Kalsarikänniketju

  • 5 209 831
  • 66 653

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Otan.
Kävin katsoon jotain amerikan jalkapalloo, mitä pelataan käsillä. En kauheesti tajua lajista, eikä ilmeisesti ne pelaajatkaan, kun lähes joka pelin jälkeen oli kentällä tuomarin heittämä keltainen lippu virheen merkiksi.
Hienoo hommassa oli hyvä ottelukuuluttaja, joka selosti tapahtumia hyvin fiksusti eikä silleen niinkuin täysin uunoille selostettaisiin. Lisäksi päätuomarin kommentit ratkaisuihinsa olivat hieno asia. Kuuluu kai lajiin.
Hämeenlinnan Huskies voitti jonkun stadilaisen Wolverlinesin 34-33, mikä on kai aika minimaalinen voitto tässä lajissa.

Nyt stereoista musaa ja telkkarista jotain juoksua ja hyppyä yms. Otan lisää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hitto yks pieraisu ja lattialla on sata tyhjää tölkkiä. Joo tätä tää on. On tossa kuja vessaan.

Tämä on se hetki milloin kateus iskee. Eihän tässä ole kuin parikymmentä tyhjää tölkkiä. Onneksi on myös täysiä ja vessaankin pääsee.

En siis olekaan mustat sukat jalassa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nukuinks mä hetken vai mitä tapahtui? Joo en tiedä. Mut tää kalja aukeaa näin. Ei tarvitse olla insinööri. Vasta katselin tyttöjen perseitä metriksellä ja nyt muka herään sängystä. No dokataan sitten. Jauheliha paistuu samalla ja vähän lidlin tomaattisoosia.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sen verran on kuuma, että sohvalla on hyvä olla kalsarit jalassa ilman paitaa. Fedex oli sanonut tulevansa tänään ja johan ovikello soi. Lähetit tunnetusti eivät kauaa rupea odottamaan ja tein nopean tilannearvion.

Ei siellä kuitenkaan mitään tyttöä ovella ole, niin voi aivan hyvin mennä nykyisessä varustuksessa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä itkin kuin pikkulapsi Roskildessa 14 Rollareiden keikalla ja nyt on kans tippa linssissä kun katselen noiden keikkaa. Tiedätte sen kännin vaiheen tai kuudetta päiväähän tässä. Selvänä mua ei edes itketytä kun oon niin tunteeton sika. Tänään muuten tapahtui maailman ihmeellisin asia. Joku nuori ja kaunis tuli juttelee. Se oli enkeli. Se oli oikeasti enkeli. Mut ei tullut vastarakkautta, paitsi hetken. Se oli maailman ihanin hetki. Onneks on kaljaa.

The Rolling Stones Glastonbury Festival 2013 06 29 Full Concert - YouTube
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Voitin meidän firman myyntikilpailuissa sviitin omalla saunalla ja kaikilla vitun herkuilla sekä ylimääräisellä lomalla matkan Pärnuseen. Virallisesti tiedän tämän vasta klo 08 huomenna (tänään) ja olen ihan vitun "ihmeissäni". Onneksi Berliinin lomaan jää entistäkin enemmän massia. Olen aivan helvetin hyvä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saamari sentään mä sain vastarakkautta. Ellen olis kännissä en uskoisi tätä todeksi. Tän on pakko olla unta. Siis nyt tästä ei tule mitään. Mä sain viestin kännykkään. Se on enkeli mikrosortseissa vai mitä se on. Puolialaston. Ei tästä tuu mitään.
 
Ei saamari sentään mä sain vastarakkautta. Ellen olis kännissä en uskoisi tätä todeksi. Tän on pakko olla unta. Siis nyt tästä ei tule mitään. Mä sain viestin kännykkään. Se on enkeli mikrosortseissa vai mitä se on. Puolialaston. Ei tästä tuu mitään.
 

Liitteet

  • laserskater.png
    laserskater.png
    487,7 KB · kertaa luettu: 403

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Istun mökillä, juo kaljaa ja luulutan grindcorea sekä doomia vähän sekaisin. Tää Büfo on kyllä kova yhtye. Nopeaa ja vihaista musiikkia. Oon nähny livenäkin. Hähhähhää
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Electric Wizardia soittimessa ja Koffia tölkissä. Vois paskemminkin mennä jos totta puhutaan. Enää ei kyllä jaksa saunaa lämmittää. Prkl.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pettter mitä mieltä sä olet Turkin vallankaappauksesta?
Mikä se on? James Bond oli vasta taas Istanbulissa. Kyllä mä täällä kapakassa luin äsken Iltasanomat ja päivisinkin monesti katson nettilehdistä lööpit. Ne itse jutut on tylsiä. Miksi joku haluaisi nähdä kuvia esimerkiksi niistä rekan jyräämistä uhreista? Tai yhtään mitään jostain Anneli Auerista?

Helsingin rottaongelmasta muuten oli pieni juttu tossa. Ei kait tästä ole pitkä aika kun ensimmäistä kertaa näin täällä rotan ja nyt ei iltaisin pääse talon ympäri ettei joku lähde siitä vierestä. Tännekin kävellessä näkyi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuumuus imeytyneenä lähiön valkoisiin kiviseiniin. Olut humalluttaa, mutta ei viilennä. Lapset vielä riekkuu, pirut, pelaavat pleikkaria turkaset. Päätä jyskyttää, työputkessa kun muut lomailevat, ensimmäistä kertaa humalassa juhannuksen jälkeen. Virikkeitä on, avioituneen miehen, ei toisaalta tee mieli paskoihin yökerhoihin, vaikka nuorten naisten perään pää kääntyykin. Asiat on melko hyvin, kuitenkin tää kaikki kohta loppuu kuitenkin.

Edellisessä päästin sen hetkisen ulos, tosiasiassa pelaan NBA:ta ja muita kivoja pc:llä. Huomenna krapulajuoman kera korkataan Witcher 3 xboxilla...

Yö hiipii aivoihin. Petollisesti kuin nainen. Silti mä jaksan. Ainakin huomenna jatkan. Kaikkea on ei sillä ole väliä.

Hmm... tämä on niin runollista tekstiä ettei oikein voi muuta tehdä kuin suorittaa hilityt golf aplodit.

Asiasta kahvinkeittimeen kuuntelen edelleen grindiä ja juon olutta!
Rotten Sound - Exit - YouTube
Siitä teille ruojille musiikin mallia.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Rotten Sound, tuo entisen kotikaupunkini yksi suolista, monet puusta rakennetut klubit on tuo orkesteri pilannut. Kuntoon. Ja juonut kiljua merenrannassa, minä en juonut, vaan laatuviinejä siihen aikaan...
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Myös tätä orkesteria Vaasan päässä kauhisteltiin. Uskonnon opettajat ottivat aikanaan puheeksi tunnilla.

Enochian Crescent - Lyijysiipi - YouTube

Muistaakseni jätkät sai porttikiellon Tavastialle, koska laulaja luritteli jollain veittellä itelleen niin pahat viillot lentopallomailoihin, että veri peittosi permannon ja keikka piti keskeyttää ja kaikkea perkele ei saatana.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Myös tätä orkesteria Vaasan päässä kauhisteltiin. Uskonnon opettajat ottivat aikanaan puheeksi tunnilla.

Enochian Crescent - Lyijysiipi - YouTube

Muistaakseni jätkät sai porttikiellon Tavastialle, koska laulaja luritteli jollain veittellä itelleen niin pahat viillot lentopallomailoihin, että veri peittosi permannon ja keikka piti keskeyttää ja kaikkea perkele ei saatana.
Jep normi menoa bläkkiskeikoilla. Tosin itsehän kuuntelen bläkkistä vain omassa huoneessani verhot kiinni ja valot poissa. Sopii hyvin normaaliin suomalaiseen marraskuiseen iltapäivään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jep normi menoa bläkkiskeikoilla. Tosin itsehän kuuntelen bläkkistä vain omassa huoneessani verhot kiinni ja valot poissa. Sopii hyvin normaaliin suomalaiseen marraskuiseen iltapäivään.

En minäkään kuuntele kuin kirjoittaessani proosaa, toiset sanoo kaunokirjallisuudeksi, mutta minä ennemmin keksityksi todellisuudeksi. Peittoaa hyvin lasten huutamisen ja auttaa keskittymään. Norjalainen on parempaa koska ei lauleta ainakaan suomeksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olenko jotenkin väärässä, kun yhdistän kalsaroinnin kaupunkiasuntoihin, isoihin tai pieniin.

Tätäkö ei mökillä lasketa ollenkaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olenko jotenkin väärässä, kun yhdistän kalsaroinnin kaupunkiasuntoihin, isoihin tai pieniin.

Tätäkö ei mökillä lasketa ollenkaan.
Jos on yksin mökillä niin kyllä se lasketaan.
 
Olenko jotenkin väärässä, kun yhdistän kalsaroinnin kaupunkiasuntoihin, isoihin tai pieniin.

Tätäkö ei mökillä lasketa ollenkaan.
Minusta tämä on asenne- ja kännin taso -kysymys. Jos on tarkoitus vain saavuttaa tietty vielä aamullakin tuntemuksia aiheuttava humalataso ja vain enimmäkseen keskittyä siitä nautiskeluun esim. mobiiliviestintävälineitä hyväksikäyttäen, niin sitten on kalsarikänni. Mutta saman tason voi saavuttaa myös vahingossa päivän mittaan muun toiminnan, esim. saunomisen, kalastuksen ja ruuanvalmistuksen ohessa, ja eihän silloin ole kyse kalsarikännistä. Tai sitten voi olla tarkoitus saavuttaa seitinohut ja keskittyä siitä nautiskeluun, mutta tällöinkäänhän kyseessä ei ole kalsarikänni.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kohtalaisen työputken keskellä huomenna ainut vapaapäivä pariin viikkoon ja istuskelen jo kotona, mutta vähän kuitenkin kutkuttais lähteä jonnekin. Töistä päästyäni kävin matkalla vähän terassilla ja hakemassa juustorullan päivälliseks. Aurinkoinen iltapäivä muuttui kuitenkin melko nopeasti tuulisen koleaksi illaksi ja koti kutsui. Nyt tässä vaimoa töistä kotiin odotellessa lipittelen valkkaria ja aprikoin, pitäisköhän sitä vielä lähteä kylille.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Periaatteessa sanoinsin, että ei kannata lähteä. Toisaalta, kerranhan sitä vaan eletään. Eli en minäkään kyllä osaisi sanoa. Hyvin on tämä päivä loivenneltu iltaan asti...

Kotiin jäin. Katseltiin/kuunneltiin rouvan kanssa päivän kuulumisia vaihdellessa Tartu mikkiin-uusinnan vähän raskaamman musiikin jaksoa, missä oli muuten harvinaisen paskoja vieraita. Esim. Timo Rautiaisen klassikko Surupuku oli näiltä hevareilta pahasti hukassa.

Rakas vaimo meni jo nukkumaan ja vähän vielä viiniä jäljellä .. Mitä tekis..? Viini huiviin ja hyvästelen tän ketjun taas vähäks aikaa. Hauskoja aikoja muille puliukoille. Palataan asiaan loman alkaessa 13.8.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös