Vielä ei oo tullut baariin lähdettyä. Ehkä kohta. Viinipullon juuri avasin. Baariin tekisi kyllä mieli lähteä, mutta en tiiä onko se vielä järkevää.Ihmeen hiljaista vielä tässä ketjussa. Porukka lähtenyt viruslinkoilemaan baareihin, vai selvinpäin sitten iltaa viettelee?
Jokunen purkki tyhjentynyt sitten edellisen viestin. Vielä ei ole punkkuun vaihdettu. Huoraa kuuntelen tässä.
Huoraa kuuntelen tässä.
Gimme Shelter soi. Ai, vittu mikä biisi.
Se on muuten varsin hyvä kappale. Yksi parhaita todisteita siitä, että rock n´roll on vaarallista. Ei mitään rähinää tai täysillä tuuttaamista, vaan tumma, upea, jylhä soundi. Tulee sama fiilis kuin siitä, kun tummat pilvet kerääntyvät taivaalle. Todella uhkaavan kuuloista musiikkia.
Upea biisi. Ja tähän pakko sanoa, että Rollarit nähty toki. Mutta tämä on ko. bändin paras biisi.
Charlie Watts, josko saisin istua illan baarissa kanssasi.
Nojoo. Tuo on jo hyvin. (pl.vaimo joka ilmeisesti häiritsi iltaa, ellei jopa pilannu sitä).Minä olen istunut baarissa Mick Taylorin kanssa ja vielä Kouvolassa. Veikkaan, että tämä on aika kova. Tosin se managerivaimo oli aika perseestä. Mick itse olisi varmaan päässyt paremmin vauhtiin ilman sitä kotkaa.
Nojoo. Tuo on jo hyvin. (pl.vaimo joka ilmeisesti häiritsi iltaa, ellei jopa pilannu sitä).
Baari, paikka johon pitäis erotella sisäpiiriläiset ja ulkopuoliset kunnolla.Tämä hollantilainen ämmä pilasi kaiken. Kun Mick sai kaljaa, niin alkoi juttua lähteä. Kai siinä oli takana se pelko, että esittäisin Mickin huonossa valossa, mutta sitä en olisi ikinä kuuna tehnyt. Jos äijä olisi saanut puhua, niin voi mitä olisi voinut kuullakaan. Olen tosi paljon kuullut tuollaista juttua luottamuksella, enkä ole sitä ikinä pettänyt. Eli kirjan paikka. Nummis voisi oikeasti tehdä kirjan noista rokkipiireissä pyörimisistään. Siellä on vaikka jotain Slashiakin.
Baari, paikka johon pitäis erotella sisäpiiriläiset ja ulkopuoliset kunnolla.
Kohta joutuu siirtymään Latvian reissun tuliaisiin, kun tämä ennen reissua ostettu gini on kohta juotu.
Onhan tuo reissaaminen sinänsä kivaa, mutta kun melkein 24h tuli maattua sängyssä (oikeasti nukuin yönkin sohvalla) tuon jälkeen niin nyt ihan kiva ottaa vaan rauhallisesti omissa oloissaan.
En edes muista milloin olen käynyt baarissa viimeksi. Kai sitä joskus pitäis käydä istumassa tunti- 2.Duuneihin perustuen, pitäisi erotella taiteilijat ja bisneshenkilöt kunnolla.
Vaimolla kaksi viikkoa kestävät menkat.
Suihinoton saisi, jos viitsisi pyytää.
En jaksa.
Korkki auki ja class of 1975 hengessä mennään.
On mut älä tule tänään. Ehtii joku toinenkin päivä.
Vanha turkulainen sanonta: Hyvä Suikkila voittaa huonon Uittamon. Tietäjät tietää.
Hain jääkaapista oluen, ja valitsin Spotifystä Ruoska orkesterin viihdyttämään iltaani.
Selitä taannoin Turussa pitkään asuneelle, mitä noissa on eroa. Myönnän toki, että tietoni ovat 2000-luvun alkupuolelta.
Jommassa kummassa on nykyään snickersejä paljon?