Kalsarikänniketju

• 5 308 553
  • 66 757

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En keksi, en millään. Pitänee ottaa neuvoa-antava. Mitenhän ne bikinit oikeun voimauttaa? Kasvattaa pakaroihin lisää lihasta ja sitä kautta voimaa?

Asiasta kukkaruukkuun. Kaveri istuu bussissa matkalla kohti Oulua ja minä tässä jo valmistaudun kosteaan illanviettoon. Pitänee kuitenkin laittaa housut jalkaan ennen kuin kaveri tulee, ei sitä kalsareissaan viitti olla.

Mulla on kyllä se periaate että jos olen kotona kalsareillani ja joku tulee käymään, en se minä ole joka huolehtii pukeutumisestaan. Olen kotona just niinkuin huvittaa. Jotkut pidemmät kalsarit voin heittää jalkaan jos jonkun maan presidentti tulee kylään.

Nyt on taas sen verran kuuma että ei täällä tarvitse edes mitään vaatteita. Oon nyt kuitenkin kalsarit pitänyt jalassa ettei kissa raavi kikulista.

K

Kiekkokatsoja

En keksi, en millään. Pitänee ottaa neuvoa-antava. Mitenhän ne bikinit oikeun voimauttaa? Kasvattaa pakaroihin lisää lihasta ja sitä kautta voimaa?

Asiasta kukkaruukkuun. Kaveri istuu bussissa matkalla kohti Oulua ja minä tässä jo valmistaudun kosteaan illanviettoon. Pitänee kuitenkin laittaa housut jalkaan ennen kuin kaveri tulee, ei sitä kalsareissaan viitti olla.
En kyllä tiedä miten voimauttaa. Kai ne joskus kertoo sen. Vai voimautuuko siitä, kun aikuiset ihmiset haukkuvat pahoilla sanoilla, niiden käyttäjiä.. ja kayttäjä kiukkuuntuu + voimaantuu.
Sullahan olis ollut mahdollisuus testata voimaantumista, kun olit ilman housuja.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lomalla on aikaa pohtia.
Luin uutisen, jossa naisten pyllybikinit oli nimetty voimauttavaksi uima-asuksi. Outo nimitys. Pohdin miesten vastaavaa, enkä keksinyt muuta kuin "voimauttava kalsarikänni".
Keksitkö paremman?

Tämä oli ilmeisesti se "uutinen", että selluliittiä on lähes kaikilla naisilla, joten "rokatkaa" vain niitä pyllybikinejä.

Olen itse asiassa ihan vitun väsynyt näihin naisten voimautumisiin tai voimaantumisiin, kummalla nimellä niitä kutsutaankaan. Läträtään kuukautisverellä, pyöritään oman jalkovälin ympärillä, voimaannutaan selluliitista jne. Ja ketkä näitä juttuja kirjoittavat? No naispuoliset toimittajat. Usein viitataan ulkonäköpaineisiin, jotka ovat varmaan osittain todellisia, mutta kyllä tuolla kaupungilla näkee miehiä niin monen näköisten naisten kanssa, ettei tuota jatkuvaa sekopäistä uhriutumista jaksa.

Sanna Ukkola kirjoitti tästä aika osuvasti:

Glove

Jäsen
Mulla on kyllä se periaate että jos olen kotona kalsareillani ja joku tulee käymään, en se minä ole joka huolehtii pukeutumisestaan. Olen kotona just niinkuin huvittaa. Jotkut pidemmät kalsarit voin heittää jalkaan jos jonkun maan presidentti tulee kylään.

Nyt on taas sen verran kuuma että ei täällä tarvitse edes mitään vaatteita. Oon nyt kuitenkin kalsarit pitänyt jalassa ettei kissa raavi kikulista.
Naispuolinen kaveri kyseessä, joten aloitetaan housut jalassa. Katsotaan mitä ilta tuo tullessaan.

K

Kiekkokatsoja

No en minä väkisin viitsi toiselta housuja riisua. Nyt se meni tupakille.
No ei tietenkään väkisin. Onhan sekin hyvä, että on juttuseuraa.
Mut tää oli hauska. Hän tupakille, ja kävit meille päivittämässä tilannetta. Vain hyvä jatkoajan kirjoittaja tekee niin.

Glove

Jäsen
No ei tietenkään väkisin. Onhan sekin hyvä, että on juttuseuraa.
Mut tää oli hauska. Hän tupakille, ja kävit meille päivittämässä tilannetta. Vain hyvä jatkoajan kirjoittaja tekee niin.
Nyt se alko päikkäreille tuohon mun sohvalle. Minä laitoin saunan päälle ja juon Leijona salmiakki-suklaa shottia. Ilmaiseksi saatiin niin kai se on pakko tuhota.

K

Kiekkokatsoja

Nyt se alko päikkäreille tuohon mun sohvalle. Minä laitoin saunan päälle ja juon Leijona salmiakki-suklaa shottia. Ilmaiseksi saatiin niin kai se on pakko tuhota.
No nii, onnittelut. Sulla on siellä seuralainen, joka viihtyy sun seurassa.
Äläkää sitä alkomaholia ottako juurikaan. Mukavaa on vähemmälläkin määrällä olla.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
juon Leijona salmiakki-suklaa shottia. Ilmaiseksi saatiin niin kai se on pakko tuhota.
Kuulostaa aivan helkkarin pahalta juomalta.

Itse kävin töiden jälkeen muutan tunnin heittämässä perhoa Vuoksella, ilman mainittavampaa tulosta. Pari lasia punkkua tähän illan ratoksi olen nautiskellut sikarin seurana. Ehkä lasillinen vielä ja sitten tirsamaahan. Huomenna kuitenkin pitää töissä käydä jokunen tunti taas touhuamassa.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tänään sievästi, huomenna ei niin sievästi ja lauantaina voidaan kirjoittaa tänne:

K

Kiekkokatsoja

Naisten Voimauttavat uimahousut.. voimauttavat?
Tänään taitaa olla useiden miesten voimauttavat kalsarikännit, kun perjantaikin. Kai itsekin. Sen ymmärrän että nousuhumala voimauttaa.
No, liika humala lamauttaa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tänään sievästi, huomenna ei niin sievästi ja lauantaina voidaan kirjoittaa tänne:

Mites projekti etenee? Jokunen olut tullut itse maisteltua. Jotenkin turvonnut olo tullut, joten harkitsen siirtymistä punaviiniin. 69 eyesiä kuuntelen tässä terassilla, joten punkku saattaisi sopia tuohon mukavasti. Ehkä vaihdan HIM orkesterin raikaamaan jopa seuraavaksi.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mites projekti etenee? Jokunen olut tullut itse maisteltua. Jotenkin turvonnut olo tullut, joten harkitsen siirtymistä punaviiniin. 69 eyesiä kuuntelen tässä terassilla, joten punkku saattaisi sopia tuohon mukavasti. Ehkä vaihdan HIM orkesterin raikaamaan jopa seuraavaksi.
Projekti etenee hyvin. Nousutila on päällä ja musiikki raikaa läppärin kajareista. Ehkä Rolling Stonesia seuraavaksi?

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutama olunen tässä sitten juhannuksen tullut maisteltua. Ja hyvältähän tuo maistuu. Taidanpa ottaa muutaman lisää. Katsotaan mihin ilta vie.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ihmeen hiljaista vielä tässä ketjussa. Porukka lähtenyt viruslinkoilemaan baareihin, vai selvinpäin sitten iltaa viettelee?

Jokunen purkki tyhjentynyt sitten edellisen viestin. Vielä ei ole punkkuun vaihdettu. Huoraa kuuntelen tässä.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Purkkeja on tyhjentynyt illan mittaan, musiikin volyymi pysyny vielä järkevällä tasolla. Fiilis nousee pikkuhiljaa.

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmeen hiljaista vielä tässä ketjussa. Porukka lähtenyt viruslinkoilemaan baareihin, vai selvinpäin sitten iltaa viettelee?

Jokunen purkki tyhjentynyt sitten edellisen viestin. Vielä ei ole punkkuun vaihdettu. Huoraa kuuntelen tässä.
Vielä ei oo tullut baariin lähdettyä. Ehkä kohta. Viinipullon juuri avasin. Baariin tekisi kyllä mieli lähteä, mutta en tiiä onko se vielä järkevää.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Piti lähteä katsomaan Hautuumaan duokeikkaa Looseen, mutta ei jaksa, kun siellä istutetaan ihmiset pöytiin. Vahva epäilykseni on se, etteivät nämä koronarajoituskeikat toimi ainakaan sisätiloissa. Näkemättä paskaa. Ja olen Hautuumaan kyllä niin monta kertaa nähnyt, että jaksan odottaa rajoitusten purkamista. Tyydyn siis tissuttelemaan siideriä länsihelsinkiläisessä residenssissäni.

Huoraa kuuntelen tässä.

Nyt on kova! Oikeasti! Anni Lötjönen on jollain perverssillä tavalla kiehtova naishahmo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy