Kalsarikänniketju

  • 5 206 552
  • 66 637

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tää elämä sitten hienoa. Mieti sä voit dokata. Mahtavaa. Vielä kun pillua sais. Mut ei tänään tietenkään eikä huomennakaan kun oot krapulassa tai no dokaat lisää, mut sit kun selviää. Mieti sitä ihanaa tai no rumaa hyi hitto mä haluan 19-kesäistä. Onneksi on valuutta keksitty oujee mitä sitten?
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mauri-Antero, maanantaina sarja tasoihin ja Raksilan kautta välieriin! Tsemit sinne, ei ole meidänkään tilanne hyvä, vaikka sarjaa johdetaankin. Kevät on saapunut sillä HIFK sulaa aina :)

TPS-HIFK SM-Finaalisarja 1999 part 1 - YouTube Siitä hieman vuoden 1999 SM-finaalisarjaa. Tomi Kallio pelas jo tuolloin!

Mistä perkeleestä tiesit, että olen Tps:n puolella heidän ottelu sarjassaan? Taitaa Gestapo kytätä ikkunan takana.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Oho. taitaa olla kultakalan muisti. Heh, hyvä lähtee huuteleen ku on jääny housut kintuissa kiinni. Mutta se on totta, että toivon Tps:n jälleen nousevan mestariksi joskus.
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TPS:n aika tulee vielä.

90-luvulla TPS kyllä vitutti mua ja niiden mestaruudet. Nykyään aika neutraalina heidän pelejään joskus katselen. Ei herätä oikeastaan enää minkäänlaisia tunteita. Toivon kyllä, että joskus sekä HIFK ja TPS olisi yhtäaikaa menestyksen huipulla niin saataisiin ehkä jonkinlaista rivalry juttua tähän harmaaseen kiekkoarkeen. Ei oo Jokereita enää eikä edes Bluesia niin jostain on pakko rakentaa jotain vastaavaa :)
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Olet asian ytimessä. Liiga tarvitsee nimenomaan menestyvää Tps:ää, juuri Hifk:n, Tapparan ja Kärppien rinnalle. Sen lisäksi mahdollisesti Jokerit tulee vielä muutaman vuoden päästä. Blues ei kiinnosta Hifk- kannattajia, se on tullut jo selväksi, mutta tuleva Kiekko-Espoo on hyvä tuki näille viidelle edellä mainituille. Liiga- karsinnoista en edes viitsi lähteä.. sillä jatkoaika on täynnä niitä vitun 10+10 sarjaehdotuksia, joita ollaan hinkattu arviolta kymmenen vuotta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nuoruus tulee takaisin! Richard Ashcroft tulee Pori Jazziin.

The Verve: Slide Away

Noin kaksikymmentä vuotta olen odottanut. Jumalauta, 90-luvun brittiläinen kitarapop on yksi kovimpia skenejä ikinä. "Britpop is a subgenre of alternative rock", sanoo Wikipedia, ja niinhän se on.

Tämän jälkeen alkaa olla ne brittipopin suuret nähty. Useimmat niistä moneen kertaan.

Tämän kunniaksi juon kaljaa!
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista karsinnoista sen verran, että tuo Ruotsin malli olisi mielestäni toiminut Suomessakin. Mutta tuokin tuhottiin sillä, että nostettiin kolme joukkuetta Mestiksestä kabinettipeleillä suoraan liigaan. Ei ymmärrä.

Vieläkin on tuoreessa muistissa, kun Tamin Sport oli niin lähellä nousta liigaan Ässien kustannuksella. Hienoja pelejä.

Otetaan tuoppi kuitenkin sille, että viimeistään vuonna 2054 HIFK ja TPS pelaavat toisiaan vastaan finaaleissa.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mulla on kanssa tuossa 60% finlandiaa. Olen katsonut sitä monta kertaa kaljojen loputtua. Että ottaisko sitä kolan kanssa? en oo ottanu. Btw. Coca-cola on saatana ehdoton aina kun heräät aamulla krapuloissa ja marssitte kohti jääkaappia? Se on varma kuin koyhän kuolema. Samalla olisi hyvä olla vaikka Tapolan lenkkiä.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No, mikä ettei. Eilen oli sulle rankka päivä. Nyt nollataan.
Kovia hommia saatana. Juodaan vaan. Tosin lupasin mennä nukkumaan sillä ajatuksella, että aamulla sitten lapsen heräämisaikataululla. Velipojan ohjenuoralla mennään, "jos menee kahdelta nukkumaan niin pystyy hoitaan kaiken".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös