Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 480
  • 66 757

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Imatralla jollakin mennyt kuppi nurin ja päätti ampua kolme ihmistä baarin eteen. Kaikennäköistä touhua, onneksi on edelleen kaljaa.
Well that ruined my evening. Onneksi on kaljaa tosiaan. Ja sipsejä.

A Siente

Jäsen
Siinä olis ollut tilaisuus tappaa useampikin muukin. Monesti itekki miettiny miten pahaa jälkeä ase saisi aikaa täydessä baarissa. Mutta eiköhän tässä ollut taustalla jotain muutakin, ei anneta sen pilata meidän iltaa. Tapahtui kuitenkin sen verran kaukana.

Avasin oluen.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mun susikoirat kuorsaa. Monesti olen kuitenkin miettinyt pääsisikö tänne asti kukaan jhad? Epäilen. Ei ainakan takapihan kautta. Ehkä etupihan kautta. Ihminen on nössömpi kuin koira.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mad Max Fury Road pyörimään ja kaljaa. Kelpaa mulle.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Vittu joo, Liverpool hävisi ja aloit ottaa murheeseen, huommena ei ole töitä, on vapaata, viinaa löytyy joka kaapista, paitsi jääkaapista, menen kaappiin , ja tulen ulos, päissään.

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Joo kyl täälläki ihan tommoset pikkaset otetaan itsenäisyyspäivän ja nihkeän oman joukkuen voiton puolesta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo 12 vaan kun huomenna on duunia. Joskus kesällä olin kolme päivää kokonaan ilman kaljaa. No lääkäriin piti mennä kun ei saanut nukuttua.

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Joo 12 vaan kun huomenna on duunia. Joskus kesällä olin kolme päivää kokonaan ilman kaljaa. No lääkäriin piti mennä kun ei saanut nukuttua.

Hih!

Joo kyllä täälläkin kaljaa otetaan. Pekkaspäivillä valmistaudutaan talvilomaan. Aina vähän eellä, eiks jeh? Maistuu!

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jep huomenna pitäis lähtöö vähän tonne landelle mökille järvenrantaan tietty, isosiskon kolmekymppiset siellä kun ovat varanneet sellaisen kolme kerroksisen mökin tuttaviltaan tai oikeastaan lomahuvilahan se on pikemminkin. Noh kävinpä tossa vieressä lidlissä hakemassa kassillisen kaljaa ja tänään(kin) pitää muutama ottaa tässä kämpillä.. Ja In Flamesia ämyreistä samalla kun kohelo matsi pyörii striimillä. Sanoisin että on seitinohuet kälsärikännit.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Repullisen hain reffien jälkeen. Tunti käppäiltiin joulumarkkinoilla vai mitä lie kojuja ne oli. Uuh romantiikkaa. Petri näyttää herkän puolen. Taas oli vanhempi nainen. Lapselle etsi uutta iskää. Eiks meitsi ole ihan hyvä? Kunhan ei vaan kerro koko totuutta. I'm a roooooolling stone. Joo huomenna vapaapäivä tai no matsipäivä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä rakastan mun mielikuvitustyttöystävää. Mä rakastan elämää. Mä rakastan maailmankaikkeutta. Akat antakaa persettä. No nyt ei seiso. Mitä sitten häh. Otetaan sille. No joo, mut miettikää hei. Peppureikä on taideteos.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Terveiset Tallinnasta @pettter ! Mitäs ihmettä ukkeli ei ole täällä ? Eilen Sanni heitti keikan laivalla. Tässä palstan poikamiehille tipsi, menkää sen keikalle. Muijat ihan täpinöissään ja varmasti voi herua.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis hetkinen. Vasta oli täällä puhetta ja äsken heräsin suihkun lattialta. No mutta tulin pois ja juon kaljaa. Joo maanantaina Tallinnaan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juon olutta.
Sama. Pitkästä aikaa.

Ostin Taffelin Pizza Snacksejä. Hyi vittu mitä paskaa. Alitajunta sanoi kaupassa että ÄLÄ OSTA NIITÄ KUN NIITÄ ON SELVÄSTI ENEMMÄN TUOSSA HYLLYSSÄ KUIN MUITA ja silti piti vaan ottaa. Kuivattua tomaattimurskaa.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Nyt anteeksi juon olutta.

Kaikki <lisää oma ammattiryhmäsi> on juoppoja mutta kaikki juopot eivät ole <lisää tähänkin oma ammattiryhmäsi>.

Ja näin. Sauna on ihana mesta. TOP100 suomalaista konemusiikkiveisua soi taustalla ja selaan ebayta yms paskoja. Kun nyt vaan ei tulis osteltua mittään...

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saara Aalto, Adam "saulikoskinen" Lambert, Bohemian Rhapsody. Sekä tietysti jääkaappikylmä Karhun kolmonen.

Voisin melkein väittää, että jos Saara olisi edelleen kakslahkeisiin päin, ei Lambertin poika olisi ollut samalla stagella tänään. On siinäkin pridea kerrakseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy