Kalsarikänniketju

  • 5 202 188
  • 66 626

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Itselleni räppi ei oikein edes uppoa. Mutta sen verran on kokemusta sen maan nuorista aikuisista että nimenomaan puolainen räppi on se mitä kuunnellaan ja mistä ollaan ylpeitä.

Niin siis ketkä kuuntelevat. Kai joka maassa on se raskas sukupolvien välinen ero. Pikku hiljaa aletaan toipua siitä koko maailmaa ravistattuneesta rähinästä 70 vuotta sitten.

Mutta ei kai sen silti pitäisi tarkoittaa räppipaskan kuuntelua, vaikka ei olisi täysi kalkkis. Miksi missään maassa ei ole enää rokkipändejä? Kaikki ne legendat aloitti jostain.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Räpit ja hip-hopit aiheuttavat yleensä pelkästään vitutusta, mutta kyllä tuostakin tyylilajista löytyy hyviä artisteja tai ainakin yksittäisiä biisejä. Pistetään esimerkkeinä vaikka seuraavat kappaleet:

Cypress Hill - Lightning Strikes
Xzibit - Alcoholic

Tuohon diskoteknopaska-kategoriaan tulee ikävä kyllä luokitelluksi moni aivan helvetin pätevä muusikko, joka nyt sattuu käyttämään elektronisia vehkeitä luodessaan musiikkia. Heitetään nyt esimerkkinä yksi tunnetumpi kappale:

Ian Van Dahl - Castles In The Sky

Vähän vähemmän tunnettu artisti:

Ryan Farish - Opus
Ryan Farish - Full Sail

Ketjun "aiheesta" jos keskustellaan, niin vastaan olevani riittävästi kännissä. Palautumiskykyni on onneksi hyvä, sillä pitäisi olla duunissa vajaan kympin päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olen pöytäni ääressä
Pyörittelen pulloa ja revolveria
Tupakka huulessa
Tukka takana
Paukku jo kohta kurkussa
Olut väärässä kädessä

Annan kyyneleen valua ja pysäytän itseni
Vain hetkeksi
Ja otan uuden huikan
Puhallan savua ulos
Ja hengähdän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tavoitteena oli tänään lähteä baariin, mutta ei vittu jaksa.

En tiedä oliko edes tavoitteena, mutta kai se mahdollista olisi ollut. Mutta ei vittu jaksa, mielummin kurkistelee pelejä.

Jos tietäisi saavansa yöseuraa diskosta, niin kummasti jaksaisi paremmin. Vaan kun tietää tilanteen mahdottomuuden, niin turha mennä kuuntelemaan paskaa melua.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Nyt haisee paska jo kauaksi, mutta lupaan kuunnella ainakin ensimmäiset 60 sekuntia. Teen tämän välittömästi.

EDIT:

Annoin mennä toiselle minuutille, mutta vähemmän yllättäen mikään ei muuttunut. Niin ja siis kuuntelen näitä kyllä itsekin. Luulin vain teiniräpiksi tuosta MC:sta johtuen.

Tein erheen, pahoitteluni.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ihan näin tarkennuksena kysyn, siis mitä kuuntelet? Hassan Nasrallahin puheita eeppisen musiikin säestämänä?

Niin jotain sekin rättipää hölisi, mutta nyt tätä seesteistä mitä sieltä saapui seuraavaksi ja sitä seuraavaksi.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pitäis huomenna mennä kauheessa rapulassa luistelemaan. Ongelma on se, että olen huono luistelemaan kenttäpelaajan luistimilla. Luistimet ostin heräteostoksena eräältä reilu 400:n ottelun Palloseuran pakilta. Saas nähä miten pysyy pystyssä.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Niin jotain sekin rättipää hölisi...

No jumalauta. Nasrallah puhui varmasti paljon asiaa noissa ääniklipeissä, en tosin ymmärrä arabiaa vitunkaan vertaa, joten en mene takuuseen.

Siltikään sekä etelästä hyökkääviä pottunokkia, että idästä tulevia kurkunleikkaajia vastaan taistelevan ryhmän pomo ei voi olla kovinkaan paska jätkä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
en tosin ymmärrä arabiaa vitunkaan vertaa, joten en mene takuuseen.

Kuuntele näitä piisejä ja huomaat ymmärtäväsi arapiaa. Rakkaudestahan nämä kaikki kertovat. En tietenkään ihan täysin varma voi olla, koska en ymmärrä sanaakaan arabiaa, mutta aikaisemmat tutkimukset puoltavat epäilyä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Noniin, täältä saapuu sontiainen sähläämään Jatkoaikaan. Ensimmäinen viestini koko jatkoajan keskusteluun tulee "yllättäen" tänne känniketjun puolelle, morjesta vaan kaikille juopottelijoille.

Ole tarkkana, poika. Moderaattorit haluavat nähdä sinut hokikeskustelussa. Menet sinne kirjoittamaan mitä tahansa paskaa mistä tahansa joukkueesta, niin eivät ne huomaa.

Vaihdoin arabimusiikin letkeään afrikkalaiseen. Nyt ihan oikeasti neekerit laulavat ja soittavat eikä kukaan jännitä.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Ole tarkkana, poika. Moderaattorit haluavat nähdä sinut hokikeskustelussa. Menet sinne kirjoittamaan mitä tahansa paskaa mistä tahansa joukkueesta, niin eivät ne huomaa.

Epäilen tuota. Nimimerkki sontiainen voisi kirjoittaa kalsarispämmiketjuun ensimmäiset tuhat viestiään, eikä varmasti tulisi bänniä. Modeja ei nimittäin kiinnosta paskan vertaa mitä tähän ketjuun kirjoitellaan.

Vajaa 400 viestiä olen näköjään tänne kirjoittanut, joista lähes kaikki ollessani päissäni. Ainoan kirjoituskieltoni olen saanut selvänä lähetetystä viestistä. Kutsuin silloin neekereitä neekereiksi ja joku meni pahoittamaan mielensä.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ilta ulkojäähöntsät takana, ja nyt suihkun kautta kaljottelemaan kotisohvalle josta tuleekin sitten Eurosportilta Bayernin matsi. Maistuu!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En edes muistanut tuommoista bongausketjua missä eri palstan jäseniä voi tiirailla. Nyt kyllä muistan tuommoisen joskus olleen, mutta siinähän pitää nähdä sattumalta joku jossain.

Uskoakseni pettter ei ole nähnyt minua sattumalta väittämässään paikassa tai nauttinut väittämiään juomia. Tai ollut sattumalta väittämässään maassa.

Hankala tilanne näitä epäselvyyksiä selvitellä, mutta olen ainakin oikeassa ketjussa oikeiden juomien kanssa.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Puolalainen rokkimusiikki soi, SM-liigan tulokset, otteluraportit ja sarjataulukko tarkastettu. Ja pari kaljaakin tässä on. Ja punaiset urheilusortsit jalassa, mutta niiden alla vaaleansiniset kalsarit.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vatsa täynnä, deadwood pyörii ruudulla ja kaljaa riittää. Ehkä täytyy siirtyä väkevämpiin illemmalla.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oli pakko katsoa tuo Haluatko miljonääriksi näin jälkikäteen. Täytyy sanoa että Lasse Lehtinen oli parempi tuossa formaatissa kuin Jaajo Linnonmaa. Tämä ei kuitenkaan estä mua katsomasta ohjelmaa. Ärsyttää kyllä kun en itse päässyt tuonne kisaamaan vaikka hain. Noh nyt kun noita kysymyksiä näki niin hyvä kun olisin tuhat euroa saanu. Mut kaks kaljaa viel jäljellä hei! Sitten ehkä viskiä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kolme viikkoa juomatta, ja jumalauta miten kaljakin puraisee! Pitää kai alkaa pitää näitä tipattomia kausia enemmänkin. Itse en olisi tietenkään älynnyt, naisen piti suostutella. Perinteistä tipatonta en olisi edes voinutkaan pitää, koska nuorten MM-kisat, mutta oli tämä nyt ihan hyvä yritys.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli pakko katsoa tuo Haluatko miljonääriksi näin jälkikäteen. Täytyy sanoa että Lasse Lehtinen oli parempi tuossa formaatissa kuin Jaajo Linnonmaa. Tämä ei kuitenkaan estä mua katsomasta ohjelmaa. Ärsyttää kyllä kun en itse päässyt tuonne kisaamaan vaikka hain. Noh nyt kun noita kysymyksiä näki niin hyvä kun olisin tuhat euroa saanu. Mut kaks kaljaa viel jäljellä hei! Sitten ehkä viskiä.
Minäkin katson sitä juuri jälkilähetyksenä. Yllättävän pahoja kysymyksiä tuli kyllä jo ennen ensimmäistä kynnyskysymystä, kun edellisellä kerralla siihen asti ne oli jotain tyyliin: "Kuka ei ole Aku Ankan veljenpoika: Tupu, Hupu, Lupu vai Timo Soini". Varmaan olisi joutunut itsekin käyttämään joissain kohtaa oljenkorsia jo ennen sitä kynnystä.

Samalla myös aukesi, että vahvuutenani pitämät musiikkikysymykset eivät näemmä enää ole vahvuus. Ei sitten mitään hajua jostain James Nikanderista (kuulostaa Persulta) tai Kiikin levyjen järjestyksestä.

E: Ja samassa kysytään Haloo Helsingistä. Jihuu, tiesin!

Kolme viikkoa juomatta, ja jumalauta miten kaljakin puraisee! Pitää kai alkaa pitää näitä tipattomia kausia enemmänkin. Itse en olisi tietenkään älynnyt, naisen piti suostutella. Perinteistä tipatonta en olisi edes voinutkaan pitää, koska nuorten MM-kisat, mutta oli tämä nyt ihan hyvä yritys.
Antibioottikuuri päällä, niin tulee noin puolikas tipaton. Ensi viikonloppuna voisi muutaman korkata. Tosin - ilmeisesti voisi kohtuudella ottaa kuurin aikanakin, mutta en tiedä pitäisikö kysyä pettteriltä vai Päivi Räsäseltä, mikä on "kohtuudella".
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tosin - ilmeisesti voisi kohtuudella ottaa kuurin aikanakin, mutta en tiedä pitäisikö kysyä pettteriltä vai Päivi Räsäseltä, mikä on "kohtuudella".

Sen mitä noihin rajoihin olen tutustunut, niin kohtuudella tarkoittaa sitä, ettei juo oikeastaan lainkaan. Jos suurkulutuksen rajat täyttyvät viikossa jo reilulla sixpackilla, niin ainakaan itse en jaksa noita neuvoja kuunnella.

Parempi mittari on se, että käy duunissa säännöllisesti lääkärillä ja seuraa maksa-arvoja. Niistä näkee sen pitkän ajan kulutuksen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sen mitä noihin rajoihin olen tutustunut, niin kohtuudella tarkoittaa sitä, ettei juo oikeastaan lainkaan. Jos suurkulutuksen rajat täyttyvät viikossa jo reilulla sixpackilla, niin ainakaan itse en jaksa noita neuvoja kuunnella.

Parempi mittari on se, että käy duunissa säännöllisesti lääkärillä ja seuraa maksa-arvoja. Niistä näkee sen pitkän ajan kulutuksen.

Olikohan tuossa juuri joku uutinen, että aivan murto-osa kansasta syö ravintoa suositusten mukaan. Mikähän siihen voisi olla syynä? No yksi selkeä syy on ainakin se, että ne ovat niin tiukat. Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta syödä tuolla tavalla, vaikka ei pelkkää paskaa söisikään.

Maksa-arvoja ei tarvitse seurata säännöllisesti. Mitä helvetin korealaista propagandapaskaa tuo nyt on? Riittää, kun pari viikkoa lepuuttaa maksaa, niin ne arvot ovat taas kohdallaan, jos on tavallinen kalsaroitsija.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olikohan tuossa juuri joku uutinen, että aivan murto-osa kansasta syö ravintoa suositusten mukaan. Mikähän siihen voisi olla syynä? No yksi selkeä syy on ainakin se, että ne ovat niin tiukat. Ketään ei ihan oikeasti kiinnosta syödä tuolla tavalla, vaikka ei pelkkää paskaa söisikään.

Maksa-arvoja ei tarvitse seurata säännöllisesti. Mitä helvetin korealaista propagandapaskaa tuo nyt on? Riittää, kun pari viikkoa lepuuttaa maksaa, niin ne arvot ovat taas kohdallaan, jos on tavallinen kalsaroitsija.

Maksa-arvot? Juicea lainatakseni, kyllä se kestää koko elämän. Kaveri joutu joskus maksa-arvojen seurantaan rattijuopumuksen takia, eipä noita normaalilta viikonloppuholistilta tarvinne mittailla. Vielä yks kylmä Sandels jäljellä, sen jälkeen joko nukkumaan tai juomaan lämmintä Sandelsia. Elämä on valintoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös