Kalsarikänniketju

• 5 308 553
  • 66 757
K

Kiekkokatsoja

Mun kalsarit oli koko päivän väärinpäin. Siitä jo kirjoitin "avautui" ketjuun. Saanko siis enää tänne kirjoittaa, kun mun (ala) naama oli väärinpäin?

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Tahti taitaa enemminkin olla syynä. Tänään nautitaan 5,2 tre kronor olutta, jotka jäähän kerkesivät menemään. Myös 6 vahvuinen thor olut on menuussa.
Krepo, hiljaa hyvä tulee... tai sitten ei?
Täällä mennään länsinaapurin kullalla eli Norrlands Guld 5,3. Eikä ole ehtinyt jäätyä!
Ja kalsaritkin on jalassa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Krepo, hiljaa hyvä tulee... tai sitten ei?
Täällä mennään länsinaapurin kullalla eli Norrlands Guld 5,3. Eikä ole ehtinyt jäätyä!
Ja kalsaritkin on jalassa.
Vaihdoin jo kovempiin aineisiiin. Mojitoa tein kannullisen. Tuo löysi kanssa tuulen suojan, kun muitakin juojia riitti. Nyt mennään jo punkulla. Esson baari pärähti soimaan listalta.

Kalsareiden päällä on kyllä shortsit. Ylävartalo toki paljaana. Talon terassilla istuskelen tässä.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Testissä tämmöinen belgialainen erikoisolut nimeltä Blue Moon tällä kertaa. Laitoin pullon tunniksi pakkaseen ja nautin nyt lasista jääkylmänä. Vaalea, vehnäisä, raikas, ei liian hapan. Ihan kiva kokeilla välillä uusiakin makuja ja ei tämä ollenkaan huonnoimmasta päästä ole.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuka hullu vettä juo. Mie join viimeksi vettä kun Koivisto oli presidentti. Joka päivä kyllä juon nesteitä. Kahvissa on vettä, mehuissa on vettä, limonadeissa ja vissyssä on vettä, alkoholeissa on vettä. Miksi siis juoda raakaa vettä? En tajua.

K

Kiekkokatsoja

Kuka hullu vettä juo. Mie join viimeksi vettä kun Koivisto oli presidentti. Joka päivä kyllä juon nesteitä. Kahvissa on vettä, mehuissa on vettä, limonadeissa ja vissyssä on vettä, alkoholeissa on vettä. Miksi siis juoda raakaa vettä? En tajua.
Jutut on juttuja. Niin mullakin. Onneksi junnut ei usko niitä.
Muutenkin mua ihmetyttää, kuinka helpolla junnut laittaa perusasioilla elämänsä sekaisin. Ja sitätarpeeksi, ja ollaan pian mielenterveysongelmaisia.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei ole juttu. Oikeasti, minä en koskaan juo pelkkää vettä. Tai jos olen nääntymäisilläni, mutta mitään muuta nestettä ei ole, niin silloin juon. Mulla on aina jääkaapissa limua, mehuja ja vissyä. Juon niitä kun janottaa.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Olipahan taas heikkoa suorittamista. Olen kahdella loppuun asti juodulla juomalla vetänyt jo noin kolme tuntia epämääräistä känniunta. Nyt kello on yksi yöllä eikä mun tee edes mieli mennä enää hakemaan sitä kolmatta juomaa. On nälkä ja haluan katsoa töllöä.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Keitin juuri vettä. Kupissani on kaakaojauhetta ja pöydällä juomatonta Jääkiekkoviinaa eli tunnenko itseni leijonaksi?
Mietin hetken, koska kirjoitan juuri tänne tajunnanvirtaani eli gonzoilen, yritän olla Hunter S. Thompson.
Taidan kaataa keitetyn veden kaakaojuomaan ja alistun leijonalle myös.

Kesäloma on nyt, toivottavasti en silti lähde soittelemaan omistamaani stereolaitteistoa eli kuuntelemaan jotain musiikkia kaakaoni jälkeen.
Vailla tolkun meininkiä.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Illan viimeinen gin tonic lasissa. Olutta on toki vielä. Tärkeä ilmoitusluontoinen asia.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saatana, kaikkien pitäisi olla Hunter S. Thompson. Paitsi ehkä Sonny Bargerin mielestä ei.

Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Odotelkaa, kohta tulee jotain järkevää.
Ai niin, kuuntelin Yötä, ei niitä paskoja uusia. Kuorotyttö, Likaiset legendat, Ihmisen poika. Tapasin erään silloin: Vie mut minne vaan- näinhän siinä kävi, kiitos!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anteeksi kun sanon, mutta minusta Yö oli aina ihan vitun paska bändi. Eihän näin saisi todeta kun Olli kuoli ja se oli rehti kansanmies vaikka meikkasi nuorena mutta ajoi taksia ja blaa blaa. Mutta täyttä paskaahan se iskelmärokki oli aina, ja mikä erityisesti etoo, niin laskelmoitua paskaa. Kalkulaattorilla sävellettiin sitä, minkä ajateltiin uppoavan niihin kansan syviin riveihin. Joita ei edes ole.

Toinen vastaava on Popeda. Sitäkään en kuuntele eikä yhtään levyä ole hyllyssä, mutta jostain syystä pidän kuitenkin Pate Mustajärvestä hahmona. Hän on sympaattinen. Olli Lindholm ei ollut, ainakaan televisiohaastattelujensa ja esiintymisensä perusteella. Vaikutti aina sellaiselta vittumaiselta ja kireältä. Enkä ole Rumban toimittaja, ihan sivustakatselija vain.

Viimeksi muokattu:
K

Kiekkokatsoja

Anteeksi kun sanon, mutta minusta Yö oli aina ihan vitun paska bändi. Eihän näin saisi todeta kun Olli kuoli ja se oli rehti kansanmies vaikka meikkasi nuorena mutta ajoi taksia ja blaa blaa. Mutta täyttä paskaahan se iskelmärokki oli aina, ja mikä erityisesti etoo, niin laskelmoitua paskaa. Kalkulaattorilla sävellettiin sitä, minkä ajateltiin uppoavan niihin kansan syviin riveihin. Joita ei edes ole.

Toinen vastaava on Popeda. Sitäkään en kuuntele eikä yhtään levyä ole hyllyssä, mutta jostain syystä pidän kuitenkin Pate Mustajärvestä hahmona. Hän on sympaattinen. Olli Lindholm ei ollut, ainakaan televisiohaastattelujensa ja esiintymisensä perusteella. Vaikutti aina sellaiselta vittumaiselta ja kireältä. Enkä ole Rumban toimittaja, ihan sivustakatselija vain.
Yö oli kohtuullinen alussa. Popeda oli ok alussa.
Viimeistään 2000 luvun kaupallisuus, vei lopunkin suunnan, no pääosin jo 90 luku.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä oikeasti muistan Yön jo rockin SM-kisoista 1983. Siis ennen Dingoa ja Porirock-huumaa. Se oli todella keskinkertainen yhtye jo silloin. Ainoa valonpilkahdus on ollut se Hakulisen Joutsenlaulu-biisi, jossa oikeasti on jotain koskettavaa. Sokea kana löysi sen yhden jyvän. Mielenkiintoista, kuinka alle kaksikymppinen kaveri tekee tuollaisen, ja sen jälkeen ei synny kymmeniin vuosiin enää yhtään mitään lähellekään samantasoista.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Saatana, kaikkien pitäisi olla Hunter S. Thompson. Paitsi ehkä Sonny Bargerin mielestä ei.

Sorry pieni kysymyspomppu: en ole lukenut ikinä sitä ekaa, kai Bargerin porukkaan liittyvää kirjallista tuotosta, mutta jäikö jotain katkeruutta kytemään?
Minä olen lukenut Thompsonia ainoastaan suomenkielisinä kirjoina eli koko alkujutunjuuri on lukematon.

ed. huomio: tämähän onkin kälsärikanniketju, ei pitäisi kysellä liikoja mutta luotan ymmärtäväisyyteesi.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sorry pieni kysymyspomppu: en ole lukenut ikinä sitä ekaa, kai Bargerin porukkaan liittyvää kirjallista tuotosta, mutta jäikö jotain katkeruutta kytemään?
Minä olen lukenut Thompsonia ainoastaan suomenkielisinä kirjoina eli koko alkujutunjuuri on lukematon.
Thompson kirjoitti kirjan Helvetin Enkeleistä. Kuljeskeli Enkelien mukana pitkän aikaa. Bargeria vitutti se, että tunnuslauseensa vastaisesti Thompson ei todellakaan käynyt kovaksi kun meininki kävi kovaksi, vaan mieluummin piiloutui auton takakonttiin. Bargerin sanojen mukaan Thompson oli paskahousu, joka tykkäsi kyllä poseerata pyssy kädessä mutta otti heti ritolat, jos sitä olisi pitänyt käyttää.

K

Kiekkokatsoja

Lomalla on aikaa pohtia.
Luin uutisen, jossa naisten pyllybikinit oli nimetty voimauttavaksi uima-asuksi. Outo nimitys. Pohdin miesten vastaavaa, enkä keksinyt muuta kuin "voimauttava kalsarikänni".
Keksitkö paremman?

Glove

Jäsen
Lomalla on aikaa pohtia.
Luin uutisen, jossa naisten pyllybikinit oli nimetty voimauttavaksi uima-asuksi. Outo nimitys. Pohdin miesten vastaavaa, enkä keksinyt muuta kuin "voimauttava kalsarikänni".
Keksitkö paremman?
En keksi, en millään. Pitänee ottaa neuvoa-antava. Mitenhän ne bikinit oikeun voimauttaa? Kasvattaa pakaroihin lisää lihasta ja sitä kautta voimaa?

Asiasta kukkaruukkuun. Kaveri istuu bussissa matkalla kohti Oulua ja minä tässä jo valmistaudun kosteaan illanviettoon. Pitänee kuitenkin laittaa housut jalkaan ennen kuin kaveri tulee, ei sitä kalsareissaan viitti olla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy