Jep jep, sama. Jos mut saa lähtee baariin niin se on multa uhraus koska todennäköisesti olisin mieluummin jossain muualla :D Baareissa mua inhottaa ihmispaljous ja kaikki se ylimääränen hälinä. Paljon mieluummin mä etenki näin kesäsin pussikaljottelen liikkuen luonnossa etenki jos ilmat sattuu suosimaan, kuten ne on suosineet meitä tänä kesänä.Ahdistun myös helposti, sillä oma erakoitumiseni on myös omatahtoista ja valittua.
Niin siis mä ainakin tarkoitin että jään itsekin monesti täysin omasta päätöksestäni viettämään iltaa itekseni kavereiden kovista yrityksistä huolimatta saada mua lähtemään messiin baariin. Oikeastaan kaksi parasta frendiä jotka oon tuntenut lapsesta saakka on ainoot keiden kanssa lähtisin vaikka laskuvarjohyppäämään :D Mutta siis yleisesti ottaen vierastan tuntemattomia ihmisporukoita ja tunkkaisia baariympäristöjä ellei messissä ole mulle tuttu ihminen.Ihan samasta asiasta ei kai tässä puhuttu tai miten sinä mun viestin ymmärsitkään. Luonto on ykkönen joka tapauksessa, siinä pesaan.
Mulla se baariin lähteminen vaatii yleensä erittäin hyvän syyn, kenties jopa jonkin houkuttimen. Sanoin tossa jo Czesckullekin, että oon tänä vuonna ollut peräti kaksi kertaa baarissa ja toisella kerrallakin se oli ns. sivutoimi keikan yhteydessä (On The Rocks on sekä konserttipaikka että baari). Talven jälkeen ei ole tullut käytyä.Joo. olen ymmärtänyt, ettet ole baariguru. Kuka niissä viihttyy. No minä viihdyin ja viihdyn edelleen jonkun yksittäisen frendin kanssa: mikä sen mukavampaa kuin juopotella ja filosofoida.
Mutta tuohon, miksi epäröin lähtiskö joskus jatkislaisten kanssa baanalle niin siinä iskee oma erakoituminen ja antisosiaalisuus kylkeen. Onneksi olen asemassa missä ei kellekään tarvii luvata mitään ja täten itselleen paineita luoda.
Se purettiin about pariksi vuodeksi Kantsun vanhan ostarin remontin vuoksi mutta avattiin uudelleen noin reilu vuosi sitten. Ai hemmetti kun kohta se toinenkin puoli menee remppaan ja Golden Pizza lähtee varmaan ainakin toviksi siinä samassa. Miten mä jatkan mun elämääni ilman mun vakkari pizzapaikkaa...@Breeze Harbour Olen minäkin käynyt Britanniassa. Onko se vielä kasassa?
En mä muista, kun kävelin siitä yläkerrasta aika lailla vaan ohi sillon. En kyllä muista nähneeni bilispöytää mutta en osaa sanoa 100% varmuudella.Mites, onko On the Rocksin yläkerrassa vielä bilispöytä? Alakerrassa olen joitain bändejä itsekin käynyt sivusilmällä kattelemassa joskus10-20 vuotta sitten.
Kyllä vain, sama paikka.Joo, voihan nää mestat olla muuttunut, mutta kai me puhutaan siitä steissin vieressä olevasta yökkökerhosta?