea saada käännettyäkään.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Et ole ensimmäinen etkä viimeinen joka tätä sanoo. Vaatii rohkeutta luopua anonymiteeistä ja tavata ihmisiä nimimerkin takana. Ymmärrän hyvin. Mutta voin vakuuttaa ettei ole mitään pelättävää. Ei sinusta kuvia tänne pistetä ellet itse anna sille lupaa. Tägäämällä voidaan toki kertoa että ollaan tavattu.

Mutta kaikki aikanaan. Kuten muutkin epäröivät ovat sanoneet. Kyllä sitä joskus uskaltaa "meitä" tavata kun tarpeeksi moni kaltaisesi on tavannut.
Vaikka teitä joskus tulevaisuudessa sattuisin tapaamaankin niin nimenomaan mistään anonymiteetistäni en aio luopua (vaikkei sillä mulle ole mitää väliä kun en itsekään tiedä kuka olen).

@Breeze Harbour Olen minäkin käynyt Britanniassa. Onko se vielä kasassa?

Suosikkijoukkue
@Breeze Harbour Olen minäkin käynyt Britanniassa. Onko se vielä kasassa?
Se purettiin about pariksi vuodeksi Kantsun vanhan ostarin remontin vuoksi mutta avattiin uudelleen noin reilu vuosi sitten. Ai hemmetti kun kohta se toinenkin puoli menee remppaan ja Golden Pizza lähtee varmaan ainakin toviksi siinä samassa. Miten mä jatkan mun elämääni ilman mun vakkari pizzapaikkaa...

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Mulla se baariin lähteminen vaatii yleensä erittäin hyvän syyn, kenties jopa jonkin houkuttimen. Sanoin tossa jo Czesckullekin, että oon tänä vuonna ollut peräti kaksi kertaa baarissa ja toisella kerrallakin se oli ns. sivutoimi keikan yhteydessä (On The Rocks on sekä konserttipaikka että baari). Talven jälkeen ei ole tullut käytyä.

Kyllä mäkin viihdyn kaverin tai kavereiden kanssa baarissa sillon tällöin mutta oonkohan mä tänäkin vuonna luvannut jo ainakin kolmesti meneväni baariin silleen että oonki jäänyt lopulta himaan. Ja mähän inhoan tyhjien lupausten antamista joten mun baariin lähtemiset tapahtuu lähes poikkeuksesta sen hetkisen fiiliksen mukaan. Ja jos mua ei huvita, niin silloin mun päätä on todella vaikea saada käännettyäkään.
Ööö... Kaverit edelleen pyytelee baariin? Ei vaan. Hyvä että teet niinku tuntuu.

Mites, onko On the Rocksin yläkerrassa vielä bilispöytä? Alakerrassa olen joitain bändejä itsekin käynyt sivusilmällä kattelemassa joskus10-20 vuotta sitten.

Suosikkijoukkue
Mites, onko On the Rocksin yläkerrassa vielä bilispöytä? Alakerrassa olen joitain bändejä itsekin käynyt sivusilmällä kattelemassa joskus10-20 vuotta sitten.
En mä muista, kun kävelin siitä yläkerrasta aika lailla vaan ohi sillon. En kyllä muista nähneeni bilispöytää mutta en osaa sanoa 100% varmuudella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy