jaakkopavunvarsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Mikä loma? Mulla oli kaksi viikkoa tänä kesänä, viime vuonna yksi, ehkä ensi vuonna jo kolme.
Työnsankari. Itse pidän nyt viikon ja syksyllä kaksi. tammikuussa kolme viikkoa.Mikä loma? Mulla oli kaksi viikkoa tänä kesänä, viime vuonna yksi, ehkä ensi vuonna jo kolme.
Työnsankari. Itse pidän nyt viikon ja syksyllä kaksi. tammikuussa kolme viikkoa.
Sitähän se on. Muistan kyllä kesät määräaikaisena. Siunaus ku sai 4 päivää lomaa jos sai.No se on tietenkin osaltaan tätä määräaikaishommaa. Kun edellinen soppari lähestyy loppuaan, niin pitää käyttää yksittäiset lomapäivät pois. Ei pääse kertymään lomia viikko tolkulla.
Katottiin perheen kanssa Tenavat-elokuva. Vaimo sanoi että olen aika paljon kuin Jaska Jokunen. Kai tuo minut kymmenen vuoden liiton jälkeen jo tuntee.
Onko Jaska Jokunen se kenellä ei ole housuja? Vai oliko se sittenkin joku lintu.
Kah, ketjun kuningas ja hidalgo! Sano sille päivää. PÄIVÄÄ.Eiks se oo se jolla ei oo tukkaa juurikaan ja hengaa linnun kanssa?
Ennenwanhaan täällä jotkut joskus linkittivät ja sitten niitä ei.
Tervepä terve vanhalle kunnon M-hahmolle täältäkin. Toivottavasti suksi luistaa hyvin ja perunat ovat seipäillä.Eiks se oo se jolla ei oo tukkaa juurikaan ja hengaa linnun kanssa?
Kah, ketjun kuningas ja hidalgo! Sano sille päivää. PÄIVÄÄ.
Ennenwanhaan täällä jotkut joskus linkittivät ja sitten niitä ei. Vaan tässäpä myyttinen kappale ajalta ennen kuin silmukka oli litistänyt laulumiehen aataminomenan kohdalta.
Joy Division - She Lost Control - YouTube
OHO. Oletkin valahtanut toiselle sijassa tässä ketjussa, kun FF on 21 viestiä edellä.
Tervepä terve vanhalle kunnon M-hahmolle täältäkin. Toivottavasti suksi luistaa hyvin ja perunat ovat seipäillä.
Hyvä näin. Toisaalta, en olisi kehdannut kysyäkään jos olisin aavistellut, ettei suksi luista eikä perunoiden seipäille hankoamisesta tule hevon puupuhallinta.Moi kääpiö! Ensimmäinen ajatus on jonkinsortin koodikieli jonka avautuminen saattaa ottaa hetken joten ööh...oon ihan varma, että perunat on lähellä seipäitä ja suksi tulee varmaan luistamaan. Jos ei niin käytämmä toopinkia.
Käyttis, yksi kaveri oli eilen melonut yksien festarien liepeillä ja nähnyt jonkun pöljän lipputangossa. Haiskahtaa käryltä.
Nyt on pakko käydä ostamassa 11 kaljaa.
Joo. Pizzan ajattelin hakea kun netissä näin Kotipizzan mainoksen ja alkoi tehdä mieli. Sitä ennen pari kaljaa tuolla jossain.Laitan sortsit jalkaan ja kipitän kaljamarkettiin. Ajattelin ostaa ehkä 12, mutta ostetaan kannatuksen vuoksi 11.
Joo. Pizzan ajattelin hakea kun netissä näin Kotipizzan mainoksen ja alkoi tehdä mieli. Sitä ennen pari kaljaa tuolla jossain.