Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Oon niin syvällinen tänään ettei täs taida pintaa näkyä ensviikollakaan. Suapi nähhä mitehä tua akanrutjake moesee suhtautuup! Voepi tulla rutketta ja mötinää!
Hieno vertauskuva ajalle! Voisikin mennä tästä röökille välillä ja katsomaan yötaivasta.
Doddih. Minä sentään nautin raikkaasta ulkoilmasta aina välillä. Carlsbergiä tölkissä ja Nobelaneria kaapissa, ehkä mä pärjään. Vähän tiukkoja tekis kyllä mieli, mutta ei täällä sellaisia ole. Vittu.Itsekkin menisin jos polttasin, nyt menee kaikki aika vaan juomiseen.
Doddih. Minä sentään nautin raikkaasta ulkoilmasta aina välillä. Carlsbergiä tölkissä ja Nobelaneria kaapissa, ehkä mä pärjään. Vähän tiukkoja tekis kyllä mieli, mutta ei täällä sellaisia ole. Vittu.
Tervetulemast vaan joukkoon kummaan.En olekaan ennen tänne kirjoitellut. No, nyt olen.
Istun pöhnässä ilman paitaa kalsarit jalassa musiikkia kuunnellen.
"Oon nakuna. Jeejee ihan nakuna" Tässä ei kyllä ole mitään seksuaalista. Eikä kalsareita. Lähinnä karmiva kusihätä ja Avaran luonnon uusinta menossa Areenasta.
Riku Rantala, kun luet tämän, yksi tuotantokausi vielä. Me vaadimme.
Ei tarvitse edes juoda liikaa on silti hyvää.Kalja on muuten hyvää silloin kun sitä juo liikaa
Harmi että kehitys kehittyy ja lähin baari on jossain 30km päässä. Muuten lähtis. No lähtee kyllä nytkin, onni on hyvät kuulokkeet ja paljon kaljaa.
Dixie Chicks - Not Ready to Make Nice - Lyrics - YouTube
Mut mitä vittua, äijähän on jo aikasemmin paljastunu ihan täydeks nynnyks. Ja nyt sä esität tääl jotain eliittispurguu? Selitäs ny vähä?Joo se on 20 kertaa putkeen mannish boy -krapula. Viime viikon keskiviikkona aloitin dokaamaan ja onko nyt kymmenes päivä. Päivän lievä ahdistus on kääntynyt mestarifiilikseksi. Miettikää kaikki ei ikinä pääse näihin olotiloihin.
Öö mitäs mitäs. Mökillä en pahemmin lukenut palstaa. Ai mun mielikuvitustyttöystävä vai. Joo illalla hengailin senkin kanssa tunnin.Mut mitä vittua, äijähän on jo aikasemmin paljastunu ihan täydeks nynnyks. Ja nyt sä esität tääl jotain eliittispurguu? Selitäs ny vähä?