Kalsarikänniketju

• 5 344 674
  • 66 668

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Änäri livenä on sellasta kuraa, että kaikki voimat tarvitaan jaksamiseen. Mainoksien jälkeen mainoksia. Pelin aikana mainoksia. Mainosten aikana mainoksia.
Erätauoilla mainoksia. Ja mainoksilla mainoksia.

Kaikki hehkuttaa änäriä, mut en ymmärrä ihan miksi. Se et Laine väsää ehtoossa 2+0, ok, hyvä suomikiekkoilulle, mut mä en oo ikinä päässyt sisään siihen et mikä tekee siitä niin hienoa et valvot aamuviiteen ja meet töihin paskoilla yöunilla änärin takia? (samaahan vertauskuvaa toki voisi käyttää esim. perus shl-matsiin joka kestää n. klo 22 asti).

Pakko myöntää tähänväliin, mut oon todennut sen et jos en pääse JYPin otteluita katsomaan livenä, niin sensijaan etin jonkun SHL-joukkueen streamin. Änärissä kyllä löytyy joukkue jota sympata, mutta jotenkin tuo hejasverige-kansan symppaus tuntuu ikäänkuin "kotoisammalta".

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
@Captain Slow top2-ketjun äijiä koko kauden aina kun oli kondiksessa ja pelasi, alkukaudesta taisi jopa olla ykkössentteri. Niitä pelejä mitä itse nähnyt varsinkin nyt pleijareissa niin joukkueen parhaimmistoa eritoten kahden suunnan pelissä ja pärjää kyllä todella hyvin KHL:n fyysisessä väännössä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Erätauoilla mainoksia. Ja mainoksilla mainoksia.

Kaikki hehkuttaa änäriä, mut en ymmärrä ihan miksi. Se et Laine väsää ehtoossa 2+0, ok, hyvä suomikiekkoilulle, mut mä en oo ikinä päässyt sisään siihen et mikä tekee siitä niin hienoa et valvot aamuviiteen ja meet töihin paskoilla yöunilla änärin takia? (samaahan vertauskuvaa toki voisi käyttää esim. perus shl-matsiin joka kestää n. klo 22 asti).

Pakko myöntää tähänväliin, mut oon todennut sen et jos en pääse JYPin otteluita katsomaan livenä, niin sensijaan etin jonkun SHL-joukkueen streamin. Änärissä kyllä löytyy joukkue jota sympata, mutta jotenkin tuo hejasverige-kansan symppaus tuntuu ikäänkuin "kotoisammalta".
No paremmat pelaajat, kovemmat taklaukset ja välillä kunnon myllyt. Plus muutenkin kaikin tavoin parempi sarja kuin mikään muu maailmassa.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Pitäisikö olla huolestunut, Jokerit kauden kliimaksinsa ennen aikaisesti tekemällään, sai minut kiekolliseen tyhjiöön. Minua ei kiinnosta vitun mm-lätkä.
Minua ei kiinnosta Ducksien otteet. Itseasiassa minua huvittaisi seurata Bruce Boudreuan jengin nuijivan kaikki Pacifin jengit ja Teemu Selänteen asiantuntemuksen. Voi jumanskekka, kirjoittaa yhtä viestiä vittuuntuneena ja samalla huomaa kiekon kiinnostavan kuitenkin. Juovuksen syytä saatana.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oispa kaljaa... eiku onhan mulla! Huh pelästyin.

A Siente

Jäsen
Pikku G ei ollut niin huono kuin monet luulevat. Joo se oli nuori ja teinitytöt kilju. Mutta sillä oli sanomaa biiseissä, eikä ne biisitkään varsainesti huonoja ollut. Varsinkin jos vertaa nykyisiin vastaaviin.. Väitän että sillä oli enemmän asennetta kuin Cheekillä.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Langattomien kuulokkeiden akku on kestäny jo 7.5 tuntia. Ennen nää hiljeni muutaman tunnin jälkeen. Tässä on jotain hämärää.
Eikös Matrixissa ollu jotain juttua siitä, että ihminen on hyvä patteri tms.

Ei siinä mä alan oleen kännissä. Vittu vielä jos sais pillua...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aina voi runkata! Tosin kännissä ei saa orgasmia kuitenkaan.
Riippuu humalasta. tosin pahimmassa tapauksessa herää kulli ruvella ilman muistikuvia edellisillasta.

Siis minullahan ei ole tietoa tästä. Ne isot pojat kerto.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
@A Siente vittu nyt mulla soi päässä Die Antwoord. Ja rusakot juoksentelee pihalla, joka aiheuttaa mulle outoja fiiliksiä kun en ole varma mitä noi silmänurkassa tapahtuvat jutut on. Piiloudun kohta suihkuun veitsen kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy