Nyt kun miettii niin tuossa ois voinut kohtalokkaastikkin käydä. Ois ollut ylikypsää A Sienteä tarjolla.Muistan sen kerran kun melkein sammuin saunaan. Meitä oli iso n. 20 hengen porukka siinä. Olin parit löylyt siinä ja lopulta ne raahas mut väkisin ulos ja antoi vettä. Siinä oli kiva istua eikä tajunnu mitään, mutta vittu se vesi maistu hyvälle.
Onneksi suihkussä kydään vaan darrassa veitsen kanssa ja tapellaan peikkoja vastaan.Nyt kun miettii niin tuossa ois voinut kohtalokkaastikkin käydä. Ois ollut ylikypsää A Sienteä tarjolla.
Joskus jollain pakollisella ensiapukurssilla oli "varoittavia esimerkkejä" miten käy kun sammahtaa / polttaa ittensä saunan kiuasta vasten. Oli kys. henkilöllä ollut tuli perseen alla - kirjaimellisesti. Avanteen paikka oli tullut loppujenlopuksi jos en väärin muista.
Mitä opimme: No emme vittu mitään. Paitsi että älkää sammuko saunaan joka on päällä älkääkä suihkun lattiakaivon päälle.
Noh, tykkään tuotannosta Come Clarityyn saakka. Sen jälkeen en ole välittänyt juurikaan yhtyeestä muutamia biisejä lukuunottamatta. Eli kyllä ja en.Ja nyt Metallicaa.. @Ollakseni etkös sinä ole kanssa maailman parhaan bändin In Flamesin faneja (?)
Asiasta kukkaruukkuun, meinaatteko mennä festareille kesällä?
Tuska on käynyt mielessä, vaikka viime vuoden jälkeen olin sitä mieltä ettei enää ikinä. Hmm... jännä juttu.Asiasta kukkaruukkuun, meinaatteko mennä festareille kesällä?
Näin niiden jäähyväiskiertueen vuonna 2008 tms. milloin olivatkaan Sauna Open Airissä. Oli ihan kova keikka.Scorpions on kans hieno bändi.
Joskus ovat olleet kans Miljoona Rockissa. 2007 vai 2008...Näin niiden jäähyväiskiertueen vuonna 2008 tms. milloin olivatkaan Sauna Open Airissä. Oli ihan kova keikka.
No en nyt siitä tiedä, mutta jos eivät ymmärrä metalli/rockmusiikin hienoutta niin ovat kyllä kujalla. Pitäisköhän mennä sun kaa ryyppään jonnekin?Räppiä kuuntelevat ihmiset ovat jotenkin vajaita.
Räppiä kuuntelevat ihmiset ovat jotenkin vajaita.
Salaa kuitenkin olet kommunisti. Tai sit et. Ihan sama mulla on tarpeeksi alkoholia täksi illaksiSamaa mieltä. Minä nyt kuuntelen mitä tuolta tuubistä tulee mixinä.. Tosin joku Asa nyt pesee geekit ja MG:t satanolla, vaikka en kommunisti olekaan.
Epäilemättä asia on näin.Vajaita on ne jotka ei laajenna muusiikkimakuaan.