Kalsarikänniketju

  • 5 220 095
  • 66 665

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo 12 vaan kun huomenna on duunia. Joskus kesällä olin kolme päivää kokonaan ilman kaljaa. No lääkäriin piti mennä kun ei saanut nukuttua.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Joo 12 vaan kun huomenna on duunia. Joskus kesällä olin kolme päivää kokonaan ilman kaljaa. No lääkäriin piti mennä kun ei saanut nukuttua.

Hih!

Joo kyllä täälläkin kaljaa otetaan. Pekkaspäivillä valmistaudutaan talvilomaan. Aina vähän eellä, eiks jeh? Maistuu!
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jep huomenna pitäis lähtöö vähän tonne landelle mökille järvenrantaan tietty, isosiskon kolmekymppiset siellä kun ovat varanneet sellaisen kolme kerroksisen mökin tuttaviltaan tai oikeastaan lomahuvilahan se on pikemminkin. Noh kävinpä tossa vieressä lidlissä hakemassa kassillisen kaljaa ja tänään(kin) pitää muutama ottaa tässä kämpillä.. Ja In Flamesia ämyreistä samalla kun kohelo matsi pyörii striimillä. Sanoisin että on seitinohuet kälsärikännit.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Repullisen hain reffien jälkeen. Tunti käppäiltiin joulumarkkinoilla vai mitä lie kojuja ne oli. Uuh romantiikkaa. Petri näyttää herkän puolen. Taas oli vanhempi nainen. Lapselle etsi uutta iskää. Eiks meitsi ole ihan hyvä? Kunhan ei vaan kerro koko totuutta. I'm a roooooolling stone. Joo huomenna vapaapäivä tai no matsipäivä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä rakastan mun mielikuvitustyttöystävää. Mä rakastan elämää. Mä rakastan maailmankaikkeutta. Akat antakaa persettä. No nyt ei seiso. Mitä sitten häh. Otetaan sille. No joo, mut miettikää hei. Peppureikä on taideteos.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Terveiset Tallinnasta @pettter ! Mitäs ihmettä ukkeli ei ole täällä ? Eilen Sanni heitti keikan laivalla. Tässä palstan poikamiehille tipsi, menkää sen keikalle. Muijat ihan täpinöissään ja varmasti voi herua.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis hetkinen. Vasta oli täällä puhetta ja äsken heräsin suihkun lattialta. No mutta tulin pois ja juon kaljaa. Joo maanantaina Tallinnaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juon olutta.
Sama. Pitkästä aikaa.

Ostin Taffelin Pizza Snacksejä. Hyi vittu mitä paskaa. Alitajunta sanoi kaupassa että ÄLÄ OSTA NIITÄ KUN NIITÄ ON SELVÄSTI ENEMMÄN TUOSSA HYLLYSSÄ KUIN MUITA ja silti piti vaan ottaa. Kuivattua tomaattimurskaa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nyt anteeksi juon olutta.

Kaikki <lisää oma ammattiryhmäsi> on juoppoja mutta kaikki juopot eivät ole <lisää tähänkin oma ammattiryhmäsi>.

Ja näin. Sauna on ihana mesta. TOP100 suomalaista konemusiikkiveisua soi taustalla ja selaan ebayta yms paskoja. Kun nyt vaan ei tulis osteltua mittään...
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saara Aalto, Adam "saulikoskinen" Lambert, Bohemian Rhapsody. Sekä tietysti jääkaappikylmä Karhun kolmonen.

Voisin melkein väittää, että jos Saara olisi edelleen kakslahkeisiin päin, ei Lambertin poika olisi ollut samalla stagella tänään. On siinäkin pridea kerrakseen.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Saara Aalto, Adam "saulikoskinen" Lambert, Bohemian Rhapsody. Sekä tietysti jääkaappikylmä Karhun kolmonen.

Voisin melkein väittää, että jos Saara olisi edelleen kakslahkeisiin päin, ei Lambertin poika olisi ollut samalla stagella tänään. On siinäkin pridea kerrakseen.

Koskas tuo ratkeaa? Saaraa meinaan.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Landelta ja mökiltä kotiuduttu suht hyvässä hapessa, ja tässä jatkoin kämpillä kaljoittelua kun neljä isoa bisseä tarttui matkaan mukaan mitä jäi iteltä kaappiin.. Mennään niillä alkuun, aamullakaan mihinkään kiire herätä. Vähän musaa samalla, onkos muita sunnuntai "juoppoja"? Illalla vois kyl änäriä tsiikailla kun perus prime time vkoloppu kierros, tai no puolen yön aikaanhan pelejä alkaa ja vissiin vähän ennen.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Helvetti kun ei nouse päähän enää millää ku niin monta päivää tissutellu. Onneks pääsee tiistaina töihin, ei nää lomat oo yhtään meikän juttu.
 

Lomppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juon olutta ja katselen Motörheadin keikkaa youtubesta. Viiniin en koske. Kinkku on uunissa.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jep. Mukana tänään. Huomenissa siskon ja sen miehen luo mihin tulee muutakin perhettä. Viiniä tietty sillonkin ja jos illalla raahautuu kämpille niin sit lisää kalsarimeininkiä. Aika perseestä muuten nää joulunpyhät mun mielestä, ja vielä vituttaa kun noi lähimmäiset ostaa lahjoja aikuisille niin pitäisi itsekin vissiin ostaa takaisin jotain mut paskat sanon minä kaupalliselle joululle ja en ostanut mitään. Toki kummipoika on eri asia, ja lahja hänelle aina on.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vodkaa ja bissee, mutta on tullut syötyä niin paljon, ettei mene päähän. Menisi naisväki nukkumaan, niin saisi katsoa ja kuunnella mitä haluaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaljaa juon, pelaan wotia ja valvon ehkä aika myöhään. Olin katselevinaan Rita Hayworth - avain pakoon tuossa illalla, mutta torkahdin puoleksi tunniksi kesken loppuhuipennuksen. Nyt jaksaa taas valvoa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt jaksaa taas valvoa.

Niin. Tuossa tuli yöpäikkärit vedettyä. Periaattessa kannattaisi koittaa nukkua aamuun asti, mutta nautitaan nyt hieman olutta ja pohditaan tilannetta.

Näissä vain joskus käy niin, että se aurinko nousee ihan yht'äkkiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös