Kalsarikänniketju

  • 5 220 287
  • 66 665

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo hieman oli kylmä pussikaljotella, mutta en valita. Pukeutumisesta se on kiinni. Yks paikallinen spuge oli kanssa huudeilla. Nyt himassa lisää.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
34 päivää tipatonta takana, ja tarkoitus oli olla pari viikkoa viellä, mut äsken sihahti pitkästä aikaa. Hemmetin tympeä viikko muutenkin takana, ja tänään viellä oikein kunnon jeesustelu hautajaiset päälle, niin pakkohan se on etsiä lohtua sieltä pullon pohjalta. Kassellaan nyt tuo SaiPan peli pois alta, niin saa lissää syytä ottaa olutta, ja sitten Gunnareita tuubista ja jatkoaikaa.
 

Oranssi 73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia, HCK ja Kerho
Tää ketju ei ikinä petä. Sai mutki taas oluen parii
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mukana! Ja voitto Kuopiosta. Nyt saunaan.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Laivalta tuotu tavara on liioittelua normaalin keskioluen jälkeen mutta menköön. Edellisestä laivailusta kuitenkin yli 12 vuotta. Tuontimäärä kyllä romahti noista ajoista. Ei ole niin köyhä eikä vahva, että pitäisi junassa tuoda määräänsä enempää. (Tarkoitus ei ollutkaan kuitata reissun hintaa tuomisilla.)
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä varmaan tv-ohjelman kamaa( onko syytä olla huolissaan), mutta viikolla ja vielä perjantaiaamunakin vahvasti sitä mieltä, ettei tänään oteta. Ni otetaan prkl kuitenkin, eli töistä Lidliin ja Nobelaneria tai Perlenpacheria mukaan( ku ne on ,) oonko holisti?
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Millasta se on teillä pitkillä ja handsomeilla jotka saatte tytöt hmyilemään ja "näppeihinne" ihan vaan vilkaisulla...?? On se varmaan hieman narsitinenkin tunne olla sellainen naistenmies joka pyörittää samalla montaa eukkoa ja aina baarista lähtiessä on joku missi kainalossa hä.. Ite saanut aina tehdä työtä sen eteen että saa sen naisen nauramaan vaikka ei rumaksi ole koskaan haukutukkaan ( lyhyeksi vaan) ja itse asiassa nuorempana tytöt aina kehuivat ruskeita nappislimiäni kun pillua vonkasin. Mutta kuintekin on se varmaan kiva käydä jotain MaisaTorppia painamassa baarireissun jälkeen. Röyh
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millasta se on teillä pitkillä ja handsomeilla jotka saatte tytöt hmyilemään ja "näppeihinne" ihan vaan vilkaisulla...?? On se varmaan hieman narsitinenkin tunne olla sellainen naistenmies joka pyörittää samalla montaa eukkoa ja aina baarista lähtiessä on joku missi kainalossa hä.. Ite saanut aina tehdä työtä sen eteen että saa sen naisen nauramaan vaikka ei rumaksi ole koskaan haukutukkaan ( lyhyeksi vaan) ja itse asiassa nuorempana tytöt aina kehuivat ruskeita nappislimiäni kun pillua vonkasin. Mutta kuintekin on se varmaan kiva käydä jotain MaisaTorppia painamassa baarireissun jälkeen. Röyh
Just noin. Joskus parikymppisenä olis pitänyt panna enemmän kun tytöt tai edes jotkut oli innoissaan, mutta helvetti nykyään kaikki katsoo kuin mitäkin mörköä. Syksyllä kapakasta lähti viiskymppistä akkaa matkaan ja mä ajattelin että ei hemmetti. Kyllä kait meitsi nyt nuorempaa saa. Yhdelle kaksvitoselle Venäjältä tänne muuttaneelle uuh seksikkäälle, mutta yksinäiselle uulalaa pistin viestiä ja blaa blaa, mutta se oli antanut mun yhteystiedot jollekin viiskymppiselle vastaavalle akalle siis mikä tää juttu on ei saatana mä hyppään kaivoon. Mä oon 35.

Tai ainakin isommat tuopit.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Häh onko täälä muka äijiä jotks on panemassa vaimoo lauantaina eikä dokaamassa... Kaverin kans kupitellaan kämpillä, ja kohta vois vaikka tohon Mallashoviin siirtyä jos sieltä tulis vaikka jotain matsia nyt illalla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kai sitä lauantain kunniaksi voi muutaman oluen tässä yksikseen ottaa. Polvea vihloo perkeles. Onneks on sänky johon vaihdoin jopa lakanat. Sain kämppään pöydänkin ja tuoleja. Ai että kun on rikas olo.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aluksi lauantai oli ihanan tervehenkinen. Aamulla aikaisin ylös, terveellinen aamupala, sitten salille. Sen jälkeen kävelylenkkiä, siivoamista ja kaupassa käymistä. Mutta sitten avasin oluen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aluksi lauantai oli ihanan tervehenkinen. Aamulla aikaisin ylös, terveellinen aamupala, sitten salille. Sen jälkeen kävelylenkkiä, siivoamista ja kaupassa käymistä. Mutta sitten avasin oluen.
Paha virhe se oluen avaaminen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Otan sille kippiksen numero 13. Ja hymiö tähän päälle.
13. Hymiö hyvä homma. Mä päätin ottaa lidlistä vaihteeksi tälläsen 0,75 litran siiderin. Kiva hinta laatu suhde. Tossa oli yhdyssana jossain kohtaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
13. Hymiö hyvä homma. Mä päätin ottaa lidlistä vaihteeksi tälläsen 0,75 litran siiderin. Kiva hinta laatu suhde. Tossa oli yhdyssana jossain kohtaa.

Ecusson? Oliko sen niminen? Sellaista olen juonut.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös