Kalsarikänniketju

• 5 308 519
  • 66 757

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
[QUOTE="nummenkallio, post: 8869476, member:
Nyt on kova! Oikeasti! Anni Lötjönen on jollain perverssillä tavalla kiehtova naishahmo.
[/QUOTE]
Itse en ennen viime kevään reissua Gdanskiin kavereiden kanssa tiennyt koko orkesterin olemassa olosta. Siellä jannut sitten luukutti Huoraa ja huolella. Siitä asti on kuunneltu aikas tiivisti itsekin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Gimme Shelter soi. Ai, vittu mikä biisi.

Se on muuten varsin hyvä kappale. Yksi parhaita todisteita siitä, että rock n´roll on vaarallista. Ei mitään rähinää tai täysillä tuuttaamista, vaan tumma, upea, jylhä soundi. Tulee sama fiilis kuin siitä, kun tummat pilvet kerääntyvät taivaalle. Todella uhkaavan kuuloista musiikkia.

Upea biisi. Ja tähän pakko sanoa, että Rollarit nähty toki. Mutta tämä on ko. bändin paras biisi.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Se on muuten varsin hyvä kappale. Yksi parhaita todisteita siitä, että rock n´roll on vaarallista. Ei mitään rähinää tai täysillä tuuttaamista, vaan tumma, upea, jylhä soundi. Tulee sama fiilis kuin siitä, kun tummat pilvet kerääntyvät taivaalle. Todella uhkaavan kuuloista musiikkia.

Upea biisi. Ja tähän pakko sanoa, että Rollarit nähty toki. Mutta tämä on ko. bändin paras biisi.

Kyllä vaan!

Jos tähän saa heittää covereita mukaan, niin: Rollareiden Chuck Berry cover: Sweet Little Sixteen - kyllä soi äänekkäästi täällä päin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun nyt Rolling Stonesia alettiin kuuntelemaan, niin otetaan vielä yksi klassikko, jonka olisi pitänyt päästä joka kokoelmalle:

Rolling Stones: Sway

Tämähän on sitä samaa, mitä on Jenkeissä kutsuttu myöhemmin southern rockiksi. Hauskaa on se, että ihan samaa kamaa on tehty briteissä jo sitä ennen. Tekihän Faceskin (Rod Stewartin bändi) sitä. Tällaista vähän laiskaa, rouheaa, juurevaa, melodista rockia. Huomionarvoista tuossa on kuitenkin etenkin se, miten helvetin hyvin Mick Taylor soittaa. Kaveri paini ihan eri sarjassa soittajana kuin kukaan muista Stonesin jäsenistä Brian Jonesin jälkeen.

Mick Taylor on muuten ihminen, joka minulla on ollut kunnia tavata. Mukana oli toki tiukka nuori managerivaimo, joka vahti, ettei vain Rollareista kysytä mitään, vaan kysellään mieluummin siitä, että on soitettu kolmetuntisia blueskeikkoja jossain mörönperseessä. Nää on niin näitä.

Mickiltä itseltään pystyin epävirallisesti tiristämään sen, että "on hienoa, että jaksavat edelleen".

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Charlie Watts, josko saisin istua illan baarissa kanssasi.

Minä olen istunut baarissa Mick Taylorin kanssa ja vielä Kouvolassa. Veikkaan, että tämä on aika kova. Tosin se managerivaimo oli aika perseestä. Mick itse olisi varmaan päässyt paremmin vauhtiin ilman sitä kotkaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Minä olen istunut baarissa Mick Taylorin kanssa ja vielä Kouvolassa. Veikkaan, että tämä on aika kova. Tosin se managerivaimo oli aika perseestä. Mick itse olisi varmaan päässyt paremmin vauhtiin ilman sitä kotkaa.
Nojoo. Tuo on jo hyvin. (pl.vaimo joka ilmeisesti häiritsi iltaa, ellei jopa pilannu sitä).

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nojoo. Tuo on jo hyvin. (pl.vaimo joka ilmeisesti häiritsi iltaa, ellei jopa pilannu sitä).

Tämä hollantilainen ämmä pilasi kaiken. Kun Mick sai kaljaa, niin alkoi juttua lähteä. Kai siinä oli takana se pelko, että esittäisin Mickin huonossa valossa, mutta sitä en olisi ikinä kuuna tehnyt. Jos äijä olisi saanut puhua, niin voi mitä olisi voinut kuullakaan. Olen tosi paljon kuullut tuollaista juttua luottamuksella, enkä ole sitä ikinä pettänyt. Eli kirjan paikka. Nummis voisi oikeasti tehdä kirjan noista rokkipiireissä pyörimisistään. Siellä on vaikka jotain Slashiakin.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tämä hollantilainen ämmä pilasi kaiken. Kun Mick sai kaljaa, niin alkoi juttua lähteä. Kai siinä oli takana se pelko, että esittäisin Mickin huonossa valossa, mutta sitä en olisi ikinä kuuna tehnyt. Jos äijä olisi saanut puhua, niin voi mitä olisi voinut kuullakaan. Olen tosi paljon kuullut tuollaista juttua luottamuksella, enkä ole sitä ikinä pettänyt. Eli kirjan paikka. Nummis voisi oikeasti tehdä kirjan noista rokkipiireissä pyörimisistään. Siellä on vaikka jotain Slashiakin.
Baari, paikka johon pitäis erotella sisäpiiriläiset ja ulkopuoliset kunnolla.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Baari, paikka johon pitäis erotella sisäpiiriläiset ja ulkopuoliset kunnolla.

Duuneihin perustuen, pitäisi erotella taiteilijat ja bisneshenkilöt kunnolla.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kohta joutuu siirtymään Latvian reissun tuliaisiin, kun tämä ennen reissua ostettu gini on kohta juotu.

Onhan tuo reissaaminen sinänsä kivaa, mutta kun melkein 24h tuli maattua sängyssä (oikeasti nukuin yönkin sohvalla) tuon jälkeen niin nyt ihan kiva ottaa vaan rauhallisesti omissa oloissaan.

Onks siellä viinaa? Tulen sinne.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
On mut älä tule tänään. Ehtii joku toinenkin päivä.

Äijillä karmee darra, muahahaahaaa... Vanhat miehet väsyneet dokaamisesta! Nauttikaa! Myrtsiin terassille menossa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vanha turkulainen sanonta: Hyvä Suikkila voittaa huonon Uittamon. Tietäjät tietää.

Selitä taannoin Turussa pitkään asuneelle, mitä noissa on eroa. Myönnän toki, että tietoni ovat 2000-luvun alkupuolelta.

Jommassa kummassa on nykyään snickersejä paljon?

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hain jääkaapista oluen, ja valitsin Spotifystä Ruoska orkesterin viihdyttämään iltaani.

Hain jääkaapista oluen, katson kaunista brittiläistä autoani, laitan päälle Fred Perryä ja sitten korkkaan oluen. Kuvittelen että olen Sumujen saarilla enkä Suomessa, jossa kuunnellaan Ruoskaa.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Selitä taannoin Turussa pitkään asuneelle, mitä noissa on eroa. Myönnän toki, että tietoni ovat 2000-luvun alkupuolelta.

Jommassa kummassa on nykyään snickersejä paljon?

Suikkilaa ollan tääl Turus useasti verrattu suukuormaan ts. suihinottoon. Uittamo on turkulaisen lähiön lisäks vertauskuva yhdynnälle, päästä uittamaan melaansa jossain toisen osapuolen reiässä yms.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hain jääkaapista oluen, katson kaunista brittiläistä autoani, laitan päälle Fred Perryä ja sitten korkkaan oluen. Kuvittelen että olen Sumujen saarilla enkä Suomessa, jossa kuunnellaan Ruoskaa.
Miun pihassa nököttää Suzuki SX4. Kuutisen vuotta tuo on jo palvellut moitteetta. Pitäisköhän vaihtaa latino musiikkiin, jotta voisi kuvitella olevani miulle rakkaassa Fugessa?

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tietyllä tavalla Ruoskan ,kuten joidenkin muiden orkesterien kuunteleminen spotifystä on melkoisen rasittavaa. Vaikka laittaa satunnais soiton, niin melko usein soittaa kahteen kertaan peräkkäin saman kappaleen.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miun pihassa nököttää Suzuki SX4. Kuutisen vuotta tuo on jo palvellut moitteetta. Pitäisköhän vaihtaa latino musiikkiin, jotta voisi kuvitella olevani miulle rakkaassa Fugessa?

Tuohon sanon vain, että jos olet onnellinen, niin älä tee asiasta ongelmaa äläkä mieti sitä enää yhtään kauempaa. Muiden mielipiteillä ei ole lopulta mitään arvoa. Stand tall. Jos Nummis jotain aukoo, niin sano sille haista vittu.

Onko siulla kenties jotain Ruoskan musiikkia vastaan? Ymmärrän toki tuotakin mielipidettä.

Ei ole vastaan, arvostan Ruoskan hyvin korkealle. Todella hyvä savolainen Rammstein-vaikutteinen yhtye.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy