Tarviiko välttämättä tullakkaan? Pääasia on se hyvä fiilinki.Kuka noita twelvejä enää edes ostaisi kun 12 kaljasta ei tuu miksikään.
Mitenköhän mulla on muistikuva et oon ennenkin kysynyt 5l kaljatynnyrien perään mut aikoinaan niitä oli supermarkettien hyllyilläkin myynnissä. Ei ne välttämättä mitään myyntivaltteja ollut mutta toisaalta - kun muistaa pitää kylmässä niin kyllähän siitä riittää juomista.Pullokalja on parempaa kuin tölkkikalja. Enää pitää hankkia hana ja siihen kylkeen tynnyreitä. Tai no okei pitää mennä ensteks asumaan jonnekin jossa on hissi.
Tarviiko välttämättä tullakkaan? Pääasia on se hyvä fiilinki.
No teineillehän ne on. Tai loiventavia.Kuka noita twelvejä enää edes ostaisi kun 12 kaljasta ei tuu miksikään.
Jaloviinaa vai bisseä tuoppiin?Jaa johan tässä on menny vähän jaloviinaa ja 6 bisseä. Nyt pistin kaksi lisää tuoppiin vähän naukattuina.
Bisseä ihan vaan. Pitää vaan ottaa pitkät huikat molemmista kun ei ole litran tuoppia.Jaloviinaa vai bisseä tuoppiin?
Joskus kippasin noita originalin tölkkejä kans pari / tuopillinen. Sai hyvän pöhnän päälle ja varmaan senkin takia kyllästyin originaaliin tai lonkeroon ylipäänsä.
Juon kaljaa ja jallua ja kuuntelen bläkkistä, dödistä ja podcasteja. Kippis!Moi. Oon Pekka (nimi muutettu). Mitäs muille kuuluu perjantai iltana? Röyh
Vittu olis pitäny varata itekin sauna.Saunaa ja nyt nallea tuopissa... Tuo karhu on kyllä ihanaa olutta kun on vähän vahvempaa ja maistuu kun on humala päällä paremmin kun muut litkut
Joo. Mulle tuppaa tulemaan heikko olo jos en juo vettä/vissyä saunassa olon kanssa kun asiaan kuuluu dokaamista.Joo sauna ja kännit on kyllä upea yhdistelmä. Jotenkin pehmeä olo saunan päälle ja siihen kun ottaa kaljaa niin avot!
No voi vittu, sinnekkö asti se pekonin tuoksu levisi. Hain tuossa aiemmin ehtoosta jonkun kuppaisen grandiosan kuralätyn ja kippasin jääkaapissa olleet pekoninjämät.Ihan niinkuin haisisi pekoni täällä kämpässä. Olen hämmennys.
Vituttaa sellainen pikkuseikka nyt et huomenna ois sauna todennäköisesti JYP-Sport-matsin aikoihin. Toisaalta jos ei oo niin pääsis kys. matsiin mutta ei sais kunnon löylyjä otettua. Ja sama taas toisinpäin. Ja se et lumet sulaneet. Mikään ei oo niin mukavaa kuin ottaa kunnon löylyt ja hypätä nahka punaisena hankeen. Viikko takaperin kun oli kerrankin lunta niin tuli 3-4x hypättyä löylyjen jälkeen hankeen. Nyt kun hyppäät niin löydät jonkun saatanan sepelikerroksen ja oot saunassa perse auki - kirjaimellisesti.Vittu olis pitäny varata itekin sauna.
Asiaa, sanois Kummeli!Joo sauna ja kännit on kyllä upea yhdistelmä. Jotenkin pehmeä olo saunan päälle ja siihen kun ottaa kaljaa niin avot!
Samaa vikaa vähän itelläkin. Kunnon löylyjen päälle maistuu kyllä pari hörppyä vettä. Vichy toki toimii vielä paremmin.Joo. Mulle tuppaa tulemaan heikko olo jos en juo vettä/vissyä saunassa olon kanssa kun asiaan kuuluu dokaamista.
Hipit ei valehtele vai miten se meni. 2006 nevöfoget.En tiedä mitä täällä tapahtuu eikä kiinnosta. Kuuntelen Shakiraa, mutta älkää kertoko kenellekkään.
Joo. Mulle tuppaa tulemaan heikko olo jos en juo vettä/vissyä saunassa olon kanssa kun asiaan kuuluu dokaamista.
Mä oon hengessä mukana ja otan hengitystä raikastavaa. Kippis ja kulaus.Kohta vois ottaa minttukaakaot kun on vielä tuota minttu leijonaa kaapissa vähäsen...