Kalsarikänniketju

  • 5 212 486
  • 66 655

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HIFK - Kärpät, sauna päällä ja kohta on kinkku uunissa. Ajattelin, että tänään voisi olla aatto. Voisi mennä paskemminkin.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
No juu. Katselin teemalta Leonard Cohen: Bird on a wire musiikkidokumentin ja join muutaman oluen. Hieno mies tuo Leonard. Huomenna on lätkäjoukkueen saunailta niin hyvä aloittaa ajoissa.
Onko täällä muita hereillä?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No juu. Katselin teemalta Leonard Cohen: Bird on a wire musiikkidokumentin ja join muutaman oluen. Hieno mies tuo Leonard. Huomenna on lätkäjoukkueen saunailta niin hyvä aloittaa ajoissa.
Onko täällä muita hereillä?
Hereillä. Cohen oli hieno taiteilija. Jotenkin tuntuu, että mana on kutsunut yllättävän monia" vanhan koulun taivaanrannan maalareita" tänä vuonna. Tom Waits still breathing, onneksi.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Hereillä. Cohen oli hieno taiteilija. Jotenkin tuntuu, että mana on kutsunut yllättävän monia" vanhan koulun taivaanrannan maalareita" tänä vuonna. Tom Waits still breathing, onneksi.
Totta puhut hyväksikäytettävä ystäväiseni.
Katseltiin tällä viikolla rouvan kanssa Harry Potter - elokuvat. Aika moni juttu ärsytti kirjanörttinä, mutta kyllähän Alan Rickman veti hienon roolin Snapena. Kevyehköt mullat hänellekin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Parin tunnin lenkki takana ja nyt olut auki. Tässähän voisi tissutella koko loppupäivän. Varmasti huikea lätkämatsi Kärpät-Ilveskin menisi varmasti mukavammin olut kädessä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Parin tunnin lenkki takana ja nyt olut auki. Tässähän voisi tissutella koko loppupäivän. Varmasti huikea lätkämatsi Kärpät-Ilveskin menisi varmasti mukavammin olut kädessä.

Sitä on oikein kateellinen, kun tämmöstä lukee. Naati naati!

Jouduin itse lähtemään tänne landelle vähän yllättäen. Näkyisköhän tuolla paikallisessa oluttuvassa Kärppien matsi. Parempi kyllä jos ei näy. mutta meen sinne nyt kuitenkin kylänmiesten kanssa istumaan.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Patrik Laine oli 4v ku mä aloin käymään säännöllisesti ulkojäillä
Patrik Laine oli 13v sillon ku mä olin ekan työpäivän nykysessä työpaikassa
Patrik Laine oli 14v ku mä menin ekaa kertaa avoliittoon
Patrik Laine on nyt 18v ja mä käyn säännöllisesti kattomassa teksti-tv:n sivulla 235 että miten poika on pärjänny :D
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toi Aleksander Barkovin ja Jaromir Jagrin yhteistyö on jotain sellasta mitä ei tulla vähyään aikaan näkemään :)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Imatralla jollakin mennyt kuppi nurin ja päätti ampua kolme ihmistä baarin eteen. Kaikennäköistä touhua, onneksi on edelleen kaljaa.
Well that ruined my evening. Onneksi on kaljaa tosiaan. Ja sipsejä.
 

A Siente

Jäsen
Siinä olis ollut tilaisuus tappaa useampikin muukin. Monesti itekki miettiny miten pahaa jälkeä ase saisi aikaa täydessä baarissa. Mutta eiköhän tässä ollut taustalla jotain muutakin, ei anneta sen pilata meidän iltaa. Tapahtui kuitenkin sen verran kaukana.

Avasin oluen.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mun susikoirat kuorsaa. Monesti olen kuitenkin miettinyt pääsisikö tänne asti kukaan jhad? Epäilen. Ei ainakan takapihan kautta. Ehkä etupihan kautta. Ihminen on nössömpi kuin koira.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mad Max Fury Road pyörimään ja kaljaa. Kelpaa mulle.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Vittu joo, Liverpool hävisi ja aloit ottaa murheeseen, huommena ei ole töitä, on vapaata, viinaa löytyy joka kaapista, paitsi jääkaapista, menen kaappiin , ja tulen ulos, päissään.
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Joo kyl täälläki ihan tommoset pikkaset otetaan itsenäisyyspäivän ja nihkeän oman joukkuen voiton puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös