Kalsarikänniketju

  • 5 241 614
  • 66 676

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Tässä pienessä nousussa pakko vaan todeta se et jos on pakko lähettää joku nolaamaan Suomi euroviisuissa herran vuonna 2017, niin jumalauta laittakaa sinne Güntheri. Ihan sama vaikka onkin ruåtsista. Biisissä kuitenkin kaikki mahollinen joilla voi menestyä, on perus "lööv mii" - teema, lieevästi hintahtavan kuuloinen vokaalisti, modulaatio (koska ysäri on aina in, kysykää vaikka Airaksisen Matilta), viikset... vittu kaikki.

Siinäpä vielä tuo veisu UMK17 // GÜNTHER & D’SANZ: “Love Yourself” (Lyric Video) - YouTube
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saatana kun on hyvä känni päällä, pitäs herätä kuitekin kattoo formulaa:

Vieläkö noitakin kattoo joku? ;-)

Saara Aallosta sen verran, että oli täällä päässä vanhempia hävettäny kun oli kehunu olevansa köyhästä perheestä (molemmat opetusalalla semmoset 3000 kuussa, ei rikkaita, mutta että köyhästä perheestä, omakotitalo joen rannassa ja sitä rataa lapsuus Saaralla).
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Heii heii, kukas mä oon, hei heii mitäs mä teen.

Sleepy Sleepersin Promillet paukkuu toimii nyt. Minä oon juonut niin paljon viinaa etten nää ees tien keskiviivaa. Ja paskasanko seuraavan auton lasille. Vai olikos tää jälkimmäinen joku urbaani legenda?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä innostuin kattomaan ensin Peter Steelen haastatteluita tuubista ja nyt tsekkasin Cradle Of Filthin viime vuotista Wackenin keikkaa. Jytää ja aina muistaa mistä itekin on elämän asennetta ammentanu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Biisi tuolla Saaralla on upea, mutta esiintyjähän on ulkoisesti miten se sanotaan. Epäkiinnostava.

Nyt mennään unten maille, se unelmieni tyttö saapuu rautatieasemalle täsmälleen kahdeksan tunnin päästä. Siis se junakuski on ainakin siellä.

Ajattelin mennä ennen sitä, mutta jääkö ajatuksen tasolle.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Biisi tuolla Saaralla on upea, mutta esiintyjähän on ulkoisesti miten se sanotaan. Epäkiinnostava.

Nyt mennään unten maille, se unelmieni tyttö saapuu rautatieasemalle täsmälleen kahdeksan tunnin päästä. Siis se junakuski on ainakin siellä.

Ajattelin mennä ennen sitä, mutta jääkö ajatuksen tasolle.

Ennen kuin olin tavannut vaimoni kasvotusten. Sanoi ettei tulekaan junalla, vastasin, että menen silti odottamaan sinne ja olen siellä niin kauan että palellun kuoliaaksi. Noloa, mutta tuli se ja nyt ollaan oltu yli kymmenen vuotta aviossa.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Ennen kuin olin tavannut vaimoni kasvotusten. Sanoi ettei tulekaan junalla, vastasin, että menen silti odottamaan sinne ja olen siellä niin kauan että palellun kuoliaaksi. Noloa, mutta tuli se ja nyt ollaan oltu yli kymmenen vuotta aviossa.

No et vissii paleltunu? ;-) Toivottavasti emäntä on pitäny lämpimänä siitä lähtien.

Unsolved Mysteries - The Dyatlov Pass Case - YouTube

Sitä eksyy kaikenlaisten mysteerien pariin. Kertokaa nyt joku mitä vittua tuolla on tapahtunu??
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
No et vissii paleltunu? ;-) Toivottavasti emäntä on pitäny lämpimänä siitä lähtien.

Unsolved Mysteries - The Dyatlov Pass Case - YouTube

Sitä eksyy kaikenlaisten mysteerien pariin. Kertokaa nyt joku mitä vittua tuolla on tapahtunu??

En tiiä mitä on tapahtunu. Ainakin yhden kauhuleffan olen kattonu tästä. Jos veikata pitäisi, niin joku valtiollinen salaisuus liittyy tuohon, että tyyppien on pitäny kadota koska ovat nähneet jotain, tai joukossa on ollut joku jonka on pitänyt kadota.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
En tiiä mitä on tapahtunu. Ainakin yhden kauhuleffan olen kattonu tästä. Jos veikata pitäisi, niin joku valtiollinen salaisuus liittyy tuohon, että tyyppien on pitäny kadota koska ovat nähneet jotain, tai joukossa on ollut joku jonka on pitänyt kadota.

No äh. Tuossa lopussa on aika luonnollinen selitys mutta ehkä silti kaukaa haettua? No onneks on kaljaa ja patterit huutaa lämpöä kolmosella! Kippis!

Iron Maiden - Hocus Pocus - YouTube
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
No äh. Tuossa lopussa on aika luonnollinen selitys mutta ehkä silti kaukaa haettua? No onneks on kaljaa ja patterit huutaa lämpöä kolmosella! Kippis!

Iron Maiden - Hocus Pocus - YouTube

Lappeenrannan miehiä? Yhden semmosen kyydissä olin tänään kun tultiin omasta pelistä kylille, pelikaveri siis on. Myös äidin nykyinen on sieltä. Tuntuu LPR:läisiä vetävän pohjoiseen.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Lappeenrannan miehiä? Yhden semmosen kyydissä olin tänään kun tultiin omasta pelistä kylille, pelikaveri siis on. Myös äidin nykyinen on sieltä. Tuntuu LPR:läisiä vetävän pohjoiseen.

Täällä kirjoitellaan 4,27km Kisapuistosta joo. En myönnä mitään tosta pohjoseen vedosta, toki se kylmä tuuli puhaltaa. Vaikka joskus ottaa päähän kannattaa seuraa, kai sitä pitää loppuun asti mennä. Tää kausi on ollu hankala niin täällä kuin siellä, toivotaan ja uskotaan että molemmat pelaa playoffseja tällä kaudella. Ei isoa napsua vaadi... Tsemppiä kylmään pohjolaan
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täällä kirjoitellaan 4,27km Kisapuistosta joo. En myönnä mitään tosta pohjoseen vedosta, toki se kylmä tuuli puhaltaa. Vaikka joskus ottaa päähän kannattaa seuraa, kai sitä pitää loppuun asti mennä. Tää kausi on ollu hankala niin täällä kuin siellä, toivotaan ja uskotaan että molemmat pelaa playoffseja tällä kaudella. Ei isoa napsua vaadi... Tsemppiä kylmään pohjolaan

Ei me tsemppiä kaivata, mutta mukavia on Lappeenlappalaiset, jotka minä tunnen.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Eiku nimenomaan sinne nyt! Ja jos eka on klaava, seuraava on kruuna. Onneks itelle riittää kauppareissun päätteeksi RAY ja ei tartte niitäkään hiluja enää kantaa mukana.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä rakastan maailmankaikkeutta. Mä rakastan elämää. Miettikää kärpäsiä ja perhosia. Miettikää virtahepoja ja merileijonaa. Miettikää yksisarvista. Kukkia ja mehiläisiä. No kyrpää ja pillua. Miettikää sisiliskoa. Mansikoita ja mummolaa. Siitepölyä ja merilevää. Hometta juuston päällä. Tää on elämää. Bakteeri on lähtenyt liikkeelle ja maailma on kaunis.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Asiat kunnossa. Heräämisestä asti tissuteltu menemään, ruokaa haettu perheelle, tehty se, punaviiniä on, kuten myös sitruunalonkkua ja kalijaa. Kaikki menny tähän asti putkeen. Perheleffaa lupasin kattoa, mutta muuten taivas auki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös