Paha virhe se oluen avaaminen.Aluksi lauantai oli ihanan tervehenkinen. Aamulla aikaisin ylös, terveellinen aamupala, sitten salille. Sen jälkeen kävelylenkkiä, siivoamista ja kaupassa käymistä. Mutta sitten avasin oluen.
Paha virhe se oluen avaaminen.
Kippis sille.Nyt ei harmita yhtään. Huomenna voi harmittaa. Onneksi on jo kokemusperäistä tietoa siitä, miten näistä selvitään.
Kippis sille.
13. Hymiö hyvä homma. Mä päätin ottaa lidlistä vaihteeksi tälläsen 0,75 litran siiderin. Kiva hinta laatu suhde. Tossa oli yhdyssana jossain kohtaa.Otan sille kippiksen numero 13. Ja hymiö tähän päälle.
13. Hymiö hyvä homma. Mä päätin ottaa lidlistä vaihteeksi tälläsen 0,75 litran siiderin. Kiva hinta laatu suhde. Tossa oli yhdyssana jossain kohtaa.
Ecussoni on Alkon tuote. Tää on joku Duc De Coeur. Ranskan maalta molemmat toki.Ecusson? Oliko sen niminen? Sellaista olen juonut.
Ecussoni on Alkon tuote. Tää on joku Duc De Coeur. Ranskan maalta molemmat toki.
Mä lunttasin sen nimen äsken pullon kyljestä. Hitto Wii-U tuli himaan kotoa. Mitä ny hdmi piuha puuttuu siitä välistä. Noh pikkuvikoja. Onneks voi jotain pelejä pelata sen ohjaimen näytöllä.No niinhän se oli. Oon mä totakin juonut. Ei pysy nimet mielessä, kun pullot vilistää silmien edessä.
Mä lunttasin sen nimen äsken pullon kyljestä. Hitto Wii-U tuli himaan kotoa. Mitä ny hdmi piuha puuttuu siitä välistä. Noh pikkuvikoja. Onneks voi jotain pelejä pelata sen ohjaimen näytöllä.
Mä oon Itä-Helsingissä. Täällä näkee aika hauskaa kulkijaa.Tsemiä piuhojen kanssa. Mä lähden tien toiselle puolelle paikalliseen. Se on siitä hyvä, ettei tartte talvellakaan ottaa takkia mukaan. Kovimmat sissit menisi shortsesissa jos oltaisiin Itä-Helsingissä.
Mä oon Itä-Helsingissä. Täällä näkee aika hauskaa kulkijaa.
Tuu Kontulaan. Tääl o kivaa. Pasilassa käyn koulussa vaan välillä.Mä oon ollu duunissa Sörnäisissä ja muussa itäisessä kantakaupungissa, ja täytyy sanoa, etten ole ikinä nähnyt metroasemilla sen värikkäämpää porukkaa. Kaipaan jopa sitä. Koskaan ei ollu mitään ongelmia. Nyt on duuni Pasilassa ja koti Haagassa. Vitun tylsää.
Tuu Kontulaan. Tääl o kivaa. Pasilassa käyn koulussa vaan välillä.
Ei jaksa. Pitkä matka ja täällä on kaljaa. Jopa lämmintäkin.Ex-tyttöystävä asui Kivikossa, ja pääsimme myös Kontulan vaikutuspiiriin. Onhan siellä se hyvä kebabpaikka, jossa ei käy mikään nykyaikainen maksuväline. Tule itte ryyppäämään Pohjois-Haagaan! :)
Ei jaksa. Pitkä matka ja täällä on kaljaa. Jopa lämmintäkin.
Käy mulle. Viinaa en olekaan hetkeen juonut. Tai no taisin tossa omppuviinaa juoda. Hyvää oli.Tarjous on toki voimassa myöhemminkin. Kunhan juodaan viinaa ja kuunnellaan Dave Lindholmia.