Heräsitkö edes naisen vierestä?Joo ei kannata ryypätä ellei voi vetää full pleksit. Eiliseltä filmi poikki. Miks mä oon nakuna?
En kait mä ole miesmuistiin herännyt naisen vierestä. Miten sellaisiin tilanteisiin ajaudutaan? Mä vaan juon kaljaa ja joskus salaa tuijottelen tyttöjen peffoja.Heräsitkö edes naisen vierestä?
Virittelypuuhat mielessä?Ettei tässä nyt ihan laiskotteluksi menisi, niin kaivoin Suzuki Pv:n esille ja aloin työstämään sylinterin kantta.
Sama. Ja enhän mä juonut mitään lauantaina enkä sunnuntaina.Maanantai, sadepäivä, lomapäivä. Loistavia syitä ottaa muutama hapan emfutiksen katselun kylkeen.
Nyt vittu Islanti painetaan loppuun. Teille on laitettu 2 100€n panoksella.
Mutta Afrikassa naiset kulkee tissit paljaana....kattokoon niitä.Onni on IFK:n kausikortti, laatikko kaljaa ja stereoissa soi Rolling Stones. Miettikää Afrikan lapsia. Ne ei pääse IFK:n matsiin. Joutuvat kattelee kirppujen hyppimistä.
Alkoi joo. Kuukausi taukoa. Jonnekin tekis mieli reissuun. Hitto kun olis viikko sitten tajunnut niin olisin hommannut Venäjän viisumin ja lähtenyt sinne seikkailemaan. Nyt saatan lähteä bussilla Tallinnasta etelään.Alkoikos pettterillä kesäloma?
Läsnä!