Earth - Earth 2: Special Low Frequency version [HD] full - YouTubeCan you here me Major Tom?
Ei kuule Tom sillä hän kuuntelee dronea.
Earth - Earth 2: Special Low Frequency version [HD] full - YouTubeCan you here me Major Tom?
Paskamaista. Menee olut hukkaan kun pitää kesken juomisen hikotella.Kahen tunnin hikka. Ei vittu
Hitto kun piti mennä hakemaan savukkeita kaupasta. En tykkää.
Joo olin liian laiska hakemaan aiemmin päivällä lisää niitä.Millähän tästä paskasta pääsis eroon? Ei kai mitenkään.
Joo olin liian laiska hakemaan aiemmin päivällä lisää niitä.
Syöpärullat on kivoja. Onneksi pääsee nauttimaan kantasoluista tehdyistä uusista keuhkoista. Pitää hankkia lisää viinaa?12 vuotta polttanut. Välisä on ollut taukoja, mut en mä oo tästä irti päässyt.
Earth - Earth 2: Special Low Frequency version [HD] full - YouTube
Ei kuule Tom sillä hän kuuntelee dronea.
Pitäisköhän perustaa tämän ketjun jonkilainen alaketju pikku tissuttululle pikkuhousuissa. En ota mitään massiivista känniä, ihan pient vaan ja menen nukkumaan, ihan itekseni.
Mä rakastan maailmankaikkeutta. Mä rakastan fitnesstyttöjen pyllyjä ja reisiä. Tuolla kuntosalin ovella pussikaljottelin ja tuijottelin niitä. Sukupuolivietti on maailman luonnollisin asia. Miettikää kukkia ja mehiläisiä. Kalatkin kutee vedessä. Samaan aikaan perhonen lentää taivaalla.
En ostanut yhtään kaljaa. Olen ylpeä. Korkkasin vodkan, aika kova yhdistelmä, fun light mehu ja kraanavesi lantrinkina. Kai tää päähän käy.
Onko se muuten 40v kun toteaa että ei tätä enää jaksa kuten joskus?Kyllä käy, kyllä käy, kyllä päähän käy. Funlightlantrinki ei oo pojille vaan miehille.