Tiiäks, mulla tapahtu hyvääkin.Mää oon ny niin kujalla että meen tekeen palikkatestejä...
No kettu, kyllä ny särkee selkää nii, että huilittava.Mää oon ny niin kujalla että meen tekeen palikkatestejä...
On toki.Tämä on hyvä paikka verkostoitua kanssatissuttelijoiden kanssa.
On toki.
Mutta kanssaveljemme hyytyy, poistuu myös nopeasti.
Ei täältä uutta veljee saa, mutta hetken höpinää toki.
Jopas on hyvä viesti. Mutta lupaan olla latelematta mitään, oon just hyytynyt kohti unen onnellista maailmaaPaikalla ollaan promilletason mukaan. Kerro huolesi, lupaan etten kuuntele.
Jopas on hyvä viesti. Mutta lupaan olla latelematta mitään, oon just hyytynyt kohti unen onnellista maailmaa
No mikäpäs tässä.Älä nyt vielä. Juotavaa piisaa ja aika on suhteellinen käsitys. Aamu alkaa aalla, ja illan päättää a, kuten Juicekin asian muotoili.
Älä nyt vielä. Juotavaa piisaa ja aika on suhteellinen käsitys. Aamu alkaa aalla, ja illan päättää a, kuten Juicekin asian muotoili.
Kaappasin viestin toiselta mutta ei kai siinä mitään. Jos kaikki hyvin menee, kyllä tässä vähintään tuonne kahteen kolmeen menee. Ettei menisi ihan pointittomaksi, on sitä muuten huomannut miten kun alkoholin kulutus vähentynyt sieltä pari kertaa viikosta -> pari kertaa kuussa ja ikää tullut niin ei sitä millään enää juoda samoja määriä kuin "huippuvuosina". Muutamat viskit ja yhtäkkiä ollaankin jäätävässä kunnossa.
Ohan täälläkii tyypejä höpisemässä, mutta ite kai oon illan viimein, ja yleensäkin palstan aktiivinen höpijä.
1 dl last mangoa
0.5 dl viinaa
2 dl fantaa
Tästä on rakenettu mun kalsarikännit.
1 dl last mangoa
0.5 dl viinaa
2 dl fantaa
Tästä on rakenettu mun kalsarikännit.