Kalsarikänniketju

  • 5 205 849
  • 66 633

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Saunaolutta, viskiä ja Depeche Modea. On muutes aika mainio tuo heidän tulevan levynsä ensimmäinen sinkkujulkaisu. Kesää ja Berliinin keikkaa odotellessa.
 

A Siente

Jäsen
Ei vittu äsken oli fiilis, että olis tehnyt mieli ottaa kaapista rynkky ja ampua kaikki. Nyt vähän kahvia ja leipää sekä lisää olutta. Musiikit soimaan ja elämä jatkuu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Blade 2 on hyvä leffa muuten. Kuten on myös se ensimmäinen Blade. Noh Netflixistä löytyy molemmat. Jääkaapissa on olutta niin voi pitää oman leffaillan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aina välillä on menoa ja välillä ei. Sitten menee rahat ja terveys kun on menoa. Paitti koulujutut. Niihin ei mee rahaa.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hikka humalassa on kyllä persiistä. Siitä on hankala päästä eroon. Vaikka jois vettä tai pidättäis henkeä. Onneksi ainakin mulla sen aiheuttaa vaan se, jos juon liikaa olutta.

Ex-avovaimo soitti kaksi tuntia sitten. On kaverinsa kanssa viihteellä tässä lähistöllä. Tulevat kuulemma kolmen aikaan käymään. Jos siis oon hereillä. Kyllähän se mulle käy, kun me ollaan ihan väleissä ja kuulumisia sillointällöin vaihdetaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Body Count on muuten aika helmi yhtye. Crossover thrashiä ja välillä räpätään. Ice-T on hieno mies.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kahen tunnin hikka. Ei vittu
Paskamaista. Menee olut hukkaan kun pitää kesken juomisen hikotella.

Hitto kun piti mennä hakemaan savukkeita kaupasta. En tykkää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
12 vuotta polttanut. Välisä on ollut taukoja, mut en mä oo tästä irti päässyt.
Syöpärullat on kivoja. Onneksi pääsee nauttimaan kantasoluista tehdyistä uusista keuhkoista. Pitää hankkia lisää viinaa?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Toi kännihikka lähtee mulla vaan kun keskittyy tekemään jotain missä unohtaa sen. Onneksi tulee harvemmin noita kohtauksia, vaikka joisin kaljaa ja kuinka. Niin kuin kohta juon.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pitäisköhän perustaa tämän ketjun jonkilainen alaketju pikku tissuttululle pikkuhousuissa. En ota mitään massiivista känniä, ihan pient vaan ja menen nukkumaan, ihan itekseni.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Pitäisköhän perustaa tämän ketjun jonkilainen alaketju pikku tissuttululle pikkuhousuissa. En ota mitään massiivista känniä, ihan pient vaan ja menen nukkumaan, ihan itekseni.

Ei nyt ryhdytä konservatiiveiksi. Mitään juomisen ala- tai ylärajaa ei tunneta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös