K
Kiekkokatsoja
Mun kalsarit oli koko päivän väärinpäin. Siitä jo kirjoitin "avautui" ketjuun. Saanko siis enää tänne kirjoittaa, kun mun (ala) naama oli väärinpäin?
Krepo, hiljaa hyvä tulee... tai sitten ei?Tahti taitaa enemminkin olla syynä. Tänään nautitaan 5,2 tre kronor olutta, jotka jäähän kerkesivät menemään. Myös 6 vahvuinen thor olut on menuussa.
Vaihdoin jo kovempiin aineisiiin. Mojitoa tein kannullisen. Tuo löysi kanssa tuulen suojan, kun muitakin juojia riitti. Nyt mennään jo punkulla. Esson baari pärähti soimaan listalta.Krepo, hiljaa hyvä tulee... tai sitten ei?
Täällä mennään länsinaapurin kullalla eli Norrlands Guld 5,3. Eikä ole ehtinyt jäätyä!
Ja kalsaritkin on jalassa.
+27,5, ulkona 18,5. Siis nesteytystä tarvitaan.Sisällä enää +28.5. Mites muilla?
Vettä. Mutta mitäs sulla?+27,5, ulkona 18,5. Siis nesteytystä tarvitaan.
Norrlands Guld edelleen.Vettä. Mutta mitäs sulla?
Jutut on juttuja. Niin mullakin. Onneksi junnut ei usko niitä.Kuka hullu vettä juo. Mie join viimeksi vettä kun Koivisto oli presidentti. Joka päivä kyllä juon nesteitä. Kahvissa on vettä, mehuissa on vettä, limonadeissa ja vissyssä on vettä, alkoholeissa on vettä. Miksi siis juoda raakaa vettä? En tajua.
Yö oli kohtuullinen alussa. Popeda oli ok alussa.Anteeksi kun sanon, mutta minusta Yö oli aina ihan vitun paska bändi. Eihän näin saisi todeta kun Olli kuoli ja se oli rehti kansanmies vaikka meikkasi nuorena mutta ajoi taksia ja blaa blaa. Mutta täyttä paskaahan se iskelmärokki oli aina, ja mikä erityisesti etoo, niin laskelmoitua paskaa. Kalkulaattorilla sävellettiin sitä, minkä ajateltiin uppoavan niihin kansan syviin riveihin. Joita ei edes ole.
Toinen vastaava on Popeda. Sitäkään en kuuntele eikä yhtään levyä ole hyllyssä, mutta jostain syystä pidän kuitenkin Pate Mustajärvestä hahmona. Hän on sympaattinen. Olli Lindholm ei ollut, ainakaan televisiohaastattelujensa ja esiintymisensä perusteella. Vaikutti aina sellaiselta vittumaiselta ja kireältä. Enkä ole Rumban toimittaja, ihan sivustakatselija vain.
Saatana, kaikkien pitäisi olla Hunter S. Thompson. Paitsi ehkä Sonny Bargerin mielestä ei.
Thompson kirjoitti kirjan Helvetin Enkeleistä. Kuljeskeli Enkelien mukana pitkän aikaa. Bargeria vitutti se, että tunnuslauseensa vastaisesti Thompson ei todellakaan käynyt kovaksi kun meininki kävi kovaksi, vaan mieluummin piiloutui auton takakonttiin. Bargerin sanojen mukaan Thompson oli paskahousu, joka tykkäsi kyllä poseerata pyssy kädessä mutta otti heti ritolat, jos sitä olisi pitänyt käyttää.Sorry pieni kysymyspomppu: en ole lukenut ikinä sitä ekaa, kai Bargerin porukkaan liittyvää kirjallista tuotosta, mutta jäikö jotain katkeruutta kytemään?
Minä olen lukenut Thompsonia ainoastaan suomenkielisinä kirjoina eli koko alkujutunjuuri on lukematon.
En keksi, en millään. Pitänee ottaa neuvoa-antava. Mitenhän ne bikinit oikeun voimauttaa? Kasvattaa pakaroihin lisää lihasta ja sitä kautta voimaa?Lomalla on aikaa pohtia.
Luin uutisen, jossa naisten pyllybikinit oli nimetty voimauttavaksi uima-asuksi. Outo nimitys. Pohdin miesten vastaavaa, enkä keksinyt muuta kuin "voimauttava kalsarikänni".
Keksitkö paremman?