Kalsarikänniketju

  • 5 202 139
  • 66 626

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Asiasta kukkaruukkuun, meinaatteko mennä festareille kesällä?
Tuska on käynyt mielessä, vaikka viime vuoden jälkeen olin sitä mieltä ettei enää ikinä. Hmm... jännä juttu.
 

A Siente

Jäsen
Viimeeks kävin festareilla 2013 kun de la soul tuli kotikaupunkiin. Tulevan kesän tarjonta ei ole viel täysin selvillä. Tuskis menen, mutta menen jos on edes yksi kova artisti.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Näin niiden jäähyväiskiertueen vuonna 2008 tms. milloin olivatkaan Sauna Open Airissä. Oli ihan kova keikka.
Joskus ovat olleet kans Miljoona Rockissa. 2007 vai 2008...

Voi ristus kun Jägerit tuli juotua edellisellä juopottelukerralla. Smirnoffin jämät tuhosin äsken ja kaljaa ei jaksa kokoaikaa hörppiä. Ottakaamme siis minttuviinan kopiota. Ajosimulaatioita ei kannata pelata edelleenkään juovuksissa. Auto on äkkiseltään parin koivun välissä.

Niinjoo. Kari Tapiokin taisi joskus Cheekin musiikkivideolla valistaa "Muistakaa pojat / nuoret pysyä ojien välissä". Ja kun ed. veisu loppui niin kuuntelenpas Kari Tapiota seuraavaksi. HIENO MIES. Kieltämättä tässä vähän renttu jätkä herkistyykin vähän.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Räppiä kuuntelevat ihmiset ovat jotenkin vajaita.
No en nyt siitä tiedä, mutta jos eivät ymmärrä metalli/rockmusiikin hienoutta niin ovat kyllä kujalla. Pitäisköhän mennä sun kaa ryyppään jonnekin?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Samaa mieltä. Minä nyt kuuntelen mitä tuolta tuubistä tulee mixinä.. Tosin joku Asa nyt pesee geekit ja MG:t satanolla, vaikka en kommunisti olekaan.
Salaa kuitenkin olet kommunisti. Tai sit et. Ihan sama mulla on tarpeeksi alkoholia täksi illaksi
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tuleekos sieltä 2am mitään hyvää kendomatsia rapakon takaa? Vois vaikka kahtella kun tuo Viaplay näkyy vielä..

Edit. perjana Penssit- Bolts. Pakko katsoa tuota seksi kiekkoa!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksihän tässä Shittymarketin bulkki-Sakussa on vain 4,4 volttia? Ei varmaan mitään vitun väliä, mutta se tzpykologinen vaikutus. Tosin ihmettelen myös, että miten veto meinaa jo loppua, vaikka vasta viisi mennyt.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vajaita on ne jotka ei laajenna muusiikkimakuaan.
Epäilemättä asia on näin.

Alkaa pelottamaan, ettö olut loppuu kesken. Se olisi paha eikö? Noh jallua on vielä
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kaija Koo! Olisin pannut kymmenen vuotta sitten.. Noh okei ehkä jopa 5 vuotta sitten, nyt on vähän liian allikas minulle ja roikkuva emäntä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miksihän tässä Shittymarketin bulkki-Sakussa on vain 4,4 volttia? Ei varmaan mitään vitun väliä, mutta se tzpykologinen vaikutus. Tosin ihmettelen myös, että miten veto meinaa jo loppua, vaikka vasta viisi mennyt.
Amatööri? Tai no sitä tahtia ravaat keikoilla, että ihme on jos kerkeät selväksi välillä. Miten nää näppäimet tuntuu näin pieniltä yhtäkkiä?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vajaita on ne jotka ei laajenna muusiikkimakuaan.
Joskus 12-13 -vuotiaana innostuin Rollareista ja sillä tiellä ollaan. Mä oon sitä mieltä ettei suosikkibändi vaihdu. Se on vähän kuin suosikkijoukkuekin. Kyllä mä mitä tahansa humppaa voin kuunnella ja tykkäänkin esimerkiksi iskelmästä. Räppikin tarvittaessa menee tai kesäisin mä kiertelen kaikki ilmaiskeikat riippumatta tyylilajista. Siellä takanurkassa kalja kädessä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vajaita on ne jotka ei laajenna muusiikkimakuaan.
NIMENOMAAN SÄÄÄTTÄNÄÄÄ.

Vaihdoin Tapion Kartsasta Leeviin ja The Leavingsiin. Mie lähen Pohjois-Karjalaan!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
NIMENOMAAN SÄÄÄTTÄNÄÄÄ.

Vaihdoin Tapion Kartsasta Leeviin ja The Leavingsiin. Mie lähen Pohjois-Karjalaan!
Vittu siellä ole muuta kuin pontikkaa ja musiikkia. Eiku saanks mä tullaki mukaan? En oo juonu ponua aiemmin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vittu siellä ole muuta kuin pontikkaa ja musiikkia. Eiku saanks mä tullaki mukaan? En oo juonu ponua aiemmin.
Iliman muutta! Kyllä aina tilaa löytyy jos on hyvällä fiiliksellä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut kyllähän varmaan baari-illan jälkeen sen kanssa jatkoille vois lähtee ja tiedä sitten. Mitäs @pettter sanoo?
No mähän nyt panen kaikkea mikä liikkuu tai onko sillä niin väliä vaikka ei liikkuiskaan. Tai no panisin jos en ryyppäisi ja himorunkkailisi niin paljoa. Niin ja sitten lisäksi on sellainen pieni juttu että pitäis saada sitä naista.

Pari vuotta sitten näin Kaija Koon ratikassa.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Amatööri? Tai no sitä tahtia ravaat keikoilla, että ihme on jos kerkeät selväksi välillä.
Nooh, itse asiassa olen ahkera, mutta huono asiakas keikkapaikkojen näkökulmasta. Enpä edes muista, koska olisin jättänyt esim. Tavastialle muuta ylimääräistä tuloa pääsymaksun lisäksi kuin narikan.

Uhkaa tulla ensimmäinen keikaton viikonloppu pitkään aikaan. Tänään olisi voinut mennä kuuntelemaan Litku Klemettiä Kuudenteen linjaan, mutta ilmeisesti se pääesiintyjä, jota testin perusteella olisi voinut nyt kuunnellakin vaikkei kamalasti innostanut, oli liian suosittu, kun keikka oli jo viimeistään eilen loppuunmyyty. Mikä hemmetti se nyt edes oli.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nooh, itse asiassa olen ahkera, mutta huono asiakas keikkapaikkojen näkökulmasta. Enpä edes muista, koska olisin jättänyt esim. Tavastialle muuta ylimääräistä tuloa pääsymaksun lisäksi kuin narikan.

Uhkaa tulla ensimmäinen keikaton viikonloppu pitkään aikaan. Tänään olisi voinut mennä kuuntelemaan Litku Klemettiä Kuudenteen linjaan, mutta ilmeisesti se pääesiintyjä, jota testin perusteella olisi voinut nyt kuunnellakin vaikkei kamalasti innostanut, oli liian suosittu, kun keikka oli jo viimeistään eilen loppuunmyyty. Mikä hemmetti se nyt edes oli.
Oho, eli et juo keikoilla. Noh jääpähän muistikuvia. Mulla kun ei niitä ole esim. Pintandwefallin keikalta jostain Korjaamolta. Tai no muistan että olin kännissä. Eh mitä väliä.

DEATH - "Pull the Plug - Remastered" Official Track - YouTube

Siitä teille musiikkia perkeleet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös