Kalsarikänniketju

  • 5 211 415
  • 66 655

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Saunaa ja nyt nallea tuopissa... Tuo karhu on kyllä ihanaa olutta kun on vähän vahvempaa ja maistuu kun on humala päällä paremmin kun muut litkut
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ihan niinkuin haisisi pekoni täällä kämpässä. Olen hämmennys.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Moi. Oon Pekka (nimi muutettu). Mitäs muille kuuluu perjantai iltana? Röyh
Juon kaljaa ja jallua ja kuuntelen bläkkistä, dödistä ja podcasteja. Kippis!

Saunaa ja nyt nallea tuopissa... Tuo karhu on kyllä ihanaa olutta kun on vähän vahvempaa ja maistuu kun on humala päällä paremmin kun muut litkut
Vittu olis pitäny varata itekin sauna.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo sauna ja kännit on kyllä upea yhdistelmä. Jotenkin pehmeä olo saunan päälle ja siihen kun ottaa kaljaa niin avot!
Joo. Mulle tuppaa tulemaan heikko olo jos en juo vettä/vissyä saunassa olon kanssa kun asiaan kuuluu dokaamista.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ihan niinkuin haisisi pekoni täällä kämpässä. Olen hämmennys.
No voi vittu, sinnekkö asti se pekonin tuoksu levisi. Hain tuossa aiemmin ehtoosta jonkun kuppaisen grandiosan kuralätyn ja kippasin jääkaapissa olleet pekoninjämät.

Ps. Komandor minttuviina... on halpaa mutta paskaa ainetta vrt. Koskenkorva minttuun. Tai sitten tuo.. mikä vittu se kolmas oli. Pramia ei Berner ei. Sellaanen jäävuorenkuva siinä putelissa oli ja nimi on ainakin itelle vaikea muistettava selvinkinpäin.

Vittu olis pitäny varata itekin sauna.
Vituttaa sellainen pikkuseikka nyt et huomenna ois sauna todennäköisesti JYP-Sport-matsin aikoihin. Toisaalta jos ei oo niin pääsis kys. matsiin mutta ei sais kunnon löylyjä otettua. Ja sama taas toisinpäin. Ja se et lumet sulaneet. Mikään ei oo niin mukavaa kuin ottaa kunnon löylyt ja hypätä nahka punaisena hankeen. Viikko takaperin kun oli kerrankin lunta niin tuli 3-4x hypättyä löylyjen jälkeen hankeen. Nyt kun hyppäät niin löydät jonkun saatanan sepelikerroksen ja oot saunassa perse auki - kirjaimellisesti.

Joo sauna ja kännit on kyllä upea yhdistelmä. Jotenkin pehmeä olo saunan päälle ja siihen kun ottaa kaljaa niin avot!
Asiaa, sanois Kummeli!

Joo. Mulle tuppaa tulemaan heikko olo jos en juo vettä/vissyä saunassa olon kanssa kun asiaan kuuluu dokaamista.
Samaa vikaa vähän itelläkin. Kunnon löylyjen päälle maistuu kyllä pari hörppyä vettä. Vichy toki toimii vielä paremmin.

En tiedä mitä täällä tapahtuu eikä kiinnosta. Kuuntelen Shakiraa, mutta älkää kertoko kenellekkään.
Hipit ei valehtele vai miten se meni. 2006 nevöfoget.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo. Mulle tuppaa tulemaan heikko olo jos en juo vettä/vissyä saunassa olon kanssa kun asiaan kuuluu dokaamista.

Jep itekään en pysty saunassa vetää kaljaa oikeestaan paljoo kun rupee pulssi nousemaan helposti, mutta sitten saunan päälle kaljaa AINA. Toki vesi maistuu itsellenikin välissä kun janottaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kohta vois ottaa minttukaakaot kun on vielä tuota minttu leijonaa kaapissa vähäsen...
Mä oon hengessä mukana ja otan hengitystä raikastavaa. Kippis ja kulaus.
 

A Siente

Jäsen
Muistan sen kerran kun melkein sammuin saunaan. Meitä oli iso n. 20 hengen porukka siinä. Olin parit löylyt siinä ja lopulta ne raahas mut väkisin ulos ja antoi vettä. Siinä oli kiva istua eikä tajunnu mitään, mutta vittu se vesi maistu hyvälle.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ei helvetti mulla on joku youtube sekoitus smart-tv:stä ja nyt tulee Juha Taapioo.. Tykkään susta niin että halkeen :D Äskön tosin tuli kunnon musaa In Flamesin muodossa. Kaikki menee kännissä..
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vihtu täällähän on Kapteeni K ja Kapteeni Hidas. Ei ihme et mietin miks kapteeni lainaa itseään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miksei kukaan spämmää tota biisiketjua. En mä viitti omiin viesteihini vastata. Tai no ehkä. En oo varma. Hitto alko nousemaan päähän.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Muistan sen kerran kun melkein sammuin saunaan. Meitä oli iso n. 20 hengen porukka siinä. Olin parit löylyt siinä ja lopulta ne raahas mut väkisin ulos ja antoi vettä. Siinä oli kiva istua eikä tajunnu mitään, mutta vittu se vesi maistu hyvälle.
Nyt kun miettii niin tuossa ois voinut kohtalokkaastikkin käydä. Ois ollut ylikypsää A Sienteä tarjolla.

Joskus jollain pakollisella ensiapukurssilla oli "varoittavia esimerkkejä" miten käy kun sammahtaa / polttaa ittensä saunan kiuasta vasten. Oli kys. henkilöllä ollut tuli perseen alla - kirjaimellisesti. Avanteen paikka oli tullut loppujenlopuksi jos en väärin muista.

Mitä opimme: No emme vittu mitään. Paitsi että älkää sammuko saunaan joka on päällä älkääkä suihkun lattiakaivon päälle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Nyt kun miettii niin tuossa ois voinut kohtalokkaastikkin käydä. Ois ollut ylikypsää A Sienteä tarjolla.

Joskus jollain pakollisella ensiapukurssilla oli "varoittavia esimerkkejä" miten käy kun sammahtaa / polttaa ittensä saunan kiuasta vasten. Oli kys. henkilöllä ollut tuli perseen alla - kirjaimellisesti. Avanteen paikka oli tullut loppujenlopuksi jos en väärin muista.

Mitä opimme: No emme vittu mitään. Paitsi että älkää sammuko saunaan joka on päällä älkääkä suihkun lattiakaivon päälle.
Onneksi suihkussä kydään vaan darrassa veitsen kanssa ja tapellaan peikkoja vastaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ja nyt Metallicaa.. @Ollakseni etkös sinä ole kanssa maailman parhaan bändin In Flamesin faneja (?)
Noh, tykkään tuotannosta Come Clarityyn saakka. Sen jälkeen en ole välittänyt juurikaan yhtyeestä muutamia biisejä lukuunottamatta. Eli kyllä ja en.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Asiasta kukkaruukkuun, meinaatteko mennä festareille kesällä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös