Kalsarikänniketju

  • 5 207 051
  • 66 637

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hauska jampesteri on kyllä kyseessä, oli musiikista mitä mieltä tahansa.
Oon kerran ollut kys. muusikon keikalla. Senverran hyvät syntikkasoundit oli et voisin mennä uudestaankin.

Ja haastatteluissa aito itsensä. Muistaakseni YleXin Illassa sanoi vapun aikoihin et "jos tulisi kutsu flow-festareille esiintymään niin ottaisin sen henkilökohtaisena vittuiluna"
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Rommi korkattu. Kohta alkaa runosuoni sykkimään. Ja ehkä joku muukin. Onneksi vaimo nukkuu jo. Hänen onnekseen.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Pientä kaljottelua on tämäkin iltapäivä/ alkuilta pitänyt sisällään. Hirmu kovaan tahtiin ei nyt kyllä juomaa kulu. Itselläni on nyt ollut käytössä neljän tölkin kierrätys ohjelma. Tarkoittaa sitä, että ennen juomisen aloitusta laitetaan neljä tölkkiä pakastimeen kylmenemään. Otetaan tähän terassille kaksi purkkia kerrallaan mukaan. Noiden tilalle laitetaan heti kaksi uutta purkkia kylmenemään. Äsken kun hain uudet kaksi, niin olivat jäähän kerenneet mennä. Elikkä neljän purkin tyhjennykseen kului niin kauan aikaa, jotta nuo kerkesivät jäätymään.

Hemmetin sekavasti selitetty. Toivottavasti joku sai kiinni ideasta.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Pientä kaljottelua on tämäkin iltapäivä/ alkuilta pitänyt sisällään. Äsken kun hain uudet kaksi, niin olivat jäähän kerenneet mennä. Elikkä neljän purkin tyhjennykseen kului niin kauan aikaa, jotta nuo kerkesivät jäätymään.

Liian hidas tahti sinulla tai sitten on liian mietoja oluita?
 
K

Kiekkokatsoja

Mun kalsarit oli koko päivän väärinpäin. Siitä jo kirjoitin "avautui" ketjuun. Saanko siis enää tänne kirjoittaa, kun mun (ala) naama oli väärinpäin?
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Tahti taitaa enemminkin olla syynä. Tänään nautitaan 5,2 tre kronor olutta, jotka jäähän kerkesivät menemään. Myös 6 vahvuinen thor olut on menuussa.
Krepo, hiljaa hyvä tulee... tai sitten ei?
Täällä mennään länsinaapurin kullalla eli Norrlands Guld 5,3. Eikä ole ehtinyt jäätyä!
Ja kalsaritkin on jalassa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Krepo, hiljaa hyvä tulee... tai sitten ei?
Täällä mennään länsinaapurin kullalla eli Norrlands Guld 5,3. Eikä ole ehtinyt jäätyä!
Ja kalsaritkin on jalassa.
Vaihdoin jo kovempiin aineisiiin. Mojitoa tein kannullisen. Tuo löysi kanssa tuulen suojan, kun muitakin juojia riitti. Nyt mennään jo punkulla. Esson baari pärähti soimaan listalta.

Kalsareiden päällä on kyllä shortsit. Ylävartalo toki paljaana. Talon terassilla istuskelen tässä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Testissä tämmöinen belgialainen erikoisolut nimeltä Blue Moon tällä kertaa. Laitoin pullon tunniksi pakkaseen ja nautin nyt lasista jääkylmänä. Vaalea, vehnäisä, raikas, ei liian hapan. Ihan kiva kokeilla välillä uusiakin makuja ja ei tämä ollenkaan huonnoimmasta päästä ole.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuka hullu vettä juo. Mie join viimeksi vettä kun Koivisto oli presidentti. Joka päivä kyllä juon nesteitä. Kahvissa on vettä, mehuissa on vettä, limonadeissa ja vissyssä on vettä, alkoholeissa on vettä. Miksi siis juoda raakaa vettä? En tajua.
 
K

Kiekkokatsoja

Kuka hullu vettä juo. Mie join viimeksi vettä kun Koivisto oli presidentti. Joka päivä kyllä juon nesteitä. Kahvissa on vettä, mehuissa on vettä, limonadeissa ja vissyssä on vettä, alkoholeissa on vettä. Miksi siis juoda raakaa vettä? En tajua.
Jutut on juttuja. Niin mullakin. Onneksi junnut ei usko niitä.
Muutenkin mua ihmetyttää, kuinka helpolla junnut laittaa perusasioilla elämänsä sekaisin. Ja sitätarpeeksi, ja ollaan pian mielenterveysongelmaisia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei ole juttu. Oikeasti, minä en koskaan juo pelkkää vettä. Tai jos olen nääntymäisilläni, mutta mitään muuta nestettä ei ole, niin silloin juon. Mulla on aina jääkaapissa limua, mehuja ja vissyä. Juon niitä kun janottaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olipahan taas heikkoa suorittamista. Olen kahdella loppuun asti juodulla juomalla vetänyt jo noin kolme tuntia epämääräistä känniunta. Nyt kello on yksi yöllä eikä mun tee edes mieli mennä enää hakemaan sitä kolmatta juomaa. On nälkä ja haluan katsoa töllöä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Keitin juuri vettä. Kupissani on kaakaojauhetta ja pöydällä juomatonta Jääkiekkoviinaa eli tunnenko itseni leijonaksi?
Mietin hetken, koska kirjoitan juuri tänne tajunnanvirtaani eli gonzoilen, yritän olla Hunter S. Thompson.
Taidan kaataa keitetyn veden kaakaojuomaan ja alistun leijonalle myös.

Kesäloma on nyt, toivottavasti en silti lähde soittelemaan omistamaani stereolaitteistoa eli kuuntelemaan jotain musiikkia kaakaoni jälkeen.
Vailla tolkun meininkiä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Illan viimeinen gin tonic lasissa. Olutta on toki vielä. Tärkeä ilmoitusluontoinen asia.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Saatana, kaikkien pitäisi olla Hunter S. Thompson. Paitsi ehkä Sonny Bargerin mielestä ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös